Fitness Seller

Asielzoekers krijgen gratis fitnessabonnement

De hele dag in een tent/kamer/camper met 2 andere families zitten is ook geen pretje, zo kunnen die mensen hun frustraties ook een beetje kwijt.
(Al zal amper iemand er gebruik van maken dus zonde van het geld is het wel)

• Topic Starter Topic Starter
Wel een erg trieste reactie. Die mensen hebben noodgedwongen hun land moeten verlaten en al hun bezittingen en familie achter moeten laten. Asielzoekers hebben helemaal niets. Dus misschien moet je een ander ook een keer wat gunnen ipv je te gedragen als een verwend kind.

denk dat die mensen wel wat anders aan hun hoofd hebben dan zich wat te gaan uitsloven met gewichten, dat geld kan beter besteed worden.

De hele dag in een tent/kamer/camper met 2 andere families zitten is ook geen pretje, zo kunnen die mensen hun frustraties ook een beetje kwijt.
(Al zal amper iemand er gebruik van maken dus zonde van het geld is het wel)
Leg er een paar dozen Pim pam pet en Mens erger je niet neer

denk dat die mensen wel wat anders aan hun hoofd hebben dan zich wat te gaan uitsloven met gewichten, dat geld kan beter besteed worden.

Nee hoor, die mensen moeten maanden lang wachten tot hun asiel aanvraag is goedgekeurd en tot die tijd kunnen ze helemaal niets.

Beter huren ze een paar monteurs en brei-oma's en zet je ze an die arbeit.

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor, die mensen moeten maanden lang wachten tot hun asiel aanvraag is goedgekeurd en tot die tijd kunnen ze helemaal niets.

prima voor mij, het is en blijft weggesmeten belastingsgeld. wat is het volgende extra'tje dat we ze gaan geven ?

Lol, ik woon zelf in een deelgemeente daarvan. Voor zover ik weet is daar slechts 1 gym, en die is vrij klein. Wel een goeie met squatcage enzo, maar klein. Het bestaande clienteel zal tevreden zijn als er ineens 10 à 20 vreemdelingen tegelijk binnenvalt om te trainen :roflol:

Kan je ze net zo goed een fiets geven , worden zo ook niet meer gestolen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ze kunnen die mensen gewoon standaard beter van de eerste keer deporteren.

Wat kan u bijbrengen aan de Belgische maatschappij?
Niets?
Dag en bedankt voor uw deelname, u was een fijne kandidaat.

Jammer dat we niet zoals de Italianen kunnen doen...

Komt een bananenbootje met vluchtelingen uit Somalië
Sniper op de kliffen, schiet het bootje lek
Vluchtelingen verdrinken en problem solved

Jammer dat we niet zoals de Italianen kunnen doen...

Komt een bananenbootje met vluchtelingen uit Somalië
Sniper op de kliffen, schiet het bootje lek
Vluchtelingen verdrinken en problem solved

Ja, alleen jammer dat er nog zoveel overlevenden zijn :o

Ja, alleen jammer dat er nog zoveel overlevenden zijn :o

Wat je al mee hebt is al gewonnen he :)

Ma serieus, is er echt zoveel budget over dat ze hier geld voor hebben?
Brandweer, politie en andere hulpdiensten schreeuwen om middelen omdat hun diensten ver lam liggen en dan gaat met fitnessabbo's kopen voor een bende illegalen. Begrijpen wie begrijpen kan. Ik niet alvast.

Terug
Naar boven