Fitness Seller

ASHWAGANDHA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook mensen die er echt beter van slapen?
Ik.
Ik merk vooral dat het me een beetje helpt reguleren als ik veel train. Ik kan iets beter herstellen. En iets meer libido.
 
Ik.
Ik merk vooral dat het me een beetje helpt reguleren als ik veel train. Ik kan iets beter herstellen. En iets meer libido.
Wat helpt het je reguleren?
 
Wat helpt het je reguleren?
Hormonen. Het is een oestrogeen blokker. Ik merk dat vooral aan een beetje extra rust in mn kop. Het is heel subtiel.
Combo:
Smorgens tongkat en mucuna
Savonds zma en ashwaghanda.
Zeer effectief.
 
Hormonen. Het is een oestrogeen blokker. Ik merk dat vooral aan een beetje extra rust in mn kop. Het is heel subtiel.
Combo:
Smorgens tongkat en mucuna
Savonds zma en ashwaghanda.
Zeer effectief.
Hoeveel Ashwagandha neem jij ?
 
Hormonen. Het is een oestrogeen blokker. Ik merk dat vooral aan een beetje extra rust in mn kop. Het is heel subtiel.
Combo:
Smorgens tongkat en mucuna
Savonds zma en ashwaghanda.
Zeer effectief.
En je kunt nu ook beter achteruit inparkeren?
Geintje.. fijn dat het je helpt man.

Ik kende de middelen niet, vond het leuk om erover te lezen.
Helaas niets voor mij zo'n combi, vind de supplementen die ik nu neem al prijzig genoeg.
 
Hoeveel Ashwagandha neem jij ?
Van sportpoeders rond de 45 mg ik schat zo'n 6 x p week.
En je kunt nu ook beter achteruit inparkeren?
Geintje.. fijn dat het je helpt man.
Achteruit inparkeren is toevallig mijn specialiteit. For the record.
Ik kende de middelen niet, vond het leuk om erover te lezen.
Helaas niets voor mij zo'n combi, vind de supplementen die ik nu neem al prijzig genoeg.
Nee is veel te duur allemaal en niet nodig vaak. Ik heb echter zulke pijnlijke blessures dat ik iets meer pit nodig heb vaak. Daarom kies ik er toch voor. Maar volgens mij is een test kuur goedkoper(!). Maar de sides daarvan vind ik het (nog) niet waard.
 
Hormonen. Het is een oestrogeen blokker. Ik merk dat vooral aan een beetje extra rust in mn kop. Het is heel subtiel.
Combo:
Smorgens tongkat en mucuna
Savonds zma en ashwaghanda.
Zeer effectief.
ZMA is nice. Ik slaap goed en diep op dat spul.
 
ZMA is nice. Ik slaap goed en diep op dat spul.
Ik dus ook, maar als ik magnesium apart neem van zink niet.
Terwijl magnesium en zink strijden om absorptie, heel apart.
 
Ik dus ook, maar als ik magnesium apart neem van zink niet.
Terwijl magnesium en zink strijden om absorptie, heel apart.
Als magnesium en zink moeten strijden voor die opname wordt je lichaam uitgeput door die strijd waardoor je dus goed slaapt.
Volg me op OnlyFans voor meer info
 
Ik dus ook, maar als ik magnesium apart neem van zink niet.
Terwijl magnesium en zink strijden om absorptie, heel apart.
Hoezo is dat apart? Ik weet het fijne niet van hoe het menselijk lichaam wat dat betreft werkt, maar dat ze in mindere mate kunnen worden opgenomen sluit synergie vwb de werking niet uit lijkt me.

Wanneer ik alleen isopropanol door een trechter schenk kan er meer isopropanol doorheen dan wanneer ik er ook chloor (chloor)bleekloog doorheen schenk. Tezamen vormen ze alleen wel chloroform, en daarmee kun je goed inslapen.

Edit disclaimer: Ik ben evenmin een deskundige op het gebied van chemie, dus probeer dit niet thuis.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo is dat apart? Ik weet het fijne niet van hoe het menselijk lichaam wat dat betreft werkt, maar dat ze in mindere mate kunnen worden opgenomen sluit synergie vwb de werking niet uit lijkt me.

Wanneer ik alleen isopropanol door een trechter schenk kan er meer isopropanol doorheen dan wanneer ik er ook chloor doorheen schenk. Tezamen vormen ze alleen wel chloroform, en daarmee kun je goed inslapen.
Chloor kan je niet schenken want chloor (Cl2) is een gas.
 
Magnesiumaspartaat heeft een hogere biologische opname dan Citraat of Magnesiumoxide.
Veel Magnesium supplementen bevatten slecht opneembare varianten. 450mg samen met 30mg zink uit ZMA(en vitamine B6 ~10mg) hebben dus betere biologische opname. eigenlijk heb je er minder van nodig dan slecht opneembare variant.
 
Magnesiumaspartaat heeft een hogere biologische opname dan Citraat of Magnesiumoxide.
Veel Magnesium supplementen bevatten slecht opneembare varianten. 450mg samen met 30mg zink uit ZMA(en vitamine B6 ~10mg) hebben dus betere biologische opname. eigenlijk heb je er minder van nodig dan slecht opneembare variant.
Magnesiumoxide heb je weinig aan, tenzij je aan de schijterij wilt. Dan kan een flinke dosis helpen heb ik begrepen. De opneembaarheid van citraat is wel goed toch?
 
Magnesiumoxide heb je weinig aan, tenzij je aan de schijterij wilt. Dan kan een flinke dosis helpen heb ik begrepen. De opneembaarheid van citraat is wel goed toch?
Daarom schreef ik het ook met bijgevoegde link.
Citraat en bisglycinaat zijn ook goed opneembare vormen, maar citraat is net iets minder. net als met eiwitten heb je ook te maken met biologische waarde.
 
Aangezien ik slecht sliep nadat ik was begonnen aan m'n dieet heb ik besloten ashwagandha een kans te geven.
Dat slechte slapen komt volgens mij door een hoog cortisolniveau vanwege een gebrek aan energie.
Het resultaat mag er wezen; ik heb echt geslapen als een os!

Als dit zich zo doorzet is ashwagandha voor mij een blijvertje.
Het slapen op zich is hartstikke fijn, maar vooral het effect op het cortisolniveau spreekt me aan.
Mogelijk zorgt dat ervoor dat het lichaam minder (vaak) katabool is, en meer anabool.
Misschien is het ook wel iets voor tijdens en/of na het kuren,
 
Magnesiumoxide heb je weinig aan, tenzij je aan de schijterij wilt. Dan kan een flinke dosis helpen heb ik begrepen. De opneembaarheid van citraat is wel goed toch?
Ortaat is t best maar ook het duurst.
 
ZMA is nice. Ik slaap goed en diep op dat spul.

Ik dus ook, maar als ik magnesium apart neem van zink niet.
Terwijl magnesium en zink strijden om absorptie, heel apart.
Ik haal bij de drogist:
Biergist (cheap assfuck)
Zink
B6
=zma met meer erin, biotine enzo van biergist.

Echt een fractie van de prijs van die dingen bij elkaar in 1 capsule.
 
Oh fuck check de boos aflevering over ashwaghanda. Kan gevaarlijk zijn!
 
Back
Naar boven