Fitness Seller

asprine continue

betablokkers voor sporters = k*t.
Blijkbaar zijn er toch meer voorstanders van de ACE remmers :D

schiet me maar neer als ik geen gelijk heb dan, ik schiet wel terug mijn leven is me het verlies van mijn jachtakte nog wel waard :o

Kom op meid,tis een beetje over en weer plagen,meer niet

Als men asperine neemt om de bloeddruk te verlagen helpt dat geen drol.
Cozaar en Tildiem werken wel!
Duursport zorgt ook voor een lager hematocriet wat er weer voor zorgt dat ook je bloedruk weer lager wordt das de reden waarom BB,rs eigenlijk meer cardio zouden moeten doen.
Ik las ergens eens dat BM aan de Boldenone zat/zit, nu dat is een "boosdoener" als het gaat om hoog HB en hematocriet.

• Topic Starter Topic Starter
Als men asperine neemt om de bloeddruk te verlagen helpt dat geen drol.
Cozaar en Tildiem werken wel!
Duursport zorgt ook voor een lager hematocriet wat er weer voor zorgt dat ook je bloedruk weer lager wordt das de reden waarom BB,rs eigenlijk meer cardio zouden moeten doen.
Ik las ergens eens dat BM aan de Boldenone zat/zit, nu dat is een "boosdoener" als het gaat om hoog HB en hematocriet.

En als verdunner?

ja maus word voorgeschreven als verdunner,dat is bekent

aspirine tegen hoge bloeddruk of om bloedvaten schoner te maken als men teveel cholesterol heeft? jongens, dat geloven jullie nu toch zelf niet. het zal je bloed wel iets verdunnen en dat is het. dat gaat mij toch een beetje te ver. eet dan elke dag wat fruit en doe wat aan beweging.

Ik neem elke dag 6 perdolans (de normale zonder codeïne). Dit op aanraden van mijn dokter.

Heb zelf al in het ziekenhuis gelegen dat mijn bloed zo dik als pap was geworden, moest toen 100mg/dag aspirine nemen van sportdokter.
Het werkt ook antikatabool bij dosering van 500mg/dag en versterkt ook de werking van ephedrine en coffeine.

Should I take a daily aspirin?

Whether you need daily aspirin therapy depends on your risk of heart disease and stroke. Risk factors for a heart attack or stroke include:

* Smoking tobacco
* High blood pressure — a systolic pressure of 140 millimeters of mercury (mm Hg) or higher or a diastolic pressure of 90 mm Hg or higher
* Total cholesterol level of 240 mg/dL (6.22 mmol/L) or higher
* Low-density lipoprotein ("bad") cholesterol level of 130 mg/dL (3.68 mmol/L) or higher
* Lack of exercise
* Diabetes
* Stress
* Having more than two alcoholic drinks a day for men, one drink a day for women
* Family history of a stroke or heart attack

http://www.mayoclinic.com/health/daily-aspirin-therapy/HB00073

Laatst bewerkt:
Dressed Black zei:
Ik neem elke dag 6 perdolans (de normale zonder codeïne). Dit op aanraden van mijn dokter.
en voor wat is dat dan goed? volgens mij enkel als je met pijnen zit, maar toch niet als bloedverdunner.

IK gebruik visolie capsules omega 3,6,9 schijnt ook goed voor hart en bloedvaten te zijn?

aspirine tegen hoge bloeddruk of om bloedvaten schoner te maken als men teveel cholesterol heeft? jongens, dat geloven jullie nu toch zelf niet. het zal je bloed wel iets verdunnen en dat is het. dat gaat mij toch een beetje te ver. eet dan elke dag wat fruit en doe wat aan beweging.

Alpine,maatje van mij krijgt het van zijn oncoloog,als bloedverdunner......

Terug
Naar boven