MuscleMeat

Arno's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
ga dalijk nog ff "relaxed" proberen te trainen, ben aan het wachten tot de aas binnen is....zodra die binnen is start ik een anabolen-log en zal ik daar tijdens de kuur mijn vorderingen bijhouden.

Vandaag na een paar weken sukkelen met mijn onderrug eindelijk weer s fatsoenlijk kunnen squatten;

12* 75
8* 95
6*115

wel met band om, ga ik voortaan altijd doen met squatten denk ik.

Mijn kuur zit er bijna op, het was een kuur met ups en downs en momenteel zit ik op 97kg met een bf van 12%, ik hoop na deze kuur 95kg over te houden en ga de eerste week van Maart de cut erin zetten richting de 6%.

Met mijn huidige schema doe ik elke spiergroep 2 keer per week verdeeld over 6 dagen, tijdens mijn cut ga ik voorlopig dit schema aanhouden;

Dag 1 Borst en schouders
Dag 2 Buikspieren en 45 min cardio
Dag 3 Rug en 20 min cardio
Dag 4 Benen en 20 min cardio
Dag 5 Buikspieren en 20 min cardio
Dag 6 Biceps en triceps

waarom heb je in je kuurtijd je log niet meer bijgehouden?

ow heb je kuurlog niet gezien :o

Zondag ga ik met mijn nieuwe schema van start, tijd voor deload is er niet want ik zit nog in mijn kuur, dit schema ga ik in ieder geval doen tot mijn nakuur erop zit, dus een 6 weken, daarna een weekje deload en dan ga ik denk ik HST doen.

vandaag dus met nieuwe schema begonnen, maar ben er al meteen niet zo gelukkig mee, vind Borst en schouders op 1 dag te veel, zeker omdat ik nu deze spiergroepen maar 1 keer doe in de week...ik ga schouders vanaf volgende week switchen met de 20 min cardio die nu bij benen staan....t wordt dan als volgt;

Dag 1 Borst en 20 min cardio
Dag 2 Buikspieren en 45 min cardio
Dag 3 Rug en 20 min cardio
Dag 4 Benen en schouders
Dag 5 Biceps, triceps en 20 min cardio
Dag 6 Buikspieren en 45 min cardio (evt rustdag)
Dag 7 rust, (evt zwemmen)

ziet er goed uit Arno, succes met je nieuwe schema.
kijk uit dat je niet teveel cardio doet, ik begrijp dat je net uit een kuur komt?
je wilt je gains natuurlijk niet al te snel kwijt raken

ziet er goed uit Arno, succes met je nieuwe schema.
kijk uit dat je niet teveel cardio doet, ik begrijp dat je net uit een kuur komt?
je wilt je gains natuurlijk niet al te snel kwijt raken

Ik wil mijn gains liever niet kwijt raken, maar er is wat in mijn planning veranderd waardoor ik eigenlijk zo snel mogelijk redelijk droog en in topvorm wil zijn

Mijn schema bevat overigens uiteraard als basis compoundoefeningen zoals benchpress, squatten en deadlift.

Hopla :cool:

1000 posts en de 1000e dan maar in mijn eigen trainingslog, ik ben nu bijna een week met mijn nieuwe schema bezig en het gaat lekker, het cardio'en gaat steeds makkelijker en ik zie er al wat strakker uit door het vocht wat als eerste verdwijnt...gaat helemaal goed komen :D

mooi Arno gefeliciteerd met je 1000ste post alweer een mijlpaal op naar de 10000posts dan maar;)

vanaf morgen tot en met dinsdag is mijn sportschool dicht ivm carnaval :mad:

vandaag dus wat extra's :D

Vanmorgen al een uurtje cardio en heel zwaar buikspieren gedaan, vanavond ga ik nog een keer voor borst, triceps en biceps :cool:

afgelopen week alleen zaterdag in de sportschool geweest en een fullbody afgewerkt, carnaval was erg leuk maar heb een paar dagen nodig gehad om bij te komen :p

vanaf vandaag weer verder met mijn schema, vandaag doe ik borst en erna een half uurtje cardio.

afgelopen week alleen zaterdag in de sportschool geweest en een fullbody afgewerkt, carnaval was erg leuk maar heb een paar dagen nodig gehad om bij te komen :p

vanaf vandaag weer verder met mijn schema, vandaag doe ik borst en erna een half uurtje cardio.

succes ermee dude!
waarom schrijf je hier niets over je trainingen (oefeningen, set, reps, gewichten)... dat zou ' t een stuk interessanter maken :)

Na een stressvolle periode weer volop aan het trainen, ik heb nog zo'n 3 weken om in topvorm te komen dus hard werken :p

Deze week ben ik gestart met een fullbodyschema 3 keer per week met steeds een dag ertussen en 2 a 3 dagen cardio.

1 weekje fullbody erop zitten, heb 3 dagen fullbody gedaan en 2 dagen cardio, was best pittig en had diverse pijntjes aan het eind van de week, vandaag lekker niks gedaan zodat ik er morgen weer vol tegenaan kan.

Mijn training bestaat voornamelijk uit squats, deadlift en benchpress en daar weer een aantal varianten op zoals schuin en dumbbell-press, voor benen, borst en rug steeds 2 oefeningen van 3 of 4 sets en de kleine spiergroepen 1 oefening van 3 sets.

Aangezien mijn sportschool 1e en 2e paasdag gesloten is heb ik vandaag wat extra gas gegeven met een pittige fullbody workout;

- squats 4x8 tot 120kg
- deadlift 3x6 tot 120kg
- benchpress incline 3x6 tot 90kg
- benchpress decline 3x6 tot 90kg
- latpully 3x6 tot 90kg
- side raises 3x6 (2x 14kg)
- triceps pulldown rope 3x8 tot 45kg
- dumbbell curls 3x8 (2x 22kg)
- reverse crunches 3 sets max

was erg lekker!

Laatst bewerkt:
Terug