MuscleMeat

apple iPhone 4 spotprijs

Boddin

Advanced Bodybuilder
Waardering
214
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
In mediamarkt zie ik dat ze nu de apple iPhone 4 aan 319 euro zetten. Een spotprijsje vergeleken met andere prijzen in andere winkels. Vanwege wel de oudere versie ben ik aan het twijfelen om wel of niet eentje te kopen? Is hij wel nog 319 euro waard? Of kan ik beter de acer liquid e2 kopen voor 200 euro?

Laatst bewerkt:
De iphone 4 is wel traag en klein vergeleken met de nieuwere toestellen. Ik zou voor dat geld inderdaad een leuke android of W8 telefoon kopen

Wat smartphones betreft en zeker Apple zou ik altijd het laatste nieuwe model kopen als je nieuw koopt, dat is het meest logische, en altijd vlak na release. IMO kan je nu al beter op de volgende generatie wachten of anders tweedehands 5.

SE phones heb ik qua design en werking altijd k*t gevonden dus raad ik af. Samsung of HTC is al beter maar voelt aan als goedkoop plastic prul dat je met 2 vingers kan breken. Je krijgt waarvoor je betaald.

Samsungs en htc voelen aan alsof ze breken maar iphones breken bij iedereen na een val (scherm dan)

Ook de reden dat ik nog steeds een onbreekbare 3GS heb hoewel ik makkelijk een nieuwe kan betalen :D Gelukkig heb ik niet zo'n hoge eisen voor snelheid. Nee daar heb je zeker een punt, hopelijk vinden ze daar nog wat op.

Je kan 'm natuurlijk in een bumper steken... geen idee of dit elke val breekt though

idd, heb nog altijd mijn 3gs na 4 jaar..reeds 100maal gevallen en scherm nog altijd intact :)
stevige phone, enkel nu wat trager :(

Samsungs en htc voelen aan alsof ze breken maar iphones breken bij iedereen na een val (scherm dan)

Wat een onzin, ken meer mensen met een kapotte Samsung dan met een iPhone, heb die van mij al 30x laten vallen, niks aan de hand. Maar je moet maar net pech hebben.

Zou echter niet meer voor de 4 gaan, heb em ook en ik vind em aardig aan de trage kant, daar ga je je na een tijd heel erg aan irriteren, zeker als je ziet hoe snel de telefoons van deze tijd zijn. Daarnaast is 319 euro voor een telefoon van een paar jaar oud geen spotprijsje, kijk dan gewoon op marktplaats, daar worden iPhone 4 toestellen verkocht voor 150 euro waar niks aan mankeert.

Voor 400-500 euro heb je al een Samsung S4/HTC One/Apple iphone 5 via marktplaats.

Terug
Naar boven