MuscleMeat

Anorexia Atletica & Muscle Dysmorphia

Ik lees het stuk en herken mezelf hierin:

• Totaal stemmers
    21

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

seagal

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
14 aug 2005
Imo kun je het absoluut niet vergelijken met anorexia, anorexia komt bijna altijd voort uit andere problemen ( gedragsproblemen/persoonlijkheid/depressies etc), ik zie anorexie als automutileren en zo word het ook vaak door patienten genoemd. Absoluut niet te vergelijken dus.

In 80% van de anorexia patienten die ik heb gesproken komt het niet eten/braken dus voort uit een ander probleem, door dat te doen ''voelen'' ze even niets.

Psychisch helemaal in de war dus en het heeft imo totaal niets te maken met de andere termen die hier genoemd worden.

OP
EricaV

EricaV

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2008
Hoezo? Ik geef gewoon mijn mening als reactie op wat zij uitkramen. Ik zeg helemaal niet dat alle psychologen zo denken, gelukkig niet. Maar zij die dit beweren hebben er gewoon niets van begrepen en zoeken alleen excuses om hun eigen gedrag als 'normaal' te zien. Ik heb het echt helemaal gehad met die onzin als vergelijkingen met anorexia, het is heus niet de eerste keer dat dit onderwerp hier besproken is, en het slaat wat mij betreft gewoon totaal nergens op.

Wie zijn 'zij' dan? 'Zij' zijn Amerikaanse onderzoekers, wie heeft het over Psychologen? Je zegt het inderdaad niet, maar tussen de regels door viel dat net toch te lezen. Ik vind dat je een mening mag hebben, welke ook. Toch lijkt het alsof je het je persoonlijk aantrekt ofzo, whats the deal? Dan lees je er toch overheen of niet? Ik lees trouwens nergens dat het vergeleken wordt met anorexia hoor, het gedrag lijkt veel weg te hebben van..Maar dit is een nuance, en dus anders. Bovendien zijn er op dit moment mensen op dit forum die er anders tegen aankijken, met jou als Aminstrator kan je een topic een bepaalde richting opsturen, ik vind dat je daarvoor moet oppassen.

seagal

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
14 aug 2005
Wie zijn 'zij' dan? 'Zij' zijn Amerikaanse onderzoekers, wie heeft het over Psychologen? Je zegt het inderdaad niet, maar tussen de regels door viel dat net toch te lezen. Ik vind dat je een mening mag hebben, welke ook. Toch lijkt het alsof je het je persoonlijk aantrekt ofzo, whats the deal? Dan lees je er toch overheen of niet? Bovendien zijn er op dit moment mensen op dit forum die er anders tegen aankijken, met jou als Aminstrator kan je een topic een bepaalde richting opsturen, ik vind dat je daarvoor moet oppassen.

laat me raden je studeerd psychologie en je bent breezer?

OP
EricaV

EricaV

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2008
laat me raden je studeerd psychologie en je bent breezer?

Een wat?? Sorry maar begrijp je niet. Ik heb gewoon een stukje hier neer willen zetten, uit goede bedoelingen. Als dit zo doorgaat, is dit tevens de laatste keer geweest. Snap niet dat je de behoefte voelt te reageren als je er toch niks van vindt.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Wie zijn 'zij' dan? 'Zij' zijn Amerikaanse onderzoekers, wie heeft het over Psychologen?
Een psycholoog IS een wetenschapper. Deze wetenschappers ZIJN psychologen.

Je zegt het inderdaad niet, maar tussen de regels door viel dat net toch te lezen.
Wat jij wel en niet denkt te lezen , daar kan ik niets aan doen.

Ik vind dat je een mening mag hebben, welke ook. Toch lijkt het alsof je het je persoonlijk aantrekt ofzo, whats the deal?
Als je de zoekfunctie had gebruikt wist je dat dit topic al tig keer besproken is geweest en iedereen het redelijk beu is. Het heeft een zeker "troll" gehalte om bodybuilding op een bodybuilding forum een "ziekelijk syndroom" te noemen vind je niet?

Dan lees je er toch overheen of niet? Bovendien zijn er op dit moment mensen op dit forum die er anders tegen aankijken,
Blijkbaar niet, want niemand in de poll vind een "behandeling" blijkbaar nodig. Dat impliceert dat ze het niet zien of aanvoelen als "ziekelijk syndroom".

met jou als Aminstrator kan je een topic een bepaalde richting opsturen, ik vind dat je daarvoor moet oppassen.
Ik stuur niemand in een richting, iedereen zegt hier wat ie wil (zolang het volgens de regels gaat).

MacB

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 jun 2007
Een wat?? Sorry maar begrijp je niet. Ik heb gewoon een stukje hier neer willen zetten, uit goede bedoelingen. Als dit zo doorgaat, is dit tevens de laatste keer geweest. Snap niet dat je de behoefte voelt te reageren als je er toch niks van vindt.

Beste Erice,

er zijn maar weinig vrouwen/meisjes die het langer dan een week volhouden op dbb :D

riggard

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
haha prachtig, nieuwe vrouwlijke member en binnen de kortste keren is er alweer een mini-rel.

seagal

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
14 aug 2005

Je begrijpt me best, gezien jou foto wed ik mijn maandsalaris erom.
Waar lees je dat ik niks van het artikel vind?

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
+10 jaar member
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Zolang je bodybuilding op een gezonde manier beleeft, en elke dag met plezier de gym in trekt om je heerlijk uit te leven, is het gewoon de meest fantastische sport.

Maar ik merk wel dat heel velen bodybuilding niet meer zien als een gezonde levensstijl of een sport, maar als eens manier om een bepaald resultaat (uiterlijk) te bekomen ten koste van alles en liefst met zo weinig mogelijk moeite. Dat vind ik jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar boven