MuscleMeat

Arnold's Methode - Trainingsschema

ik heb ergens gelezen dat arnold 2 keer op ne dag trainde dus miss deed hij 1 spiergroep s'morgen en andere s'avonds

Begin gewoon nu met trainen ipv in de zomervakantie. Als je nog student bent maak je mij niet wijs dat je niet 3/4x per week 40-60 minuten hebt om te trainen. Ben het zelf en heb net als al mn vrienden zeeën van tijd, zeker vergeleken met arbeiders.

Ga maandag - woensdag en vrijdag fullbody trainen (werkt perfect voor beginners) en pas je voeding schema nu vast aan, eet 6x per dag en zorg dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.

Good luck.

Arnold is inderdaad een uitzondering. In mijn ogen is het geen overkill, als je de kneepjes van het vak al wat kent, maar als beginneling zou ik eerder een basic compound schema gaan volgen. 3 x per week. Daarbij trainde arnold soms ook 2 maal per dag als ik me niet vergis. Succes..

hoe bedoel je dat?

Ik wacht nog ff op andere reacties maar anders verdeel ik het over 4 dagen. Dan is het wel te doen lijkt me.

weltrusten

Anders zoek eens een routine van Reg Park ;)
Lekker Old School :D
Arnolds idool

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Hij trainde gemiddeld 5 uur per dag enz enz.....
gemiddeld 6 dagen in de week.

Terug
Naar boven