AndroidHealthClinic

Armen

BezetteNaam

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
63kg
Hallo ik ben nieuw. Ik ben 12 jaar oud en train al 1jaar vooral op mijn armen gericht. Ik heb een vraag ik zie geen resultaat dus ik wou graag weten of ik op de goede weg ben.

Groeten,

Screenshot_2013-12-15-20-58-39.jpg

Ik geloof het niet dat dit jouw arm is, aangezien je nog maar 12 jaar bent. EN je bent ook veelste jong om ze laten te groeien.

• Topic Starter Topic Starter
Het is toch echt mijn arm :P

20131216_072246-1.jpg

Je weegt 63kg bij 1m73, zoveel arm zit daar niet op. Zorg eerst dat je lifts omhoog gaan en je wat aankomt.

Wauw! Goed gefapt zeg, of is je andere arm ook zo? :p

We weten niet of je goede progressie maakt als je geen voor en na foto maakt.

Goeie foto.. En als je geen resultaat ziet zit je waarschijnlijk niet op de goeie weg.

Met de gewichten spelen is op jonge leeftijd niet erg mits je alles onder goede begeleiding en dus ook goed uitvoert. Ik weet alleen niet of dat ook geld voor jouw leeftijd, is wel erg jong namelijk. Qua lengte en gewicht ben je al wel ver voor je leeftijd, maar ik zou nog even wachten met serieuze gewichten.

Probeer nu vooral kracht te bouwen met sport in de vorm van bijvoorbeeld zwemmen, waterpolo of iets dergelijks. Probeer tot je 14de vooral bezig te zijn met sterk worden met lichaamsgewicht, dus optrekken, dips, pushups, situps.

Zoek maar op youtube naar Hannibal training, hier een voorbeeldje. Lichaamsgewicht oefeningen, en hij is een beest. Alleen zijn benen zijn meh, maar dat komt later wel in de sportschool voor je. Of je moet bereid zijn veel sprintjes te trekken etc.

HANNIBAL

goede fotos ook

andere arm

Dit is me andere arm.

(Mijn arm was vroeger stevig)

Screenshot_2013-12-16-22-15-05.jpg

Nog scherper?

BB kwaliteit jwz nig*ah...

Ik kan hem niet zo scherp maken maarja k heb is de flitser aan gedaan.

dq

Foto

Screenshot_2013-12-16-22-43-18.jpg

bijna te gespierd zou ik zeggen

Met de gewichten spelen is op jonge leeftijd niet erg mits je alles onder goede begeleiding en dus ook goed uitvoert. Ik weet alleen niet of dat ook geld voor jouw leeftijd, is wel erg jong namelijk. Qua lengte en gewicht ben je al wel ver voor je leeftijd, maar ik zou nog even wachten met serieuze gewichten.

Probeer nu vooral kracht te bouwen met sport in de vorm van bijvoorbeeld zwemmen, waterpolo of iets dergelijks. Probeer tot je 14de vooral bezig te zijn met sterk worden met lichaamsgewicht, dus optrekken, dips, pushups, situps.

Zoek maar op youtube naar Hannibal training, hier een voorbeeldje. Lichaamsgewicht oefeningen, en hij is een beest. Alleen zijn benen zijn meh, maar dat komt later wel in de sportschool voor je. Of je moet bereid zijn veel sprintjes te trekken etc.

Je kan gewoon met gewichten gaan trainen, mits je het goed doet.

En alsof je op 12 jaar zo sterk wordt dat het gevaarlijk kan worden.

inb4 verhalen met ik ken iemand die met 60kg deadlift zn ruggegraat 3 straten verder schoot

Ik ken de begeleiding bij de gemiddelde sportschool, dat je wil je hem niet aandoen :(

maar wie was benen?

Terug
Naar boven