Die heb ik al
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.vond nog een leuk stukje, komt alleen niet overeen met de beginpost, daar zie je na de bridge een hoger shbg level dan na de PCT en voor de PCT
J Steroid Biochem Mol Biol. 2001 Dec;79(1-5):85-91. Related Articles, Links
Comparative clinical pharmacology and pharmacokinetic interactions of aromatase inhibitors.
Boeddinghaus IM, Dowsett M.
The Academic Department of Biochemistry, Royal Marsden Hospital, Fulham Road, SW3 6JJ, London, UK.
The clinical development of aromatase inhibitors (AIs) has been closely guided by clinical pharmacological investigations. During the early phases of development studies were focused on dose-related pharmacological effectiveness and specificity. More recently attention has been given to the metabolic changes which AIs elicit, with particular regard to their potential use in early breast cancer and the prophylactic setting. Pharmacological effectiveness has been studied with plasma oestrogen assays but primary oestrogens (E1 and E2) are not helpful in comparing the third generation inhibitors: anastrozole, letrozole, exemestane. All three of these compounds suppress whole body aromatisation by >96%. Most recently, we have established that significantly greater inhibition is achieved by letrozole than anastrozole at their clinically used dosages. This more complete inhibition is paralleled by significantly greater suppression of E1S.A broad panel of endocrine investigations has indicated that these compounds have essentially complete specificity at their clinical dosages. A minor androgenic effect of exemestane is revealed by a significant suppression of coïtus hormone binding globulin (SHBG). Lipid and bone biomarker data are being collected in many current studies. A pharmacokinetic interaction has been established between letrozole and tamoxifen, whereby reduced circulating levels of letrozole are found with combined application. Neither anastrozole nor letrozole have any effect on plasma concentrations of tamoxifen when given in combination with it.
Geen idee!
Lees wel veel stukken dat het ook de OXY bloat wegneemt! nu bloat ik met een clean dieet zoiezo niet met 2000mg test! maar weet niet wat een clean dieet+oxy met me doet! Het zal vrijwel zeker ook de D-boll bloat wegnemen maar wat heeft het dan nog voor een nut D-bol te nemen..
Mischien het dopamine verhaal+feelgood gevoel
. zelfde als bij dbol al loopt dat eerst via aromatase. het zal de effectiviteit van die roids flink teniet doen is mijn verwachting. ik pak E pas aan op het moment dat het een probleem lijkt te worden en niet eerder. E heeft ook zo zn voordelen.Hoe gaat het met je kuur trouwens? 1000mg Tren, wat vind je ervan? heb je weleens TrenE only gezet, of meng je al je gear?
Ikzelf heb namelijk vreselijk pijnlijke spuitplekken ervan! moet het daarom met eenzelfde aantal ML van een ander product mengen!
.
. kan voor de gein wel s een tren only inject proberen, zondag is het weer zover! hopelijk denk ik er dan aan
.dat lijkt me niet vreemd, gezien wat het met E doet. precies de pathway die oxy bewandeld. zelfde als bij dbol al loopt dat eerst via aromatase. het zal de effectiviteit van die roids flink teniet doen is mijn verwachting. ik pak E pas aan op het moment dat het een probleem lijkt te worden en niet eerder. E heeft ook zo zn voordelen.
ik heb nooit last van pijnlijke injecties, mix mn tren idd met 1ml HG test en 1ml UG mast. ik zet 2x per week omdat 5ml in 1x wel de max is voor mn ecto billetjes. kan voor de gein wel s een tren only inject proberen, zondag is het weer zover! hopelijk denk ik er dan aan
![]()
OXY is volgens mij een Progesteron die net als Tren aan deze receptor hecht! en aangezien aromasin hier niets tegendoet vraag ik me af hoe aromasin het vocht van OXY kan tegengaan!
oxymetholone itself activating the estrogen receptor. Because there is little to no aromatisation off oxymetholone,
.
Tuurlijk zou je gyno te lijf kunnen gaan met dit middel, waarom zou je zeer sterke als di bol en oxy willen beveiligen met aro? Volgens mij je doel voorbij. Zelfde als een weight gainer combineren met een klisma .... Beetje plat maar okSpul is ideaal voor pct. Waarom letro en Ari laten liggen en dat switchen voor aromasin![]()
geen idee, ik zou het zelf ook nooit doen zoals ik al eerder zei.
dus ook niet met ari/letro, dat schiet idd het doel voorbij.
het was meer een theoretische discussie bro.

nu ikmijn kuur na 16 weken verleng,(test/tren/winny)
ga ik toch aro meelaten lopen om te kijken wat da doet, heb nog kleine schijven, kijken of het weggaat, en wellicht eenx niet de gains tege gaat, moet het toch proberen om er achter te komen, zodra de aro binnen is horen jullie het tzt wel
Ben benieuwd wat het doet voor gyno! Ik heb "puffy nipples" overgehouden van mijn capriolen met AS en door die TRT lijkt het wel erger geworden.
Nu met de Clomid en Nolvadex lijkt het al iets minder, khoop dat Aromasin er nog een stukje in helpt!
. als het in dit tempo doorzet dan ben ik met een dag of 10 denk ik wel aardig tevreden geloof ik .