- Waardering
- 2.325
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een humane studie zorgde suppletie met 750 of 1250 mg ashwagandha- extract per dag (overeenkomend met 6-10 gram wortel) bij 6 van de 17 gezonde proefpersonen tot verbetering van de slaapkwaliteit (alhoewel ze niet leden aan slapeloosheid)
Vaak wel met plant extracten. Heb het lange tijd gebruikt dus durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij merk je na inname de effecten al op de gemoedstoestand.Ik lees ook dat het weken tot maanden kan duren voordat bepaalde effecten volledig tot zijn recht komen.
Hoe hebben jullie dat ervaren?
Was bij mij een kwestie van enkele dagen totdat humeur op standje onweer stond en libido de pan uit rees.Vaak wel met plant extracten. Heb het lange tijd gebruikt dus durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij merk je na inname de effecten al op de gemoedstoestand.
Effecten als libido etc zal pas na enkele weken opkomen lijkt mij.
Misschien weet @Jespertie deze vraag te bevragen
1000mg per dag
Ik krijg dikke diarree man bij 600mh per dag en dat zijn 2 pillen …1000mg per dag
edit: in het verleden wel eens 500mg per dag gebruikt, daar voelde ik echter nauwelijks wat van
Toevallig geen laxeerpillen genomen i.p.v. ashwagandha?Ik krijg dikke diarree man bij 600mh per dag en dat zijn 2 pillen …
Neem het dus in de ochtend en voor het slapen zelf geen last gehad van dromenIk gebruik zelf ashwaganda zo’n 1,5-2 jaar.
Altijd in de ochtend. Voordelen bij mij zijn emoties/minder stress en beter slaap kwaliteit (7-8 uur nu, was voorheen 5-6 uur).
Neem het niet voor het slapen gaan omdat ik anders hele vage of rare dromen krijg.
Neem die van b&f ksm-66.
Ik neem ook magnesium pillen in de avond. Dus wellicht kwam het door die combi.Neem het dus in de ochtend en voor het slapen zelf geen last gehad van dromen
Maar is ff potje ZMA bestellen lijkt me een leuke ervaring 🤣
Geef ook ff aan welke, wanneer en hoeveelGebruik het nu al bijna 8 maanden aan een stuk door.
Wat betreft sportprestaties, ik denk niet dat het significante voordelen heeft gehad voor mij. Hetzelfde voor mijn testosteron, ik voel weinig tot geen verschil.
Slaap is wel wat verbeterd, heel diep en lang zonder tussendoor wakker te worden.
Ook merk ik dat ik beter kan om gaan met bepaalde stressmomenten, zonder ashwaghanda kon ik flink gaan piekeren in bed over bepaalde problemen hier lag ik dan door wakker.
Ik sta wat nuchterder en naïever in het leven, zie het als een voordeel of een nadeel.
Het vlakt je enigszins af en voelt erg monotoon. Vaak weinig zin om iets te ondernemen en het wordt lastig om ergens het plezier van in te zien.
Ik zou graag willen stoppen, maar zit momenteel in een langdurige stressvolle situatie, ashwaghanda sleept mij daar wel doorheen.
Excuses, heb het aangepast!