MuscleMeat

asprine continue

Als jij het beter weet....zeg jij dan hoe het wel moet.

Altijd overal tegenin te gaan!!!!:mad::mad::mad:

Nou?? nou??

Ben je boos? :o Dat was niet de bedoeling :o

Ik kan bij jou onderhand niet meer overzien wat je moet nemen, straks heeft het een wisselwerking met iets anders.....
Als je een lagere bloeddruk wilt moet je normaal gewoon bloeddrukverlagende middelen nemen, misschien een ACE remmer...Maar ja jij moet het slikken, dus ik zou maar niet zonder meer luisteren naar iemand die alles beter wil weten maar integendeel lang niet alles weet :p

Gewoon iedere dag een kinderaspirine nemen voor het slapen gaan.Zorgt ervoor dat je geen bloedklonters krijgt en en niet doodgaat aan tromboses ofzo.

gelukkig ....ofzo.

er is onderzoek gedaan naar aspirinie tegen hypertensie...als het sochtends werd genomen deed het nix..werd het savonds genomen dan hielp het een beetje..maar het werkt sowieso indirect en is ook niet daar voor bedoelt..
http://www.medpagetoday.com/MeetingCoverage/ASH/9496

maar het is een goed middel om viscositeit te beinvloeden,daar gaat het hier om,niet als bloeddruk verlager

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik vind mn bloeddruk te hoog.
Mijn rusthartslag ook....kan dit door te dik bloed komen?

Daarom dacht ik dat asprine me kon helpen.

bij mij gaat het om trombose te voorkomen door mijn femara.Om de effecten van een hhog slecht cholesterol te voorkomen.

Ik zit momenteel ook aan de femara en damn ik voel me slecht man :| Ik zit aan 0,65mg EOD, het is echt onmogelijk om die k*t tabs gelijk te delen in 4 delen, laat staan 6 of 8 delen.

Ik zit momenteel ook aan de femara en damn ik voel me slecht man :| Ik zit aan 0,65mg EOD, het is echt onmogelijk om die k*t tabs gelijk te delen in 4 delen, laat staan 6 of 8 delen.

nee man gewoon om de dag een kwartje of om de 2 dagen.Je hoefd echt geen1/8ste pd te nemen

@ts die ace-inhibitors die je hebt liggen zijn daar voor bedoelt

ace-inhibitors werken als diuretica,alleen selectiever,dus veiliger

Nou, ik vind mn bloeddruk te hoog.
Mijn rusthartslag ook....kan dit door te dik bloed komen?

Daarom dacht ik dat asprine me kon helpen.

bij een te hoge bloeddruk zou ik echt wel een arts raadplegen
aspirine gaat je bloeddruk niet omlaag halen, daarvoor zijn betablokkers aangewezen

bij een te hoge bloeddruk zou ik echt wel een arts raadplegen
aspirine gaat je bloeddruk niet omlaag halen, daarvoor zijn betablokkers aangewezen

betablokkers voor sporters = k*t.
Blijkbaar zijn er toch meer voorstanders van de ACE remmers :D

schiet me maar neer als ik geen gelijk heb dan, ik schiet wel terug mijn leven is me het verlies van mijn jachtakte nog wel waard :o

Terug
Naar boven