XXL Nutrition

aromasin

iets wat aromatase met dergelijke effectiviteit onderdrukt heeft per definitie een negatieve impact op uw gains.

tja gains of fatgain......thats the question

iets wat aromatase met dergelijke effectiviteit onderdrukt heeft per definitie een negatieve impact op uw gains.

Doordat er geen vocht wordt vastgehouden dankzij lage oestrogeen levels, maar wel hoger IGF, meer vrij testosteron. Dus goeie zaak voor vetvrije gains ???

volgens die opvatting zou je van dbol / oxy totaal geen gains kunnen verwachten? die middelen werken via aromatase danwel een direct oestrogene werking. daarom lijkt het me echt onzin. krachtgains zijn in mijn boekje trouwens ook gains ;).

ik heb zelf niet zo'n angst voor wat vet, ben toch al een vetklep :D
YMMV.

Ja daar ben ik dus benieuwd naar. Er is een kans dat het alleen je vet/vocht gains onderdrukt. Daarom zal je uiteraard minder kilo gaan winnen, maar de uiteindelijk gewonnen VVM zou best wel eens hetzelfde kunnen zijn als zonder Aromasin. Zal waarschijnlijk ook voor een groot deel aan de dosering liggen hoe erg het aromatase onderdrukt.

Laatst bewerkt:
Maar ja voor jouw toch nix,zal wel UG zijn.....

Lees eens ff terug...ben over meerdere UG merken gewoon tevreden. Hoef je nu verder niet meer op door te gaan...er is iig een UG merk waarbij ik heel sterke twijfels heb, meer zal ik er niet over zeggen.

http://www.steroid.com/Aromasin.php
Mooie beschrijving maar nix over cholesterol

Denk dat je het verkeerd leest staat er duidelijk...cholesterol is lipids

The ability of exemestane to lower estrogen levels by the aforementioned 85% makes it a very nice choice for use in any cycle where aromatizing steroids are used. In addition, since it´s not too harsh at all on blood lipid profiles, it´s a very good choice for longer cycles. It´s ability to raise both testosterone levels also seem to suggest that it would be a very nice addition to a Post-Cycle-Therapy (PCT).

The ability of exemestane to lower estrogen levels by the aforementioned 85% makes it a very nice choice for use in any cycle where aromatizing steroids are used. In addition, since it´s not too harsh at all on blood lipid profiles, it´s a very good choice for longer cycles. It´s ability to raise both testosterone levels also seem to suggest that it would be a very nice addition to a Post-Cycle-Therapy (PCT).

Ja...aan de hand van deze beschrijving lijkt het ideaal om vanaf begin/halverwege de kuur tot einde PCT, aromasin erbij te doen.
Zal wel eerst effe kijken wat test met me doet (oestrogeen) zonder, kan het er nog altijd bij doen onderweg :rolleyes:

Doordat er geen vocht wordt vastgehouden dankzij lage oestrogeen levels, maar wel hoger IGF, meer vrij testosteron. Dus goeie zaak voor vetvrije gains ???

over welke IGF-1 heb je het?
en voor het gemak laat je de relatie oestrogeen -> HGH maar buiten beschouwing? ;).

Ben zelf nog volop aan het bijleren/-lezen, dus verbeter me als dit niet klopt.

Zoals ik had vermeld in mn eerste post ben ik nog niet helemaal vertrouwd met de materie. Ik probeer iets beter te begrijpen waar ik aan begin dan de gemiddelde 16 jarige die voor ie naar Salou vertrekt effe BBtieten wil kweken met AAS :D Dus als je wil mag je me er gerust op wijzen/uitleggen waar ik fout zit :)

Deze al gelezen: http://www.ergogenics.org/anabolica137.html

Laatst bewerkt:
Zoals ik had vermeld in mn eerste post ben ik nog niet helemaal vertrouwd met de materie. Ik probeer iets beter te begrijpen waar ik aan begin dan de gemiddelde 16 jarige die voor ie naar Salou vertrekt effe BBtieten wil kweken met AAS :D Dus als je wil mag je me er gerust op wijzen/uitleggen waar ik fout zit :)

Deze al gelezen: http://www.ergogenics.org/anabolica137.html

100 studies zeggen ja en onze Anti anabolensite praat weer larie imo.

Zijn studies die zeggen dat het juist MET tamoxifen genomen moet worden,denkt dat het middel opzich niet een opstarter is.
Als ik die canadese testwaardes zien van tam met aro,zakt mijn bek toch wel open...genoeg bewijs imo

Labeltje op de pot "Take aromasin in CONJUNCTION with tamoxifen as PCT" zegt mij al genoeg

Volgens Pfizer is het juist niet goed om dit middel met aromatiserende middelen te gebruiken.

En een van de bijwerkingen zijn carpaal tunnel syndroom, lijkt me niet leuk om op te lopen tijdens een kuur. maar er wordt gesproken over kansen van 20%.
Ik kan de studie niet echt goed vertalen, is namelijk ABN Turks

Laatst bewerkt:
Hgh geeft ook carpaal hehehe

Als het prolactine verlaagt, dan is het dus ook een idee icm Tren zodat je geen t3 nodig hebt?
Zo kan je effectiever met GH+Tren+T4 cyclen

heb je bloedwerk dat uitwijst dat prolactin tijdens het gebruik van androgenen verhoogd was?

voor zover bekend is in onderzoeken VERLAGEN androgenen juist het prolactine niveau (in zoogdieren).
het wordt tijd dat we deze mythe ook uit de wereld gaan helpen. mn vraag naar bloedwerk was dan ook serieus bedoeld. iemand ???

Ik heb een duitse uitleg, maar ik ga me best doen om hem te vertalen.
Voor de liefhebbers

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Im Bodybuilding findet Exemestan seine Anwendung um die Nebenwirkunten von anabolen und androgenen Steroiden zu unterdrücken. Die durch Anabolika Missbrauch aromatisierenden Steroide werden durch den Wirkstoff Exemestan zum Gro*teil gebunden.

Aromasin enthält mit Exemestan einen sehr effizienten Aromatasehemmer. Die Aktivität des Aromatase-Enzyms wird um bis zu 98% unterdrückt, was eine Reduzierung des Östrogenspiegels um bis zu 85% bedeutet. Im Vergleich liegt die Östrogenreduzierung bei Aromatasehemmern wie Anastrozol oder Letrozol bei knapp 80%. Aus diesem Grund ist Exemestan der unter Bodybuildern am meisten geschätzte Aromatasehemmer.

In diesem Zusammenhang sollte ist zu Beachten, dass auch Östrogen eine gewisse anabole Wirkung besitzt und eine starke Senkung des Östrogenspiegels durch den Einsatz von Aromatasehemmern wie Exemestan während der Verwendung anaboler androgener Steroide, in reduzierten Zuwächsen an Muskelmasse resultieren kann.

Nebenwirkungen:

Hitzewallungen, *belkeit, Müdigkeit, Schwitzen, Kopfschmerzen, Schlaflosigkeit, Depression, Rückgang der Lymphozyten, Thrombozytopenie, Leukopenie, Anstieg der Leberenzyme, Hypertrichose, Haarverlust, Heiserkeit, Akne

Anwendung / Dosierung:

Im Bodybuilding wird meist die eine halbe Tablette (12,5mg Exemestan) täglich verwendet, oder alle 2 Tage eine Tablette (25mg Exemestan). in der letzten Phase einer Wettkampfvorbereitung nehmen manche Bodybuilder täglich 25mg Exemestan.

Optimal ist eine Einnahme nach einer fettreichen Mahlzeit, da so die Bioverfügbarkeit um bis zu 40 Prozent erhöht werden kann. Bis bei der Einnahme von Exemestan stabile Blutspiegel erreicht werden, vergeht nach Herstellerangabe etwa eine Woche.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Via de Google vertaler, kan dus een beetje afwijken.

In bodybuilding Exemestan vindt zijn toepassing op Nebenwirkunten en androgene anabole steroïden te onderdrukken. Het misbruik van anabole steroïden door aromatische steroïden zijn de drug Exemestan gebonden voor het grootste deel.

Aromasin met Exemestan bevat een zeer effectieve aromatase. De activiteit van het enzym aromatase wordt verlaagd met maximaal 98% onderdrukt, wat resulteert in een vermindering van de oestrogeen niveaus met 85% betekent. Ter vergelijking: de vermindering van oestrogeen in aromatase Letrozol als Anastrozol of bijna 80%. Om deze reden, onder bodybuilders Exemestan meest gewaardeerde aromatase.

In dit verband is op te merken dat zelfs een zekere mate van oestrogeen hebben anabole effecten en een sterke vermindering van oestrogeen niveaus door het gebruik van aromatase als Exemestan tijdens het gebruik van androgene anabole steroïden, in verlaagde winst in spiermassa kan leiden.

Bijwerkingen:

Opvliegers, misselijkheid, vermoeidheid, zweten, hoofdpijn, slapeloosheid, depressie, verlies van lymfocyten, trombocytopenie, leukopenie, verhoogde leverenzymen, hypertrichosis, haaruitval, heesheid, acne

Toepassing / Dosering:

In bodybuilding is meestal een halve tablet (12.5 mg Exemestan) gebruikt dagelijks of om de 2 dagen een tablet (25mg Exemestan). in de laatste fasen van een race voorbereiding, sommige bodybuilders dagelijks 25mg Exemestan.

Optimaal is een bron na een vette maaltijd, omdat de biologische beschikbaarheid van maximaal 40 procent kan worden verhoogd. Tot het nemen van Exemestan stabiele bloedspiegels zijn bereikt, passeert door de fabrikant over een week.

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Aromasin houdt volgens hun uitleg dus wel de kwaliteit spiermassa tegen.

Alle middelen die aromatisering dempen zullen massa verminderen. Alleen in pct zal het erg succesvol zijn. Kijk naar de bloedwaardes van die Canadees. Alleen nu gaan we van die waardes aanemen dat dit dan ook voor IN de kuur telt.

Als je aromasin zou gebruiken tijdens de kuur en het oestrogeen tekort oplost met bijvoorbeeld Dagynil tabletten wat zou er dan gebeuren?
Dan zou je toch exact de juiste oestrogeen waarde zelf kunnen bepalen.

Terug
Naar boven