MuscleMeat

Antibiotica goed samen met A.S.

louis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Het luitjes, ik ben pas 2 weken begonnen met een kuurtje deca/winstrol
een paar weken voor dat ik met de kuur was begonnen had ik rode pukkeltjes op mijn armen en borst, nu heb ik het nog steeds(een soort bacterie of zo)...

Gister heb ik antibiotica voor die pukkels gerkregen, ik zei dit tegen mijn begeleider om m zo te noemen, en hij zei dat antibiotica juist goed is voor de werking van A.S. of zoiets.. en dat er geen probleem is. :(

Weten jullie meer hierover?

Graag reacties....

edit : pukkels waren er al voor je kuur , mijn excuses

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Azrael zei:
LOL , 't is maar wat je leuk vind. Antibiotica en AS...........yammy I'ma gonna destroy my body....very smart.
Lijkt mij geen goed idee. Je pompt je lichaam nu wel erg vol met troep en wie weet komen die pukkels wel door slechts kwaliteit AS.

die pukkels had ik voor de kuur al, lees goed voordat je reactiesgeeft man
slechte kwaliteit, zal best....ik vroeg trouwens niets over die pukkels.
ik vroeg over de werking van antibiotica samen met A.S.
Ik zou je echt uitschelden als het mocht mafkees! :mad:

louis zei:
die pukkels had ik voor de kuur al, lees goed voordat je reactiesgeeft man
slechte kwaliteit, zal best....ik vroeg trouwens niets over die pukkels.
ik vroeg over de werking van antibiotica samen met A.S.
Ik zou je echt uitschelden als het mocht mafkees! :mad:

Hey , niet zo agressief. Ik dacht dat je die pukkels tijdens je kuur kreeg en vervolgens antibiotica bent gaan gebruiken. Dat leek mij een dom idee.
Scheld maar een end weg.....interreseert me niks. Grote mond kunnen we allemaal hebben.
Dus vat het niet zo hard op dank u.

je hebt je excuses aangeboden dat vind ik echt geil, maar goed, je weet voor de rest niks hierover denk ik..

waarom zou je geen antibiotica met as mogen nemen? het één heeft niets met het ander te maken.

der zijn bepaalde antibiotica die absoluut niet samen gaan met as. weet de exacte naam zo niet meer. als ik het weer vind post ik het wel even.

darom juist, die vriend van me zegt dat anabolen juist beter of sneller gaan werken als je toevallig antibiotica erbij gebruikt.... ik weet dat sowieso niet hoef te stoppen met de kuur of zo...
mijn vraag is echter. klopt dat wel, wat die vriend van me zegt???

[Link niet meer beschikbaar]

Staat dat antibiotica tegen bacteriën werkt door remming van de eiwitsynthese. Ik weet niet of dit relevant is maar meld het toch maar even.

indien bepaalde geneesmiddelen niet mogen gebruikt worden met steroiden, zou het in de bijsluiter moeten staan. staat het niet in de bijsluiter, dan zou er geen probleem mogen zijn.

skydirk zei:
indien bepaalde geneesmiddelen niet mogen gebruikt worden met steroiden, zou het in de bijsluiter moeten staan. staat het niet in de bijsluiter, dan zou er geen probleem mogen zijn.

TNX man, kijk jongens hier heb wel wat aan...
Ik word een big mother****er, hell yeah :cool:

uhm had je niet beter tegen je huisarts kunen vertellen dat je in een kuur zit? hij had het dan voor je uit kunnen zoeken!

heb ik ook gedaan, hij zegt huiduitslag heeft niks te maken met A.S. en antibiotica werkt niet tegen A.S.
Nogmaals mijn vraag gaat niet over die pukkels, dat laat me koud namelijk.
Maar de vraag is dus wat anders man..
Werken anabolen beter als je antibiotica gebruikt? Dit wil ik weten

waarom zouden AS beter werken als je antibiotica neemt? heb jij dat ergens gehoord of gelezen? mij zegt het alleszins niets.

Ik weet niet wat voor vrienden jij hebt Louis maar ze vertellen dikke onzin.
Het is leuk voor iemand om te kunnen melden dat antibiotica de werking van AAS versterkt maar het slaat nergens op.
Sterker nog; antibiotica werkt MINDER als je er een AAS-kuur naast gebruikt.
Nog erger: de werking van antibiotica vermindert al heel snel bij gebruik van alcohol, drugs en zware medicatie zoals AAS.

Antibiotica tegen puistvorming bijvoorbeeld ligt op z'n gat als de puisten van AAS komen!

PS: Louis je taalgebruik is gisteren aan de kaak gesteld, vandaag wederom en nu voor de derde keer. Is meteen de laatste keer. Wij dulden geen grove taal naar andere leden, wij dulden ook geen haantjesgedrag dat anderen beledigt.
Mensen zijn hier om vragen te stellen en antwoord te krijgen, en met respect behandeld te worden. Als je dat niet kunt en je mensen uitscheldt, bedreigd etc. vanwege je roidrage of omdat je gedrag isschien wel altijd zo is, lijkt het me beter als je een ander forum opzoekt.

skydirk zei:
waarom zouden AS beter werken als je antibiotica neemt? heb jij dat ergens gehoord of gelezen? mij zegt het alleszins niets.

Dit bedoel ik dus, als jij het begint goed leest dan staat er dat ik dat van mijn begeleider heb, of dat klopt weet ik niet en meneer de moderator, mijn vrienden zijn mede BBs en sportbegelieders

louis zei:
Dit bedoel ik dus, als jij het begint goed leest dan staat er dat ik dat van mijn begeleider heb, of dat klopt weet ik niet en meneer de moderator, mijn vrienden zijn mede BBs en sportbegelieders

Volgens mij ga jij het gezellig krijgen als je zo doorgaat. Misschien bedoel je het goed maar het klinkt nogal negatief.
Sommge bodybuilders weten gewoon niet waar ze het over hebben. Ken er zat die echt dingen doen waarvan ik kots. Dus dat het bodybuilders zijn zegt helemaal niks.

Tja het zijn grote jongens he Az dus dan zullen ze wel álles weten :roflol:

Louis, je hebt begeleiders met érg veel fantasie.
Als je weet hoe antibiotica werken dan zul je het láátst denken aan positiviteit voor steroiden.

Er is anders ook een bedenkelijke rol weggelegd voor je huisdokter :)
Stelt me gerust dat ze in holland even waardeloos zijn als in belgië :D

Moen zei:
Er is anders ook een bedenkelijke rol weggelegd voor je huisdokter :)
Stelt me gerust dat ze in holland even waardeloos zijn als in belgië :D

Mijn huisarts doet zijn werk prima, en als ik twijfel vraag ik altijd een second opinion,Ik moet wel erbij zeggen dat ie homo is
ken mensen die ook veel over medicijnen weten, alleen weten ze niet echt of antibiotica invloed heeft op de werking van A.S.
Vandaar dat ik het aan jullie vroeg maarja

Terug
Naar boven