Fitness Seller

aromasin

ik ga het zeker in mijn pct laten meelopen..., wil t zelf wel is ervaren....

alleen ben ook benieuwd wat nou het effect is van TIJDENS de kuur...

of het nou vvm opleverd,dus geen vocht/vet, maar pure massa toename
of dat het de groei stagneerd..icm geen vocht.. of juist het tegenovergestelde ??

ik moet nog 10 weken voor ik off ga, dus alsiemand hier toevallig een goed antwoordop weet, dus wellicht dat het tijdens de kuur ook zijn werk doet
oppositieve zin, dan wil ik het wel TESTEN TIJDENS DE KUUR....

Sub'd!!

Leuke info:)

ik ga het zeker in mijn pct laten meelopen..., wil t zelf wel is ervaren....

alleen ben ook benieuwd wat nou het effect is van TIJDENS de kuur...

of het nou vvm opleverd,dus geen vocht/vet, maar pure massa toename
of dat het de groei stagneerd..icm geen vocht.. of juist het tegenovergestelde ??

ik moet nog 10 weken voor ik off ga, dus alsiemand hier toevallig een goed antwoordop weet, dus wellicht dat het tijdens de kuur ook zijn werk doet
oppositieve zin, dan wil ik het wel TESTEN TIJDENS DE KUUR....

Ben hier ook wel benieuwd naar, heb je een logje bijgehouden of ga je er één bijhouden ;)

The ability of exemestane to lower estrogen levels by the aforementioned 85% makes it a very nice choice for use in any cycle where aromatizing steroids are used. In addition, since it´s not too harsh at all on blood lipid profiles, it´s a very good choice for longer cycles. It´s ability to raise both testosterone levels also seem to suggest that it would be a very nice addition to a Post-Cycle-Therapy (PCT).

Dus toch goed te doen IN cycle

• Topic Starter Topic Starter
het lijkt mezelf juist een goede keuze tijdens een kuur..het onderdrukt oestro niet zo erg als letro en heeft tov arimidex ook weer een aantal voordelen zoals het verlagen van cholestrol+cortisol...maar daar tegenover heeft ari ook weer een aantal voordelen wat aro weer niet heeft..beetje een afweging maken welke je het meest aanspreekt..

Vind de factor cholesterol+cortisol aardig belangrijk imo

Ik zit nu in mijn PCT na een stuk TRT te hebben gedaan, kan ik die Aromasin en Nolvadex nog achter mijn PCT gebruiken? Kwil zo een optimaal herstel van men eigen productie maar ben bang dat nog eens 6 weken nolvadex een beetje teveel is..

Ik zit nu in mijn PCT na een stuk TRT te hebben gedaan, kan ik die Aromasin en Nolvadex nog achter mijn PCT gebruiken? Kwil zo een optimaal herstel van men eigen productie maar ben bang dat nog eens 6 weken nolvadex een beetje teveel is..

TRT op je 22ste:p je kan ook alleen aromasin nemen!

Om de reden die jij aangaf!:D ik ben pas 22

ja ik ga nog wel een logje bijhouden...
zodra ik het binnen heb, de log begint dan in week 2 in mijn vervolg kuurtje
maar dat komt wel goed.....

gaat goedkomen

Ziet er iemand graten in mocht ik een extra 6 weken Nolvadex + 4 weken Aromasin aan mijn PCT plak..beetje zoals die kerel van dat forum...

ja kan,kijk maar naar die canadees,heeft meerdere pct en bridges gedaan.Zou het zeker proberen

denk je dat het nog goed gaat komen dan? ik denk van niet. Zou dan gewoon blijven TRTen of een trt op 250mgtest per week, even wat schade inhalen:)

Ik zit nu 14 dagen in mijn PCT en voel mij beter dan op TRT! Ik neem ook Clomid dus normaal gezien zou ik een huilebak moeten zijn nu:p

Grtz

Terug
Naar boven