Fitness Seller

Antilianen 2

run-ner zei:
tsja je kan er niks tegen doen, maar eigenlijk is het heel logisch de nederlandse antillen horen bij nederland dus je kan mensen niet verbieden om van de ene kant naar de andere kant van het koninkrijk te laten reizen.
je zegt toch ook neit tegen een limburger dat hij niet naar utrecht mag?

Je kan er wel wat tegen doen.

STEMMEN OP GEERT WILDERS.

ik geloof dat hij als onderwerp in zijn campagne had: antillen uit het koninkrijk...

(correct me if i'm wrong)

maar of het nou zo verstandig is op geert wilders te stemmen? neuh:cool:

Ik vraag me af wat er gebeurt als wij hetzelfde gaan doen:

- Emigreren naar de Antillen, Marokko of Turkije
- Eigen gemeenschappen opzetten en niemand anders toelaten
- Alle rechten van het land opeisen en dit natuurlijk met veel geschreeuw
- Plichten negeren en je nergens aan houden
- Lekker crimineel doen en je niets aantrekken van andermans eigendom en/of vrijheid
- Turkse/Antilliaanse/Marokkaanse vrouwen versieren en ze vervolgens prostitueren
- Turkse/Antilliaanse/Marokkaanse vrouwen groepsverkrachten
- Niet integreren natuurlijk
- Lekker bijstand trekken en bijverdienen met allerhande zaakjes
- Bij het minse of geringste kritiek of tegenspraak schreeuwen dat je gediscrimineerd wordt

Ik wil dan wel eens zien of wij Nederlanders nog zo geaccepteerd worden, of wij wel banen kunnen krijgen en gerespecteerd worden in die landen. Hoe snel zullen Nederlanders dan teruggestuurd worden naar Nederland?

• Topic Starter Topic Starter
Euhhh,5 minuten?

Pumpin' zei:
steek die 20 miljoen in de Nederlandse mede-mens! er is al weinig werkgelegenheid.

Exact! Het wordt tijd dat we hier eens aan ons zelf gaan denken in plaats van problemen op te lossen van de zielige derde wereld medelanders in de caraiben, die uiteindelijk, "lekker cool and easy going" zelf hun eigen problemen veroorzaakt hebben.

DavyO zei:
Het wordt steeds gekker...

De antillen willen zelfstandigheid, maar ze sturen wel al hun criminelen hierheen... :mad:
Dan komen ze hier wordt alles voor ze betaald en geregeld, werken willen ze niet, aanpassen evenmin. Dus de meeste gaan hier verder met het ontplooien van criminelen actieviteiten en zeuren ook nog eens over hoe laag de uitkering hier is. Diegene die niet willen werken (lees: bijdragen aan de Nederlandse maatschappij) moeten we gewoon terugsturen naar hun zooitje daar. En alle antilianen met een strafblad gewoon al helemaal niet toelaten, gelijk rechtsomkeer terug naar de antillen. :mad:

Grenzen staan er toch voor open? wat, is het hun schuld? nederland kan ze toch weigeren om binnen te laten. Nederland is het mekka voor het ontplooien van activiteiten in de druggs scene. Doordat nederland druggs toelaat, komt het de rest van europa binnen.

@ marc w:
Now, that's where you're wrong!
Antillen = een kolonie van nederland.

@ jordees:
Al die domme punten die jijdaar beschrijft, is puur het beleid van nederland. Wie heeft prostitutie gelegaliseerd? Wie heeft heeft er een gedoogd beleid als het gaat om drugs?
@ de rest van die crap die je daar schreef, een en AL vooroordelen. Het negeren van plichten en nergens aan houden? Oh? noem er eens wat op. Ohja, en de allochtoon wilt niet integreren! ze WILLEN niet... is wat anders dan ze KUNNEN niet. + het feit dat ze dan alsnog niet geaccepteerd worden. Jij accepteert ze zowieso niet, geintegreerd of niet. You don't care!
Maar ik merk, dat jij je achtergesteld voelt ofniet? Waarom? Zijn wij zo intimiderend dan? Heb ik je loon afgepakt? Heb ik je huis afgepakt? Heb ik je aangeraakt? Jonge, onderbouw eens.

Pumpin' zei:
Je kan er wel wat tegen doen.

STEMMEN OP GEERT WILDERS.

ik geloof dat hij als onderwerp in zijn campagne had: antillen uit het koninkrijk...

(correct me if i'm wrong)
Is wel een leuke optie wat je daar schrijft, maar het is een kolonie. Je weet zelf ook wel waar die mensen voor gedient hebben, en dan nu opeens weg ermee? echt niet, nederland mag die shit opruimen, netjes maken en opvoeden. Dat is een plicht, vind ik. Oorzaak gevolg.

Maar zover ik het weet, was nederland toch al bezig met betere controle? Ze zitten nu zelf op de antillen van te voren te controleren of er mensen drugs meenemen naar nederland. Dat vind ik eerlijk gezegd al HEEL wat.

SageFrancis zei:
Is wel een leuke optie wat je daar schrijft, maar het is een kolonie. Je weet zelf ook wel waar die mensen voor gedient hebben, en dan nu opeens weg ermee? echt niet, nederland mag die shit opruimen, netjes maken en opvoeden. Dat is een plicht, vind ik. Oorzaak gevolg.

Maar zover ik het weet, was nederland toch al bezig met betere controle? Ze zitten nu zelf op de antillen van te voren te controleren of er mensen drugs meenemen naar nederland. Dat vind ik eerlijk gezegd al HEEL wat.

Die mensen?? sorry hoor , maar de mensen de er nu wonen zijn niet DIE mensen die jij bedoelt.

Nederland is geen oorzaak dat het daar een puinhoop is. Nederland steunt die landen al JAREN zowel finacieel als op ander gebied! maar het is een bodemloze put. Zonder NL-hulp was het helemaal niks geweest.

Controle op de antillen: mooi zo.

Pumpin' zei:
Die mensen?? sorry hoor , maar de mensen de er nu wonen zijn niet DIE mensen die jij bedoelt.

Nederland is geen oorzaak dat het daar een puinhoop is. Nederland steunt die landen al JAREN zowel finacieel als op ander gebied! maar het is een bodemloze put. Zonder NL-hulp was het helemaal niks geweest.

Controle op de antillen: mooi zo.

Mja het is wel jammer, maar wat moet er dan aan gedaan worden? Ik doel met "dat is een plicht" meer op het feit dat het gekoloniseerd was en dat nederland nu met de gebakken peren zit. Ik zou het schandalig vinden als nederland zich nu opeens wil terug trekken. Maar, zo simpel als ik het zeg is het natuurlijk niet. Het ligt natuurlijk ook aan de antillen om meer samen te werken neem ik aan.

Terug
Naar boven