The Rider
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kom op man, je bent 30 jaar. Bemoei je met je eigen taalfouten.
En ja, die heb jij ook

Er zijn grenzen, dit is gewoon bedroevend
Zie het als positieve feedback.

Aan jouw posts te zien in andere topics heb jij die grens van bedroevend allang overschreden![]()
Leef je uit en reageer dan op die topics, welkom op het internet.
Zelfs jij mag een eigen mening hebben.
Nee, ik geef alleen aan dat je niet zo moet zeiken om iemand zijn taalfouten. Serieus, als je dat de hele dag gaat doen, ben je heel lang bezig. Kap ermee.

Geloof me, ik ben vrij selectief als het op taalfouten aankomt. Maar om een forum enigszins leesbaar te houden mag je toch een bepaalde standaard verwachten. Hoofdlettertjes en interpunctie is gewoon basisschool niveau.
Het leest gewoon een stuk prettiger!
"Als je dat de hele dag gaat doen, ben je heel lang bezig."
Dit pareltje zal ik maar door de vingers zien dan![]()
Dan heb jij denk ik meer een lees probleem, als appart of apart niet hetzelfde lijkt voor jou waardoor het niet meer leesbaar is.
Zoek even op wat interpunctie betekend en trek een nieuwe conclusie.
Trek vervolgens je superwoman cape uit en laat de TS zelf reageren. Misschien is hij wel dolblij met mijn advies...

Zal ik doen, zoek jij dan op wanneer je d of t gebruikt? Dan zijn we nu klaar
PUNT
.

1,86 en 78kg. Verwacht op die stats niet dat je armen flink gegroeid zijn. Helemaal niet als het al je zwakste groep is.
Zoals hardcorebuilder zegt; meer vreten.
Ook altijd handig om naar genetischecaanleg te kijken. Voor je biceps moet je kijken naar het aanhechtingspunt op je elleboog. Loopt hij bijna over je elleboog op je onderarm betekent superaanleg. Zit hj bv een cm boven je elleboog dan ben je niet kansloos, maar het vergt meer tijd en moeite. Voor je triceps kijk je naar het onderste punt van het zgn hoefijzer. Hoe dichter bij je elleboog, des te meer aanleg.