AndroidHealthClinic

armen die niet groeien.. apparte armen dag Hoe?

Komop man je bent 20. Apart schrijf je met 1 p.

Leef je uit en reageer dan op die topics, welkom op het internet.
Zelfs jij mag een eigen mening hebben.

Nee, ik geef alleen aan dat je niet zo moet zeiken om iemand zijn taalfouten. Serieus, als je dat de hele dag gaat doen, ben je heel lang bezig. Kap ermee.

Nee, ik geef alleen aan dat je niet zo moet zeiken om iemand zijn taalfouten. Serieus, als je dat de hele dag gaat doen, ben je heel lang bezig. Kap ermee.

Geloof me, ik ben vrij selectief als het op taalfouten aankomt. Maar om een forum enigszins leesbaar te houden mag je toch een bepaalde standaard verwachten. Hoofdlettertjes en interpunctie is gewoon basisschool niveau.
Het leest gewoon een stuk prettiger!

"Als je dat de hele dag gaat doen, ben je heel lang bezig."
Dit pareltje zal ik maar door de vingers zien dan ;)

Geloof me, ik ben vrij selectief als het op taalfouten aankomt. Maar om een forum enigszins leesbaar te houden mag je toch een bepaalde standaard verwachten. Hoofdlettertjes en interpunctie is gewoon basisschool niveau.
Het leest gewoon een stuk prettiger!

"Als je dat de hele dag gaat doen, ben je heel lang bezig."
Dit pareltje zal ik maar door de vingers zien dan ;)

Dan heb jij denk ik meer een lees probleem, als appart of apart niet hetzelfde lijkt voor jou waardoor het niet meer leesbaar is.

Dan heb jij denk ik meer een lees probleem, als appart of apart niet hetzelfde lijkt voor jou waardoor het niet meer leesbaar is.

Zoek even op wat interpunctie betekend en trek een nieuwe conclusie.
Trek vervolgens je superwoman cape uit en laat de TS zelf reageren. Misschien is hij wel dolblij met mijn advies...

Zoek even op wat interpunctie betekend en trek een nieuwe conclusie.
Trek vervolgens je superwoman cape uit en laat de TS zelf reageren. Misschien is hij wel dolblij met mijn advies...

Zal ik doen, zoek jij dan op wanneer je d of t gebruikt? Dan zijn we nu klaar :)

PUNT

.

Zware chinups en dragcurls

Is weer eens wat anders dan standaard curls die je dus al jaren doet. (you always get what you always got) Dus, ik zou zeggen: verander het eens en doe 5 sets (weighted) chinups gevolgd door 5 zware sets dragcurls. Houdt dit 6-8 weken aan geef ze een volle week rust (ter overcompensatie) en verander je oefeningen daarna (bijvoorbeeld hammer curls superset met preacher curls) Daarna weer 6-8 weken doen en gun ze dan een weekje rust.

Ik ben zelf ook niet gezegend met de beste biceps (triceps daarintegen wel) maar de dikte + peak op mijn biceps zijn dermate slecht, maar ik ben nu ook bezig met chins en dragcurls in de (50!! tot 5!! reprange) en ze lijken wat te reageren!

Ik doe nu op de zaterdag naast m'n UB/LB schema ( ma-di-do-vrij) nog even extra voor de armen.
Ik moet zeggen dat het wel bevalt. ik doe ongeveer 8-10 setjes in 4 oefeningen.

1 oefening bic 1 oefening tric kiezen en dan superset ik deze in ongeveer 5-10 minutjes.
Zelfde voor 2 andere oefeningen en dan ben ik in 15-20 minuutjes weer binnen. ( Wel voordeel van homegym)

1,86 en 78kg. Verwacht op die stats niet dat je armen flink gegroeid zijn. Helemaal niet als het al je zwakste groep is.
Zoals hardcorebuilder zegt; meer vreten.

Vreten kan iedereen... dat is niet altijd de beste oplossing.
Zat zelf op 1.84 m en 83 kg met een vp van bijna 20 %, armen meetten 37 cm... die extra kg's zorgden enkel voor buikmassa...

8 reps is niet teveel voor massa eerder te weinig ga maar 10 tot 15 reps doen op die armkes en train ze tot failure helemaal als je maar 1 keer per week doet. Dippen chinnen (kan bij rug evt als je geen pullups doet).. Skullcrushers barbell curls/ pushdown en incline bench dumbell curls bijv. 4x10-15 reps

Laatst bewerkt:
Ook altijd handig om naar genetischecaanleg te kijken. Voor je biceps moet je kijken naar het aanhechtingspunt op je elleboog. Loopt hij bijna over je elleboog op je onderarm betekent superaanleg. Zit hj bv een cm boven je elleboog dan ben je niet kansloos, maar het vergt meer tijd en moeite. Voor je triceps kijk je naar het onderste punt van het zgn hoefijzer. Hoe dichter bij je elleboog, des te meer aanleg.

Wut? Ik heb volgens jouw uitleg 'superaanleg' voor bi en tri, terwijl dit toch mijn zwakste spiergroepen zijn. Aanleg om te groeien heeft volgens mij niks te maken met hoe je aanhechtingen zijn. Aanhechtingen zorgen ervoor dat twee mensen met dezelfde lengte,massa, vp, ... er anders uitzien, meer niet hoor

Met jouw stats is het niet zo gek dat je armen niet groot zijn, TS.

Gewoon goed blijven trainen en eten. Richt je op sterker worden met de compounds en je zult zien dat je overal meer massa krijgt.

Als je 3x per week smal optrekt met gewicht en daarnaast veel (setjes, niet tot faillure) presses doet gaan je armen ook vooruit, dan hoef je echt geen uur lang aan armen te besteden.. Misschien wil je het niet horen, maar het ligt ook aan de gewichten die je gebruikt dat ze nog geen 40cm zijn.

Terug
Naar boven