MuscleMeat

armspieren en buikspieren 13/14 jaar

Ja dat snap ik, maar ik gebruik meestal ook gewoon eerst even de search functie voordat ik iets post :p
ik heb het aan de gymleraar gevraagd.
maar ze zeiden ook al dat ze niet meer wisten dan de algemene informatie.
ze zei wel dat mijn biceps als ik die train dat die spieren te kort kunnen worden is dat waar of lulkoek???;)

het kan denk ik wel zijn dat als je alleen je bicpes traint en nooit tricpes dat je arm moeite krijgt met strekken.

het kan denk ik wel zijn dat als je alleen je bicpes traint en nooit tricpes dat je arm moeite krijgt met strekken.
heb een jaar terug getraind op me 13de eeerstt 4 weken alleen biceps maar toen hoorde ik dat van iemand van dat dah alleen slecht is
toen trainde ik ook tricebs erbij .
maarn dah kan tog eingenlijk niet dat je spieren dan niet meer groeien tog??;) en trouwens train nu niet mer ben 14 een jaar terug dus.
en is nog steeds niet weg:P

heb een jaar terug getraind op me 13de eeerstt 4 weken alleen biceps maar toen hoorde ik dat van iemand van dat dah alleen slecht is
toen trainde ik ook tricebs erbij .
maarn dah kan tog eingenlijk niet dat je spieren dan niet meer groeien tog??;) en trouwens train nu niet mer ben 14 een jaar terug dus.
en is nog steeds niet weg:P

Praat alsjeblieft even normaal zeg, leer normaal Nederlands praten. Download de nieuwe Firefox, die herkend typefouten.

Praat alsjeblieft even normaal zeg, leer normaal Nederlands praten. Download de nieuwe Firefox, die herkend typefouten.

Firefox draait gewoon dol in dit geval:eek:

Ja je kan beter in het algemeen proberen te trainen, het ziet er beter uit en het is gezonder + je krijgt sneller massa.

Denk ook aan je Bl0cKJuUhHSs! Gewoon MMCXXXIIV herhalingen d03hHn!

Sorry, kan niet serieus posten.
Miss ben ik morgen klaar met lachen en kom ik wel terug :P

hahahaha

:roflol: Spieren korten worden weet ik niet helemaal hoe dat zit.. Als je 1 groep flink traint ga je wel problemen maken! (voorbeeld van biceps borst.)

dat er hier blijft over geklaagd worden.

grote biceps? sixpack? vraag het aan iemand anders, niet hier.
kom eens terug als je goed en serieus wilt trainen.

zo denk ik erover :rolleyes:

ps: :roflol: je nederlands jongen

Terug
Naar boven