- Waardering
- 224
Mmmh, dat nu ook weer niet
dnny4 is namelijk banned
Hij leeft voort als kloontje genaamd "jostiman"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmmh, dat nu ook weer niet
dnny4 is namelijk banned

okeey ik ben 14 jaar train met 25kg dumbless grootste biceps vamn 1 en 2 zit in de 1
op havo mijn vraag kan het m,n groei van m,n armen belemmerren serieus graag
en is het wel goed om elke dga om elke 2 dagen te trainen dankuwel
geloof me ik heb die van 25 kg doe het om de 2 dagen 20keer iedere hand@ jojo
kijk eens uit voor een logopedist in de buurt.
En als je op je 14e net begint met training, en 25kg kan curlen, ben je reeds een beest, wat denk ik totaal NIET kan aangezien je niet eens kan schrijven en je de zoveelste bent die vraagt of het de botgroei belemmert
okeey ik heb niet egt goed gekeken was maar 17,5 aan iedere handgeloof me ik heb die van 25 kg doe het om de 2 dagen 20keer iedere hand

haha begin niet net dat heb nooit gezegd ben al begonnen op m,n 13 metgeloof me ik heb die van 25 kg doe het om de 2 dagen 20keer iedere hand
@ jojo
kijk eens uit voor een logopedist in de buurt.
En als je op je 14e net begint met training, en 25kg kan curlen, ben je reeds een beest, wat denk ik totaal NIET kan aangezien je niet eens kan schrijven en je de zoveelste bent die vraagt of het de botgroei belemmert
Is nog veel hoor!
Ik train nu een jaar en twee maanden, en vanaf februari vrij intensief.
En ik zit nog maar aan 18kg top.
Je maakt ons niet wijs dat jij op je jaartje met om de twee dagen 20 reps 17.5 kg kan curlen EN JUIST UITVOEREN

Jah omdat de meeste tieners nog beginners zijn en nog veel moeten leren!![]()