- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Op die manier kunnen ze hun vrije tijd zinvol invullen. Bovendien vergemakkelijkt het hun integratie in de gemeenschap."
Wie is hier nou achterlijk* oorlogsschip: van-nikskse-nie-bang-skip
Is dit srs?
210 euro per 6 maanden voor enkele asielzoekers. Dat lijkt me wel te doen.Ma serieus, is er echt zoveel budget over dat ze hier geld voor hebben?
Wel een erg trieste reactie. Die mensen hebben noodgedwongen hun land moeten verlaten en al hun bezittingen en familie achter moeten laten. Asielzoekers hebben helemaal niets. Dus misschien moet je een ander ook een keer wat gunnen ipv je te gedragen als een verwend kind.
210 euro per 6 maanden voor enkele asielzoekers. Dat lijkt me wel te doen.
Als we alle mensen die zich over dit soort zaken druk maken deporteren naar waar deze mensen vandaan komen dan kunnen deze mensen zelf gewoon blijven. Lijkt me een prima ruil, denk zelfs dat er dan meer mensen vertrekken dan dat er bij komen.
Inbe4 "ja maar ik ben hier geboren dus ik heb een goddelijk recht om hier te blijven en hullie hebben gewoon lekker pech dat ze in een k*tland geboren zijn".
" --> instant free onderdak en gym membership!Ik zou ze alles gunnen, als ze er ook voor werken. Maar dit kan toch niet man? Belachelijk idee voor wie erop is gekomen... Beetje met geld gaan smijten terwijl we zogezegd in een financiële crisis zitten
---------- Post added 9 October 2013 at 10:16 ----------
Het gaat niet direct om wie hier geboren is of niet, het gaat volgens mij over wie al wat bij heeft gedragen tot onze maatschappij. Zij denk ik nog niets he?
En trouwens 210 euro voor 6 maanden is belachelijk, bij basic fit heb je 210 voor een jaar. That being said, dat geld kan je voor zoveel nuttige dingen gebruiken. Zorg dan dat deze asielzoekers gewoon op de één of andere manier enige vorm van werk kunnen doen, dat ze toch nog wat bijdragen tot de maatschappij. Ze krijgen al kosteloos onderdak etc, beetje belachelijk om hun nog eens kosteloos recreatie te geven ook. Moet niet gekker worden hier met zulke meningen...
"hé ik ben werkloos, kan niet aan werk geraken en ik verveel me de hele dag" --> instant free onderdak en gym membership!

In die gemeente is geen basic fit en ze hebben geen geld voor de bus, dus ze moeten wel
Als ik volgend jaar naar de markt ga, stikt het daar vast van de buffe n*gers![]()

Het gaat niet direct om wie hier geboren is of niet, het gaat volgens mij over wie al wat bij heeft gedragen tot onze maatschappij. Zij denk ik nog niets he?
En trouwens 210 euro voor 6 maanden is belachelijk, bij basic fit heb je 210 voor een jaar. That being said, dat geld kan je voor zoveel nuttige dingen gebruiken. Zorg dan dat deze asielzoekers gewoon op de één of andere manier enige vorm van werk kunnen doen, dat ze toch nog wat bijdragen tot de maatschappij. Ze krijgen al kosteloos onderdak etc, beetje belachelijk om hun nog eens kosteloos recreatie te geven ook. Moet niet gekker worden hier met zulke meningen...
"hé ik ben werkloos, kan niet aan werk geraken en ik verveel me de hele dag" --> instant free onderdak en gym membership!
Jij bent tot op heden al een enorme bijdrage voor de maatschappij geweest wil je zeggen met je 18 jaar?
Jij hebt geen kosteloos onderdak?
Je ouders hebben misschien wat bijgedragen maar jij bent hoogstwaarschijnlijk tot op heden een parasiet van de maatschappij die hopelijk na zijn studie iets kan bijdragen. En als je ouders armoedzaaiers waren/zijn dan zou de staat ook voor jou 'kosteloos' recreatie verschaffen.
Autochtonen die werkloos zijn krijgen overigens ook gratis onderdak en voedsel etc.
Knap dat jij meer hebt kunnen bijdragen aan die maatschappij van jou dan mensen die er nog maar net zijn en niet eens mogen werken van die maatschappij.Ja ik heb al redelijk wat bijgedragen tot de maatschappij. Heb ook al een tijd gewerkt, zelfs met mijn 18 jaar![]()
Dat voorlopig nog kosteloos onderdak komt van mijn ouders die zelf werken en dus ook bijdragen tot de maatschappij en via belastingen ook al genoeg bijgedragen hebben tot de staatskas. Deze asielzoekers hebben geen ouders hier en nog nooit enige vorm van belastingen betaald aan de belgische staat, nee zelfs geen btw want ze krijgen alles zomaar. Wat ze krijgen wordt overigens gefinancierd met dat belastingsgeld dat de staat via ons verwerft. Dus ja ik heb al aanzienlijk meer bijgedragen tot de maatschappij waarin ik leef dan deze mensen.
Autochtonen krijgen in de meeste gevallen ook onderdak ja, maar in sommige gevallen ook niet. Vind jij het dan rechtvaardig dat zulke asielzoekers wel voorrang krijgen op autochtonen die hulp nodig hebben en wel al wat bijgedragen hebben tot onze maatschappij? Daarnaast is de belgische staat op zoek naar zoveel honderdmiljoenen euros en wordt er overal op bezuinigd en belastingen voor de werkende belg verhoogd. Vind jij dat dit dan wel kan? Dacht het niet he.
Die opmerking van parasiet is ook ronduit belachelijk. JA ik heb tot vandaag de dag voornamelijk mijn tijd besteed aan mijn studies, ZODAT ( en let nu goed op) ik later makkelijker aan een goede en zinvolle job kan geraken. Lijkt me sterk dat deze mensen een (nuttige) opleiding gehad hebben waardoor ze later mogelijk nog wat kunnen bijdragen in ons belgenlandje.
Knap dat jij meer hebt kunnen bijdragen aan die maatschappij van jou dan mensen die er nog maar net zijn en niet eens mogen werken van die maatschappij.
Niet hun schuld dat ze hier geen ouders hebben, denk dat ze die erg graag wel gehad zouden hebben.
Niet hun schuld dat ze nog nooit in Belgie/Nederland hebben kunnen werken, ze zijn er immers pas net.
Niet hun schuld dat ze geen (nuttige) opleiding hebben gehad, dat hebben ze daar nou eenmaal niet.
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat jij vindt dat jij voorrang verdient omdat jij hier geboren bent en zij niet.
Knap dat jij meer hebt kunnen bijdragen aan die maatschappij van jou dan mensen die er nog maar net zijn en niet eens mogen werken van die maatschappij.
Niet hun schuld dat ze hier geen ouders hebben, denk dat ze die erg graag wel gehad zouden hebben.
Niet hun schuld dat ze nog nooit in Belgie/Nederland hebben kunnen werken, ze zijn er immers pas net.
Niet hun schuld dat ze geen (nuttige) opleiding hebben gehad, dat hebben ze daar nou eenmaal niet.
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat jij vindt dat jij voorrang verdient omdat jij hier geboren bent en zij niet.
Allemaal niet hun schuld? Dat ze dan in hun eigen land blijven. Daar komt het op neer. Jij en haatbaardje zijn ook gewoon van 1 of ander derdewereldland gekomen of hebben ouders of grootouders die van daar gekomen zijn. Jullie nemen een heel ander standpunt in, en dat begrijp ik wel. Daarom heeft het geen zin om met jullie te discussieren over die onderwerp.

Autochtonen krijgen in de meeste gevallen ook onderdak ja, maar in sommige gevallen ook niet. Vind jij het dan rechtvaardig dat zulke asielzoekers wel voorrang krijgen op autochtonen die hulp nodig hebben en wel al wat bijgedragen hebben tot onze maatschappij? Daarnaast is de belgische staat op zoek naar zoveel honderdmiljoenen euros en wordt er overal op bezuinigd en belastingen voor de werkende belg verhoogd. Vind jij dat dit dan wel kan? Dacht het niet he.
Die opmerking van parasiet is ook ronduit belachelijk. JA ik heb tot vandaag de dag voornamelijk mijn tijd besteed aan mijn studies, ZODAT ( en let nu goed op) ik later makkelijker aan een goede en zinvolle job kan geraken. Lijkt me sterk dat deze mensen een (nuttige) opleiding gehad hebben waardoor ze later mogelijk nog wat kunnen bijdragen in ons belgenlandje.
, hoeft geen enkele burger dakloos te zijn en ook niemand honger te lijden. Niemand. Zijn ze dat wel dan kiezen ze daar zelf voor en weigeren ze hulp.Allemaal niet hun schuld? Dat ze dan in hun eigen land blijven. Daar komt het op neer. Jij en haatbaardje zijn ook gewoon van 1 of ander derdewereldland gekomen of hebben ouders of grootouders die van daar gekomen zijn. Jullie nemen een heel ander standpunt in, en dat begrijp ik wel. Daarom heeft het geen zin om met jullie te discussieren over die onderwerp.
Allemaal niet hun schuld? Dat ze dan in hun eigen land blijven. Daar komt het op neer. Jij en haatbaardje zijn ook gewoon van 1 of ander derdewereldland gekomen of hebben ouders of grootouders die van daar gekomen zijn. Jullie nemen een heel ander standpunt in, en dat begrijp ik wel. Daarom heeft het geen zin om met jullie te discussieren over die onderwerp.