Fitness Seller

arma2 kopen?

motivation

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m51
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
gamers effe vraagje is arma 2 een leuk spel? het lijkt f*cking realistisch.
Ik heb er naar gekeken maar ik zie veel delen welke deel word het meest gespeeld en is het waard om te kopen?

alvast bedankt.

Je moet er van houden. Het is een beetje houterig. Het is niet net als de doorsnee FPS shooter, zo vergt het meer geduld en taktiek. Vind de campaign zelf niet erg boeiend, maar online co-op is erg leuk mits je een goede clan ofzo vind. Ik heb arma 2 en operation arrowhead. De laatste is toch wel de beste en is als stand alone te spelen. Online zijn er veel servers te vinden, meeste zijn co-op, maar het vergt wel wat tijd om de leukste servers eruit te vissen.

• Topic Starter Topic Starter
Je moet er van houden. Het is een beetje houterig. Het is niet net als de doorsnee FPS shooter, zo vergt het meer geduld en taktiek. Vind de campaign zelf niet erg boeiend, maar online co-op is erg leuk mits je een goede clan ofzo vind. Ik heb arma 2 en operation arrowhead. De laatste is toch wel de beste en is als stand alone te spelen. Online zijn er veel servers te vinden, meeste zijn co-op, maar het vergt wel wat tijd om de leukste servers eruit te vissen.

Ok, welke raad je mij aan? ik begrijp het niet echt er zijn heleboel?

Arma 1 was goed te doen, leuke campaign was het ook. Gameplay is inderdaad wat houterig en af en toe wat bugs, maar het realisme maakt veel goed.

Arma 1 was goed te doen, leuke campaign was het ook. Gameplay is inderdaad wat houterig en af en toe wat bugs, maar het realisme maakt veel goed.

Kijk peanut ik hou niet van die troep als COD enzo..
Telkens geschoten worden door je kop wanner je nog net gespawnt ben of dat er steeds word getubed door kleine kinderen..
Ik zoek echt gewoon wat REALISTISCH is.
Ik speel al lange tijd bfbc2 en het is ook myn eerste bf game ik ben er op verliefd geworden was gewoon te realistisch en shit jwt.
btw heb BF3 ook besteld via origin.

Arma 2 speelt zich af op een russisch? eiland. Daar speel je als USMC tegen russen. Mooi groen eiland, met stadjes e.d. en industrie gebieden.

Daarnaast heb je een expansion pack, die Operation Arrowhead heet. Die kan je overigens ook zónder Arma2 spelen. Daar speel je als US army tegen Takistani. Dat eiland is vooral veel woestijn met van die compounds die je in Irak ziet. Is overigens leuker imo, omdat de bossen en het groen uit Arma2 ten eerste zwaar is voor je pc en ten 2e het erg lastig maakt om je vijand te zien.

Daarnaast zijn er nog wat DLC beschikbaar, zoals britse troepen en private army ofzo.
Sommige servers vragen beide games, dus Arma 2 en OA. Sommigen alleen Arma 2 en sommigen alleen OA. De DLC hoef je niet te downloaden om in bepaalde servers te spelen, alleen de voertuigen en de wapens en uitrusting zijn helemaal heel wazig gemaakt. Je kan er dus mee spelen, maar het ziet er niet erg mooi uit.

Ik zou gewoon Operation Arrowhead alleen kopen en zien of je het wat vind. Is imo de beste. Sowieso is het leuker om tulbandjes te schieten dan russen :P

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 00:41 ----------

Bad company 2 is overigens niet te vergelijken met Arma. De gameplay is héél anders, maar ook de immersie. BC2 heeft geniale audio, physics etc die je niet zal terugvinden in Arma. Sowieso is de versus in Arma niet erg populair. Het is trager en voor veel mensen frustrerender. Met een goed geplaatst schot heb je iemand dood. Als je sprint krijg je weaponsway, waardoor je dus voorzichtig moet voortbewegen anders schiet je niets raak. Dit soort gameplay is leuk met een groepje tegen een hoop AI tegenstanders, omdat je kan plannen, rollen kan verdelen en proberen als een echt squadje voort te bewegen.

Arma 2 speelt zich af op een russisch? eiland. Daar speel je als USMC tegen russen. Mooi groen eiland, met stadjes e.d. en industrie gebieden.

Daarnaast heb je een expansion pack, die Operation Arrowhead heet. Die kan je overigens ook zónder Arma2 spelen. Daar speel je als US army tegen Takistani. Dat eiland is vooral veel woestijn met van die compounds die je in Irak ziet. Is overigens leuker imo, omdat de bossen en het groen uit Arma2 ten eerste zwaar is voor je pc en ten 2e het erg lastig maakt om je vijand te zien.

Daarnaast zijn er nog wat DLC beschikbaar, zoals britse troepen en private army ofzo.
Sommige servers vragen beide games, dus Arma 2 en OA. Sommigen alleen Arma 2 en sommigen alleen OA. De DLC hoef je niet te downloaden om in bepaalde servers te spelen, alleen de voertuigen en de wapens en uitrusting zijn helemaal heel wazig gemaakt. Je kan er dus mee spelen, maar het ziet er niet erg mooi uit.

Ik zou gewoon Operation Arrowhead alleen kopen en zien of je het wat vind. Is imo de beste. Sowieso is het leuker om tulbandjes te schieten dan russen :P

hahah ben het ook zat op bfbc2 om steeds russen dood te schieten.
dan koop ik operation arrowhead en voeg ik jou toe kan je het mij beetje uitleggen ingame hoe het allemaal werkt?

Zou ik best willen doen maar ik vertrek morgen voor een aantal weken naar Denemarken :) Als er een demo beschikbaar is zou ik die sowieso checken.

Ik ken de gameplay, die eigenlijk onveranderd is ten opzichte van Operation flashpoint die ergens in 2000 uitkwam. Die game heeft mij van de serie doen laten houden. Als je het nu opstart zou je nog eens kunnen schrikken van hoe alles werkt. Een raar scrollmenutje om in een voertuig te stappen of wapen te switchen, wat allemaal ook veel trager is enzo. Bij BC2 pak je zo je RPG switch je in 0,1 seconed naar je gun. Dat kan je in arma echt niet, je moet wachten tot de animatie afgelopen is :P

Zoek eens wat gameplay videos op youtube ;)

ooh ja denk je dat ik het red met deze specs:

Intel core 2 Duo E6750 2.66 ghz: Overclocked naar 3.3 ghz.
ZOTAC NVIDIA Geforce GTX 460 1024 MB gddr5
en 2 gig ram

Moet lukken. Ram kan misschien een probleem zijn.

Ik heb dezelfde videokaart. Draai het zelf op een Quadcore 3.2 Ghz en 4 GB Ram. Ik kon niet alles op zijn hoogst draaien helaas.

http://www.youtube.com/watch?v=BnVRBBe3UOM
Dit is een beetje hoe het speelt ;)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 00:52 ----------

Btw peanut, heb je de game ook? Zoja dan raad ik de Eagle Wing campaign aan.. die vond ik toch zeer spannend ^^

http://www.youtube.com/watch?v=DJlEjDind9U

Eerste missie speel je als apache piloot, in pikdonkere nacht, moet je veel doelen uitschakelen.. en dan crash je, met alleen een MP5 en 1 magazijn in vijandelijk gebied. Heeft ook een beetje fallout sfeertje.. best de moeite waard :D

Laatst bewerkt:
Haha ik had toen hetzelfde, heb hem toen via steam besteld was binnen een half uur geinstalleerd :)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 00:52 ----------

Btw peanut, heb je de game ook? Zoja dan raad ik de Eagle Wing campaign aan.. die vond ik toch zeer spannend ^^

http://www.youtube.com/watch?v=DJlEjDind9U

Eerste missie speel je als apache piloot, in pikdonkere nacht, moet je veel doelen uitschakelen.. en dan crash je, met alleen een MP5 en 1 magazijn in vijandelijk gebied. Heeft ook een beetje fallout sfeertje.. best de moeite waard :D
Nee helaas niet, mijn laptop zuigt aars :D Lijkt me wel echt heel vet om te spelen.. Zal hem onthouden voor als ik ooit een betere pc heb :)

Ja, dat zou ik wel doen dan ;) Ga op die site naar Surveillance en dan Video feed. Krijg je een beetje gevoel van hoe de game speelt.

Ik kijk er al naar heb een boner:O

Terug
Naar boven