Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smoothmold zei:jezus, ik kijk meer naar die chick links van hen. Wat een lekker ding is dat zeg. Wat een heerlijk figuurtjeSpijtig lopen deze chickies niet bij mij in de sportschool rond
![]()

Ik vraag me af wat arnold deed om zo lean te blijven en toch spier bij te blijven komen ja AAS... Maar hij nam dianabol zou je eerder verwachten dat ie er zo af en toe puffy zou uitzien maar ik kan geen enkele foto vinden waarop hij zo overkomt. Volgens mij hadden ze in die tijd ook nog geen HGH en zo dus ik ben eigelijk wel benieuwd hoe hij dit deed.ik snap wel 1 ding niet... Met hedendaagse bodybuilders zie je dat ze in de off season eigelijk altijd redelijk vet worden. Met arnold was dit niet zo of wel![]()
maar die vergelijking met coleman...
zie je dat colemannu echt een ranzig lelijk lichaam heeft en toen alleen met behulp van steroiden de boel opgeblazen heeft... die verhoudingen van zijn spieren zijn echt lelijk en ze buik ziet er ook misvormd uit!
Kijk maar naar het plaatje.
Schwarzenegger had gewoon een goede lichaamsbouw, en gewoon zelf alles geperfectioneerd (zijn benen waren latjes haha). En dat maakt hem uniek.