MuscleMeat

armspieren en buikspieren 13/14 jaar

Bekijk Profiel: jostiman

jostiman
Novice
Laatste Activiteit: 21 April 2008 07:50

We zijn er wél van af;)

(gelukkig maar)
maar euhm, kan iemand mij nu zeggen hoe ik snel grote biceps krijg, een wasbordje krijg, en een monsterchest krijg?
Ik ben nog maar 14 jaar, en heb dus schrik dat mijn botjes niet meer zullen groeien...

Iemand tips? meiden geilen er echt op hoor!

Ik heb hier nog wel wat AS in huis, maar ik weet niet of ik die mag gebruiken van mama lief.

ze kijken allemaal teveel naar die Christiano Ronaldo's.

schijt aan die gastxD

trekt na de wedstrijd zijn truitje uit, en denkt dat hij buff is omdat alle meiden zitten blozen.
natuurlijk willen alle dnny4's/jostimans die niet van deze wereld zijn ook zo een breezerprostuur

Volgens mij bedoelt ie 25kg samen.
Dus 12.5 per hand ofzo.

Wel goed dat je een 6,6 voor je schrijven hebt! Knap man. Ik vond dat altijd zo super moeilijk man.

okeey ik ben 14 jaar train met 25kg dumbless grootste biceps vamn 1 en 2 zit in de 1
op havo mijn vraag kan het m,n groei van m,n armen belemmerren serieus graag
en is het wel goed om elke dga om elke 2 dagen te trainen dankuwel

een dumbbell neem je met één hand dachtik..

Hij is net zo sterk als sanca man

@ jojo
kijk eens uit voor een logopedist in de buurt.

En als je op je 14e net begint met training, en 25kg kan curlen, ben je reeds een beest, wat denk ik totaal NIET kan aangezien je niet eens kan schrijven en je de zoveelste bent die vraagt of het de botgroei belemmert
geloof me ik heb die van 25 kg doe het om de 2 dagen 20keer iedere hand

Is nog veel hoor!

Ik train nu een jaar en twee maanden, en vanaf februari vrij intensief.
En ik zit nog maar aan 18kg top.

Je maakt ons niet wijs dat jij op je jaartje met om de twee dagen 20 reps 17.5 kg kan curlen EN JUIST UITVOEREN

sava jij bent ook gespierdzeg wow

@ jojo
kijk eens uit voor een logopedist in de buurt.

En als je op je 14e net begint met training, en 25kg kan curlen, ben je reeds een beest, wat denk ik totaal NIET kan aangezien je niet eens kan schrijven en je de zoveelste bent die vraagt of het de botgroei belemmert

Is nog veel hoor!

Ik train nu een jaar en twee maanden, en vanaf februari vrij intensief.
En ik zit nog maar aan 18kg top.

Je maakt ons niet wijs dat jij op je jaartje met om de twee dagen 20 reps 17.5 kg kan curlen EN JUIST UITVOEREN

:roflol:

altijd lachen het tiener sub forum:D

Haha altijd gezellig idd :D

Jah omdat de meeste tieners nog beginners zijn en nog veel moeten leren! :D

Squat & Dl

Terug
Naar boven