Fitness Seller

Arnold's training en posing pics

Wat een coole foto's zeg. Die Arnold is zo bruut, ik heb echt respect voor die man. Geen woorden voor :)

Btw... ik denk dat het plaatje hieronder wel klopt?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit willen we zien :D

Allemachtig.... wat een enorme borstlas had die arnold toch ...

jezus, ik kijk meer naar die chick links van hen. Wat een lekker ding is dat zeg. Wat een heerlijk figuurtje :D Spijtig lopen deze chickies niet bij mij in de sportschool rond :(

Smoothmold zei:
jezus, ik kijk meer naar die chick links van hen. Wat een lekker ding is dat zeg. Wat een heerlijk figuurtje :D Spijtig lopen deze chickies niet bij mij in de sportschool rond :(

Tja, ik denk dat als je dezelfde chick nu ziet, je ze niet meer zo lekker vindt :D

Heerlijke foto's! Bedankt! Een goede oppepper vlak voor je training!

Al moet ik zeggen dat zwart/wit foto's het muscalatuur het mooist in beeld brengt naar mijn mening..

arnold breezah ;)

wow en de volgende dag last van je rug (die goeie oude tijd)

maar die vergelijking met coleman...
zie je dat colemannu echt een ranzig lelijk lichaam heeft en toen alleen met behulp van steroiden de boel opgeblazen heeft... die verhoudingen van zijn spieren zijn echt lelijk en ze buik ziet er ook misvormd uit!

Kijk maar naar het plaatje.:o

Schwarzenegger had gewoon een goede lichaamsbouw, en gewoon zelf alles geperfectioneerd (zijn benen waren latjes haha). En dat maakt hem uniek.

Laatst bewerkt:

Mooi foto die 1ste Erwinvdberg. Kende ik nog niet

Volgens mij is dat ook een scene uit Pumping Iron

Arnold overruled gewoon alle hedendaagse en voormalig bodybuilders, hij is en blijft voor mij altijd de beste!

:bow::bow::bow:Arnold:bow::bow::bow:

ik snap wel 1 ding niet... Met hedendaagse bodybuilders zie je dat ze in de off season eigelijk altijd redelijk vet worden. Met arnold was dit niet zo of wel ??? Ik vraag me af wat arnold deed om zo lean te blijven en toch spier bij te blijven komen ja AAS... Maar hij nam dianabol zou je eerder verwachten dat ie er zo af en toe puffy zou uitzien maar ik kan geen enkele foto vinden waarop hij zo overkomt. Volgens mij hadden ze in die tijd ook nog geen HGH en zo dus ik ben eigelijk wel benieuwd hoe hij dit deed.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

maar die vergelijking met coleman...
zie je dat colemannu echt een ranzig lelijk lichaam heeft en toen alleen met behulp van steroiden de boel opgeblazen heeft... die verhoudingen van zijn spieren zijn echt lelijk en ze buik ziet er ook misvormd uit!

Kijk maar naar het plaatje.:o

Schwarzenegger had gewoon een goede lichaamsbouw, en gewoon zelf alles geperfectioneerd (zijn benen waren latjes haha). En dat maakt hem uniek.

Zeker nog nooit een trainingsdvd van Coleman gezien. Kerel je lult echt zwaar uit je nek.

De realiteit is dat Arnold heden ten dagen niet eens een call-out zou krijgen op een National level show in de States. Ik begrijp dat het jullie idool is, prima, maar verlies niet de realiteit uit het oog svp. In zijn tijd was er ook al een betere bodybuilder Sergio Olivia genaamd. Maar Arnold was het paradepaartje van het Weider imperium. Dat hem in staat stelde zoveel titels te pakken. Structureel had Arnold ook z'n zwakke punten. De beste geproportioneerde bodybuilder aller tijden blijft Flex Wheeler wat jullie ook zeggen. Coleman en Yates blijven de beste aller tijden.

sergio5.jpg

Greetz

Terug
Naar boven