AndroidHealthClinic

asprine continue

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Gebruiken hier leden continue asprine (uit voorzorg) tegen bloedverdikking en dus hogere bloeddruk?

Zo ja....wat zijn de bevindingen?

Goed topic, wil ik ook eens weten.. Ik doe het alleszinds niet, maar heb er wel al paar x aan gedacht.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ermee begonnen.
Niet dat ik meteen na een paar dagen al wonderen verwacht.

Laatste paar keer met injecteren (aas) zag ik dat mn bloed duidelijk een stuk donkerder en dikker was.
Geen idee of ik me daar zorgen om moet gaan maken, maar ik las op US boards dat veel (grote) gebruikers het dagelijks nemen om het bloed juist wat dunner te houden.
Lijkt me logisch om de bloedvaten wat te ontzien.

Gebruiken hier leden continue asprine (uit voorzorg) tegen bloedverdikking en dus hogere bloeddruk?

Zo ja....wat zijn de bevindingen?

ik ben hier nog te jong voor hoor
maar meschien wel handig om te weten
heb je hier dan over het kinderasperientje? of gewoon asperine

Ja.. kinder aspirine. 100mg 1 maal daags. Al zou de bloedverdunnende werking van asp genoeg hebben aan 30mg ed.

Volgens mij is het grootste risico wat je loopt maag en darm klachten. Al zou dit alleen optreden in langdurige hoge doseringen (denk aan 500mg 6maal daags)

Bedenk wel dat dit een extra last op je lever is. Tijdens gebruik van 17-aa middelen dient hier dus rekening mee gehouden te worden.

Damn, ik zit al aan die zware.
Niet nodig dus.

Nee man echt niet. Die zware zijn er puur voor om als pijnstiller te gebruiken.

Nee man echt niet. Die zware zijn er puur voor om als pijnstiller te gebruiken.

Nja, dat zijn 2 vliegen in 1 klap.

Maar nee, gaat nu ff alleen om de bloedverdunning.
30mg per dag genoeg dus?

Wie heeft er allemaal ervaring mee??

Heb ff de bijsluiter gechecked .. die schrijft dat 30 tot 100mg genoeg is voor een bloedverdunnende werking.

ja, neem er om de 2 dagen ééntje.
de kans op mogelijke bloedklontering wordt dan minimaal, is trouwens bewezen dat het hart- en vaatziekten kan voorkomen.

+ neem ook 4 knoflookcapsules/daags tegen hoge bloeddruk (werkt ook bloedzuiverend etc.)

ja, neem er om de 2 dagen ééntje.
de kans op mogelijke bloedklontering wordt dan minimaal, is trouwens bewezen dat het hart- en vaatziekten kan voorkomen.

+ neem ook 4 knoflookcapsules/daags tegen hoge bloeddruk (werkt ook bloedzuiverend etc.)

+1 neem ook elke dag 4 knoflook caps kost geen drol
alleen hoe je meet dat het echt nut heeft dat blijft natuurijk weer een raadsel

vriend van me neemt wel altijd in elke kuur kinder asperine die zweert erbij

een taurine-supplement is ook goed voor bescherming van de bloedvaten, versterkt de hartspier, is spiercelbeschermend/herstellend en zou eveneens een bloeddrukverlagende werking hebben.

Ik neem elke dag 1 asaflow 80, naar het schijnt zijn deze niet schadelijk voor de maag.

Zat dat ook niet in de pillendoos van Ronnie?
Zal er wel voor een reden gezeten hebben...

Lijkt me wel niet echt gezond voor je maag enzo (zoals Sava al aanhaalde)

Hoe ga je merken dat het helpt dan? merk jij al wat bm?

1 stuk per dag

wat denk je van een kwart per dag....overgens kan je wel weer het tegenovergestelde ervan krijgen,bij te hoge iname.

een kwart (25mg) lijkt me wat weinig. Er vanuit gaande dat het advies van de bijsluiters klopt weet je dus dat 30mg minimaal tot 100mg max nodig is voor de bloedverdunnende eigenschappen.

Er vanuit gaande dat de mensen die hier in dit gedeelte lezen geen 55kg meer wegen maar meer rond de 95 en (veel) meer. Zou ik eerder richting de 100mg gaan dan de 30mg.

Ik gebruik op voorschrift van een proffesor(oncologie) ter voorkoming van te dik worden van mijn bloed(klonteren) acetysalicylzuur 80mg 1x daags, dit ivm het te veel aan wittebloedlichaampjes dat ik heb.
Uit eigen ervaring weet ik dat je van deze asperine geen last van maag krijgt, volgens deze arts zou iedereen die ouder dan 50 is hier baat bij hebben, hij neemt deze asperine zelf dan ook.
Naar mijn mening geen slecht idee om te nemen voor mensen die hart en vaten extra belasten...
Ik heb gevraagd of ik nog lagere dosis dan 80mg mocht nemen maar dat raade hij af.

Ja ronnie coleman neemt ook dagelijks aspirine, en natuurlijk merk je er niets van als je elke dag een aspirientje neemt.
ik denk wel dat het iig goed is...

Terug
Naar boven