Sir Psycho Sexy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik op voorschrift van een proffesor(oncologie) ter voorkoming van te dik worden van mijn bloed(klonteren) acetysalicylzuur 80mg 1x daags, dit ivm het te veel aan wittebloedlichaampjes dat ik heb.
Uit eigen ervaring weet ik dat je van deze asperine geen last van maag krijgt, volgens deze arts zou iedereen die ouder dan 50 is hier baat bij hebben, hij neemt deze asperine zelf dan ook.
Naar mijn mening geen slecht idee om te nemen voor mensen die hart en vaten extra belasten...
Ik heb gevraagd of ik nog lagere dosis dan 80mg mocht nemen maar dat raade hij af.
Ben ermee begonnen.
Niet dat ik meteen na een paar dagen al wonderen verwacht.
Laatste paar keer met injecteren (aas) zag ik dat mn bloed duidelijk een stuk donkerder en dikker was.
Geen idee of ik me daar zorgen om moet gaan maken, maar ik las op US boards dat veel (grote) gebruikers het dagelijks nemen om het bloed juist wat dunner te houden.
Lijkt me logisch om de bloedvaten wat te ontzien.
1. Misschien dat de mensen die dus alternatieve dingen even iets beter kunnen omschrijven.
2. Dunner bloed zou bloeddruk mopeten verlagen lijkt me logisch Sir Sexy.
3. @ Kriel, je sig klopt niet, dat was geen glock maar een .44...............dus !
1. Misschien dat de mensen die dus alternatieve dingen even iets beter kunnen omschrijven.
2. Dunner bloed zou bloeddruk mopeten verlagen lijkt me logisch Sir Sexy.
3. @ Kriel, je sig klopt niet, dat was geen glock maar een .44...............dus !

1. Waar heb je het over?
2. Aspirine verdunt het bloed helemaal niet maar remt alleen de bloedstolling,dus wel minder risico op klonters die natuurlijk wel het gevaarlijkste zijn, maar verder
3. Wat vreten jullie toch allemaal uit op de schietbaan?![]()

1.
3. Wat vreten jullie toch allemaal uit op de schietbaan?![]()