Fitness Seller

aromasin

leuke thread!

Ben benieuwd wat het doet voor gyno! Ik heb "puffy nipples" overgehouden van mijn capriolen met AS en door die TRT lijkt het wel erger geworden.
Nu met de Clomid en Nolvadex lijkt het al iets minder, khoop dat Aromasin er nog een stukje in helpt!

je kan clomid en nolva niet vergelijken met aromasin,das van een totaal andere order

vond nog een leuk stukje, komt alleen niet overeen met de beginpost, daar zie je na de bridge een hoger shbg level dan na de PCT en voor de PCT

J Steroid Biochem Mol Biol. 2001 Dec;79(1-5):85-91. Related Articles, Links

Comparative clinical pharmacology and pharmacokinetic interactions of aromatase inhibitors.

Boeddinghaus IM, Dowsett M.

The Academic Department of Biochemistry, Royal Marsden Hospital, Fulham Road, SW3 6JJ, London, UK.

The clinical development of aromatase inhibitors (AIs) has been closely guided by clinical pharmacological investigations. During the early phases of development studies were focused on dose-related pharmacological effectiveness and specificity. More recently attention has been given to the metabolic changes which AIs elicit, with particular regard to their potential use in early breast cancer and the prophylactic setting. Pharmacological effectiveness has been studied with plasma oestrogen assays but primary oestrogens (E1 and E2) are not helpful in comparing the third generation inhibitors: anastrozole, letrozole, exemestane. All three of these compounds suppress whole body aromatisation by >96%. Most recently, we have established that significantly greater inhibition is achieved by letrozole than anastrozole at their clinically used dosages. This more complete inhibition is paralleled by significantly greater suppression of E1S.A broad panel of endocrine investigations has indicated that these compounds have essentially complete specificity at their clinical dosages. A minor androgenic effect of exemestane is revealed by a significant suppression of coïtus hormone binding globulin (SHBG). Lipid and bone biomarker data are being collected in many current studies. A pharmacokinetic interaction has been established between letrozole and tamoxifen, whereby reduced circulating levels of letrozole are found with combined application. Neither anastrozole nor letrozole have any effect on plasma concentrations of tamoxifen when given in combination with it.

Laatst bewerkt:
wat is de medische dosering? ja ik ben lui.... ;).

vond nog een leuk stukje, komt alleen niet overeen met de beginpost, daar zie je na de bridge een hoger shbg level dan na de PCT en voor de PCT

J Steroid Biochem Mol Biol. 2001 Dec;79(1-5):85-91. Related Articles, Links

Comparative clinical pharmacology and pharmacokinetic interactions of aromatase inhibitors.

Boeddinghaus IM, Dowsett M.

The Academic Department of Biochemistry, Royal Marsden Hospital, Fulham Road, SW3 6JJ, London, UK.

The clinical development of aromatase inhibitors (AIs) has been closely guided by clinical pharmacological investigations. During the early phases of development studies were focused on dose-related pharmacological effectiveness and specificity. More recently attention has been given to the metabolic changes which AIs elicit, with particular regard to their potential use in early breast cancer and the prophylactic setting. Pharmacological effectiveness has been studied with plasma oestrogen assays but primary oestrogens (E1 and E2) are not helpful in comparing the third generation inhibitors: anastrozole, letrozole, exemestane. All three of these compounds suppress whole body aromatisation by >96%. Most recently, we have established that significantly greater inhibition is achieved by letrozole than anastrozole at their clinically used dosages. This more complete inhibition is paralleled by significantly greater suppression of E1S.A broad panel of endocrine investigations has indicated that these compounds have essentially complete specificity at their clinical dosages. A minor androgenic effect of exemestane is revealed by a significant suppression of coïtus hormone binding globulin (SHBG). Lipid and bone biomarker data are being collected in many current studies. A pharmacokinetic interaction has been established between letrozole and tamoxifen, whereby reduced circulating levels of letrozole are found with combined application. Neither anastrozole nor letrozole have any effect on plasma concentrations of tamoxifen when given in combination with it.

wat is de medische dosering? ja ik ben lui.... ;).

Geen idee!
Lees wel veel stukken dat het ook de OXY bloat wegneemt! nu bloat ik met een clean dieet zoiezo niet met 2000mg test! maar weet niet wat een clean dieet+oxy met me doet! Het zal vrijwel zeker ook de D-boll bloat wegnemen maar wat heeft het dan nog voor een nut D-bol te nemen..
Mischien het dopamine verhaal+feelgood gevoel

Hoe gaat het met je kuur trouwens? 1000mg Tren, wat vind je ervan? heb je weleens TrenE only gezet, of meng je al je gear?
Ikzelf heb namelijk vreselijk pijnlijke spuitplekken ervan! moet het daarom met eenzelfde aantal ML van een ander product mengen!

Geen idee!
Lees wel veel stukken dat het ook de OXY bloat wegneemt! nu bloat ik met een clean dieet zoiezo niet met 2000mg test! maar weet niet wat een clean dieet+oxy met me doet! Het zal vrijwel zeker ook de D-boll bloat wegnemen maar wat heeft het dan nog voor een nut D-bol te nemen..
Mischien het dopamine verhaal+feelgood gevoel

dat lijkt me niet vreemd, gezien wat het met E doet. precies de pathway die oxy bewandeld ;). zelfde als bij dbol al loopt dat eerst via aromatase. het zal de effectiviteit van die roids flink teniet doen is mijn verwachting. ik pak E pas aan op het moment dat het een probleem lijkt te worden en niet eerder. E heeft ook zo zn voordelen.

Hoe gaat het met je kuur trouwens? 1000mg Tren, wat vind je ervan? heb je weleens TrenE only gezet, of meng je al je gear?
Ikzelf heb namelijk vreselijk pijnlijke spuitplekken ervan! moet het daarom met eenzelfde aantal ML van een ander product mengen!

sinds ik de tren verhoogd heb begin ik er profijt van te krijgen, de kilos komen langzaam weer terug die ik er eerder met onverantwoorde cut methodieken afgerost had :(.

ik heb nooit last van pijnlijke injecties, mix mn tren idd met 1ml HG test en 1ml UG mast. ik zet 2x per week omdat 5ml in 1x wel de max is voor mn ecto billetjes :D. kan voor de gein wel s een tren only inject proberen, zondag is het weer zover! hopelijk denk ik er dan aan ;).

dat lijkt me niet vreemd, gezien wat het met E doet. precies de pathway die oxy bewandeld ;). zelfde als bij dbol al loopt dat eerst via aromatase. het zal de effectiviteit van die roids flink teniet doen is mijn verwachting. ik pak E pas aan op het moment dat het een probleem lijkt te worden en niet eerder. E heeft ook zo zn voordelen.

OXY is volgens mij een Progesteron die net als Tren aan deze receptor hecht! en aangezien aromasin hier niets tegendoet vraag ik me af hoe aromasin het vocht van OXY kan tegengaan!

ik heb nooit last van pijnlijke injecties, mix mn tren idd met 1ml HG test en 1ml UG mast. ik zet 2x per week omdat 5ml in 1x wel de max is voor mn ecto billetjes :D. kan voor de gein wel s een tren only inject proberen, zondag is het weer zover! hopelijk denk ik er dan aan ;)

Ja ben echt benieuwd! niet vergeten dus

aromasin interesseert mij wel. ik vertrek binnen een maand voor een weekje naar Spanje. misschien dat ik het daar bij de apotheker kan krijgen zonder voorschrift. nolva kreeg ik verleden jaar toch zonder voorschrift in Spanje. op het DBB forum mag ik niet vragen waar je AS kan kopen, maar geldt dit ook voor een niet-hormonaal produkt zoals aromasin? of mag dat wel.

OXY is volgens mij een Progesteron die net als Tren aan deze receptor hecht! en aangezien aromasin hier niets tegendoet vraag ik me af hoe aromasin het vocht van OXY kan tegengaan!

It has been suggested that the estrogenic effects of oxymetholone may not be as much mediated by estrogen, as by oxymetholone itself activating the estrogen receptor. Because there is little to no aromatisation off oxymetholone, the possible progestational effect was examined first. Similar to that of nandrolone perhaps. But a study testing the progestational effects of oxymetholone and methandrostenolone against those of testosterone as well as nandrolone and its metabolites showed that the progestagenic activity of oxymetholone wasn't even in the neighbourhood of that of testosterone, let alone nandrolone. Ruling out the possibility of progestagenic activity and aromatisation, that only left oxymetholone engaging in a structure with the estrogen receptor itself. Since it has an A-ring similar to that of estradiol (the prime estrogen) so this would be the most logical explanation. Since progesterone acts as an estrogen agonist, it would require circulating estrogen to negotiate such levels of water build-up as oxymetholone causes, so it seemed like a far-fetched idea to begin with.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

heb mn eigen conclusie even uit mn vorige post verwijderd, die moet je zelf maar trekken.

**** zat ernaast, het werkt dus als een oestrogeen en niet een Progesteron

oxymetholone itself activating the estrogen receptor. Because there is little to no aromatisation off oxymetholone,

dan kan aromasin dus niets hiertegen doen? Heb trouwens eens een OXY only start gemaakt (begon week 4 met de injects) toen bloatte ik ook niet echt

mja, het is een vreemd goedje zo te lezen. t heeft wel enige progestogene activiteit, maar niet zo sterk. denk dat het ER upregueleert wat het effect van E door bv aromatase versterkt?! iets in die geest. maar ik snap t nog steeds niet helemaal eigenlijk ;)

dus een oxy only zou je niet zo van mogen bloaten, tenzij natuurlijke E levels al genoeg zijn voor het versterkende effect?! hmzzz. ;).

ik durf nog geen conclusie te trekken mbt aromasin, het is wel een interessante vraag.. hier moet ik s meer over gaan lezen! als jij er meer over vind houd ik me aanbevolen :)

Spul is ideaal voor pct. Waarom letro en Ari laten liggen en dat switchen voor aromasin ??? Tuurlijk zou je gyno te lijf kunnen gaan met dit middel, waarom zou je zeer sterke als di bol en oxy willen beveiligen met aro? Volgens mij je doel voorbij. Zelfde als een weight gainer combineren met een klisma .... Beetje plat maar ok

geen idee, ik zou het zelf ook nooit doen zoals ik al eerder zei.
dus ook niet met ari/letro, dat schiet idd het doel voorbij.

het was meer een theoretische discussie bro ;).

Spul is ideaal voor pct. Waarom letro en Ari laten liggen en dat switchen voor aromasin ???

Je vind dus dat je beter letro/airi kan nemen in de kuur en Aromasin als nakuur?

geen idee, ik zou het zelf ook nooit doen zoals ik al eerder zei.
dus ook niet met ari/letro, dat schiet idd het doel voorbij.

het was meer een theoretische discussie bro ;).

Met oxy zie ik nog wel iets van een nut, D-bol met een anti E is inderdaad hetzelfde als een weighgainer combineren met een clisma

nou heb ari al een x mee laten lopen tijdens de kuur, ging gyno tegen9hield het stabiel)..
maar ging de gains zeker tegen,

nu ikmijn kuur na 16 weken verleng,(test/tren/winny)
ga ik toch aro meelaten lopen om te kijken wat da doet, heb nog kleine schijven, kijken of het weggaat, en wellicht eenx niet de gains tege gaat, moet het toch proberen om er achter te komen, zodra de aro binnen is horen jullie het tzt wel wat mijn bevindingen zijn....

interesant topic ;)
nu ikmijn kuur na 16 weken verleng,(test/tren/winny)
ga ik toch aro meelaten lopen om te kijken wat da doet, heb nog kleine schijven, kijken of het weggaat, en wellicht eenx niet de gains tege gaat, moet het toch proberen om er achter te komen, zodra de aro binnen is horen jullie het tzt wel

had je die schijven al voor de kuur dan?

nee dat zijn de restanten van de 1e 17 weken, nog 9 tegaan.....

Ben benieuwd wat het doet voor gyno! Ik heb "puffy nipples" overgehouden van mijn capriolen met AS en door die TRT lijkt het wel erger geworden.
Nu met de Clomid en Nolvadex lijkt het al iets minder, khoop dat Aromasin er nog een stukje in helpt!

Ik heb het ook ..niet van de AS maar heb echt ( lees : vet uit verleden ) puffy nipples en wat vet op de borst.

Heb zelf vorige week Aromasin aangeschaft hiervoor.
Vanmorgen kwam het binnen en er maar gelijk aan begonnen.

Zal af en toe wel posten wat het doet.
Kan je wel vertellen dat nu 3 uur later me tepels al heel vlak worden en beginnen op-te-rimpelen :D. als het in dit tempo doorzet dan ben ik met een dag of 10 denk ik wel aardig tevreden geloof ik .

Terug
Naar boven