Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb dat nog al meer gelezen hier ja .. gaat na een paar dagen wss wel weer weg.. Volhouden is de boodschap![]()

hehe eerst shot hCG zit...
liep wel beetje te k*tten ermee
openen van de glaze vile enzo
heb maar 1ML en daar moeten 8 shots uit
prikken zelf stelde niks voor.
vandaag borst-triceps getraint. ging goed.
alleen bij incline benchpress merkte ik gewoon dat me schouders de zwakste schakel zijn, had daarna ook best last van me schouders![]()
Je kan eventueel zelf bacteriologisch water halen in de apotheek - kost niks - en 2ml of meer bij het poeder doen. Zo kan je die 2000IU beter verdelen in die slinspuitjes. Die kleine vials - is een geklooi idd - geven ze er volgens mij bij om 2000IU in 1 keer te zetten.

Je kan eventueel zelf bacteriologisch water halen in de apotheek - kost niks - en 2ml of meer bij het poeder doen. Zo kan je die 2000IU beter verdelen in die slinspuitjes. Die kleine vials - is een geklooi idd - geven ze er volgens mij bij om 2000IU in 1 keer te zetten.

vanaf zondag zakt wel weer afUPDATE
einde week 3
weegmoment: 89KG
donderdag weer inject hCG gezet, gisteravond nieuwe inject test
me lichaam begint denk al iets aan de injects te wennen
der is nog wel een zwelling, maar niet zo erg als eerst

als je aan het einde 10+ kilo heb zit het wel snor denk ik![]()
Je lichaam lijkt identiek op de mijne. Het grappigste is dat mijn gains ook bijna hetzelfda zijn. Ben ook einde week 3
gains = 5kg en +0.7%vp
kuur = tren, winny, test