Leviathan aka Jordi Elite Member R.I.P. 10 media-items Lid sinds 7 jan 2004 Berichten 9.350 Waardering 2 15 jan 2004 #61 Dat zijn bigass armen.
B BULKBOY Cool Novice Lid sinds 22 jan 2004 Berichten 39 Waardering 0 22 jan 2004 #62 Ik hoop niet dat ik ooit zulke armen krijg, ik vind ze niet mooi droog. ik ben benieuwd naar %BF ..
V Var Competitive Bodybuilder Lid sinds 18 jan 2004 Berichten 2.266 Waardering 0 22 jan 2004 #63 BULKBOY zei: Ik hoop niet dat ik ooit zulke armen krijg, ik vind ze niet mooi droog. ik ben benieuwd naar %BF .. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ze zijn ook niet droog, moet je eens zien als ze geript zijn. Damn, wat een armen!
BULKBOY zei: Ik hoop niet dat ik ooit zulke armen krijg, ik vind ze niet mooi droog. ik ben benieuwd naar %BF .. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ze zijn ook niet droog, moet je eens zien als ze geript zijn. Damn, wat een armen!
pipo Advanced Bodybuilder Lid sinds 16 sep 2003 Berichten 1.002 Waardering 0 22 jan 2004 #64 Big Steve zei: Hoe groot mijn armen zijn dat weet ik niet, maar het is altijd mijn sterkste punt geweest, zowel mijn biceps als mijn triceps groeien altijd als kool [Abeelding niet meer beschikbaar] foto is wat onduidelijk Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... waarom plaats je geen pic van een aangespannen biceps zodat men de hele vorm goed kan zien? ben erg benieuwd.
Big Steve zei: Hoe groot mijn armen zijn dat weet ik niet, maar het is altijd mijn sterkste punt geweest, zowel mijn biceps als mijn triceps groeien altijd als kool [Abeelding niet meer beschikbaar] foto is wat onduidelijk Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... waarom plaats je geen pic van een aangespannen biceps zodat men de hele vorm goed kan zien? ben erg benieuwd.
S Stevie Novice Lid sinds 2 apr 2004 Berichten 3 Waardering 0 2 apr 2004 #65 leuke armen ja! maar als je ze tegen je lichaam aan duwt zijn ze altijd groter, en wat is je vet percentage!?
leuke armen ja! maar als je ze tegen je lichaam aan duwt zijn ze altijd groter, en wat is je vet percentage!?
AnaboliC Huge Freak Elite Member Lid sinds 8 okt 2002 Berichten 9.602 Waardering 3 2 apr 2004 #66 Waar is onze grote Steve eigenlijk
Johny Contest Winner '04 Elite Member Foto Contest Lid sinds 28 okt 2002 Berichten 3.400 Waardering 1 2 apr 2004 #67 Dat vroeg ik me laatst ook af ja. Al weer een paar maanden niet zezien op het board.
S Speedy G. Advanced Bodybuilder Lid sinds 14 nov 2002 Berichten 999 Waardering 0 2 apr 2004 #68 f*cking ecto zei: Waar is onze grote Steve eigenlijk Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Alizee aan het palen hoogstwaarschijnlijk Maar idd alweer een tijdje niet gezien Stevie come back
f*cking ecto zei: Waar is onze grote Steve eigenlijk Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Alizee aan het palen hoogstwaarschijnlijk Maar idd alweer een tijdje niet gezien Stevie come back
P Pascal Ripped Bodybuilder Lid sinds 13 sep 2003 Berichten 4.263 Waardering 1 2 apr 2004 #69 ik heb zijn vriendin laatst gesproken op msn en houd het maar op prive gebeurtenissen...
boogie Huge Freak Lid sinds 10 jan 2003 Berichten 7.249 Waardering 6 2 apr 2004 #70 ik mis mn grote vriend