MuscleMeat

asprine continue

als aspirine nou bloedverdunnend werkt wat werkt er dan bloed-verdikkend ?

Vooral dingen als letro die met je cholest ****en

oke dan

Wat is jullie hematocriet??? Kwestie van eens te kunnen vergelijken.

De mijne was vorige maand 48,5 (clean).

Vanaf wanneer zouden jullie aspirine nemen? 50 of 52.

@Krieltje: volgens mij zal je bloed dikker worden door het gebruik van diuretica (%), vermits je hoeveelheid vocht (water) in je lichaam kleiner zal worden. Je rode bloedcellen zitten in minder hoeveelheid vocht dus het percentage rode bloedcellen zal stijgen.

Mvg

ja dat bedoelde ik ook
als je dat hoog vind

Wat is jullie hematocriet??? Kwestie van eens te kunnen vergelijken.

De mijne was vorige maand 48,5 (clean).

Vanaf wanneer zouden jullie aspirine nemen? 50 of 52.

@Krieltje: volgens mij zal je bloed dikker worden door het gebruik van diuretica (%), vermits je hoeveelheid vocht (water) in je lichaam kleiner zal worden. Je rode bloedcellen zitten in minder hoeveelheid vocht dus het percentage rode bloedcellen zal stijgen.

Mvg

hierbij bedoelde we bloeddruk.......diuretica druk omlaag
visco+ diuretica is omhoog

Nee, als bloedruk niet nee.
Maar dit is mijn hartslag :(

Dan vindt ik het ook nog wel meevallen...
Het hart moet natuurlijk flink pompen/kloppen om het bloed door de grotere lichamen te laten stromen...(er van uitgaande dat je een beetje groot bent;))

Mijn hartslag ligt, bij mijn weten, in ieder geval ook rond die koers.
Als ik cardio doe op bv een crosstrainer heb ik vaak wel een hartslag van 155 terwijl die bij anderen dan nog op de 135 blijft staan, uiteraard met dezelfde intensiteit.
Ongetwijfeld is leeftijd en andere factoren ook van belang, maar toch..

Als het je wat zorgen baart, laat je toch ff checken.

een hartslag van 90 in rust is volgens mij toch hoog. toch zeker als je die 's morgens in je bed controleert. met een beetje cardio zou je die op een paar maanden tijd toch een stuk lager moeten kunnen brengen. 5 keer per week minstens 15min cardio na je training, zal je hartslag al naar beneden brengen. maar een halfuurtje is natuurlijk beter.

Nou, ik vind mn bloeddruk te hoog.
Mijn rusthartslag ook....kan dit door te dik bloed komen?

Daarom dacht ik dat asprine me kon helpen.

en, heeft de aspirine nou geholpen ofniet?
Er is ook in het hele topic geen duidelijk antwoord op je vraag te vinden eigelijk ....

Terug
Naar boven