XXL Nutrition

asprine continue

Het houdt je bloed idd dun, zo voorkom je klonters. Aan een sterk verhoogde bloeddruk zal aspro echter niet veel doen..

Ik gebruik op voorschrift van een proffesor(oncologie) ter voorkoming van te dik worden van mijn bloed(klonteren) acetysalicylzuur 80mg 1x daags, dit ivm het te veel aan wittebloedlichaampjes dat ik heb.
Uit eigen ervaring weet ik dat je van deze asperine geen last van maag krijgt, volgens deze arts zou iedereen die ouder dan 50 is hier baat bij hebben, hij neemt deze asperine zelf dan ook.
Naar mijn mening geen slecht idee om te nemen voor mensen die hart en vaten extra belasten...
Ik heb gevraagd of ik nog lagere dosis dan 80mg mocht nemen maar dat raade hij af.

Wijze woorden van mijn jerommeke vriendje Markje.
Karma voor jouw gozer,idd ik wist dat jij het nam,had het ff aan je moeten vragen.

Maus neem het maar van hem aan,hij weegt rond de 105,beetje jouw gewicht toch?

Ik heb na het trainen net,ook een doosie opgepikt met 100mg stuk

Ik gebruik het al 6maand iedere dag 1u voor training en om niet KT dagen s'ochtends iedere dag 100mg kinder aspirine.
Voel me veel beter, meer fut,concentratie, zuurstof, beter pomp en raar maar waar geen maagzuur meer bij het bulken

Witte wilgenbast is misschien een alternatief, daar zit salicine in, wat omgezet wordt in acetysalicylzuur in je lichaam.
Ik weet niet wat goedkoper is.

• Topic Starter Topic Starter
1. Misschien dat de mensen die dus alternatieve dingen even iets beter kunnen omschrijven.

2. Dunner bloed zou bloeddruk mopeten verlagen lijkt me logisch Sir Sexy.

3. @ Kriel, je sig klopt niet, dat was geen glock maar een .44...............dus !

l-arginine, vitC magnesium, coenzym q10, calcium, kalium, knoflool,epa/dha
en aspirine voor het slapen inneme..niet sochtends

heeft aspirine ook een nut als je naturel bent ?

Ben ermee begonnen.
Niet dat ik meteen na een paar dagen al wonderen verwacht.

Laatste paar keer met injecteren (aas) zag ik dat mn bloed duidelijk een stuk donkerder en dikker was.
Geen idee of ik me daar zorgen om moet gaan maken, maar ik las op US boards dat veel (grote) gebruikers het dagelijks nemen om het bloed juist wat dunner te houden.
Lijkt me logisch om de bloedvaten wat te ontzien.

Kleur van het bloed zegt nada noppes over de dikte van het bloed en niemand kan via een druppel bloed zien hoe dik het is of wat de hematocriet waarde ervan is.
Wil je weten hoe het zit met de hoeveelheid en dikte van het bloed moet je het laten testen op hb en hematocriet dan krijg je een eerlijke waarde en kun je erover nadenken of je asperine neemt ja of nee.
Beste zijn de kinder asprines die zijn minder zwaar.

welke aspirines zijn er van 100mg per stuk?

Heeft een lage dosis aspirine ook nog negatieve invloed op spiergroei? Kan me een onderzoekje herinderen die dit aantoonde. Ging wel om dosis van hele gram ongeveer.

1. Misschien dat de mensen die dus alternatieve dingen even iets beter kunnen omschrijven.

3. @ Kriel, je sig klopt niet, dat was geen glock maar een .44...............dus !

duuuh

Kan je niet immuun worden voor de stof door landurig gebruik?

1. Waar heb je het over?

2. Aspirine verdunt het bloed helemaal niet maar remt alleen de bloedstolling,dus wel minder risico op klonters die natuurlijk wel het gevaarlijkste zijn, maar verder ???

3. Wat vreten jullie toch allemaal uit op de schietbaan? :D

Volgens mij met elkaars pistooltje spelen :roflol:

De term bloedverdunner is inderdaad niet helemaal juist. Trombocytenaggregatieremmer is de medische term. Al weet dan nog niemand iets.

• Topic Starter Topic Starter
1. Waar heb je het over?

2. Aspirine verdunt het bloed helemaal niet maar remt alleen de bloedstolling,dus wel minder risico op klonters die natuurlijk wel het gevaarlijkste zijn, maar verder ???

3. Wat vreten jullie toch allemaal uit op de schietbaan? :D

Als jij het beter weet....zeg jij dan hoe het wel moet.

Altijd overal tegenin te gaan!!!!:mad::mad::mad:

Nou?? nou??

Miss deathlift.......straks alleen RAAK deadlift.

Terug
Naar boven