AndroidHealthClinic

Review Assault - Musclepharm

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Intensiteit zonder crash!
    -100% vetvrije spiermassa!
    -Verlies meer lichaamsvet
    -Spieren worden sterker!
    -Fantastische spierpomps
    -Versterkte opname voedingsstoffen
    -Spieren presteren langer!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 3weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekrrr :D Raspberry lemonade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1schep voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24u, gratis samples, gratis goodies,profesioneel advies,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jep, heb nou al veel pre workouts geprobeerd en dit is eentje die ik in men lijstje van 3 zou opnemen, als pot op is ga ik zeker terug een aankopen voor af te wisselen

Mijn review:

Had gezien dat het in Amerika goede reviews kreeg dus daarom wilde ik het proberen.. Lekkere energie, goede pomps en ook merkbaar veel uithouding. Nog een groot voordeel is geen crash en voor de prijs moet je het ook al niet laten :)
Alles ging zeer vlot en goed en had echt een drang om door te trainen.
Echt wel lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuw gedoe of dergelijke..

assault-top-banner.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ralf, moet vandaag weer een bestelling plaatsen en ben eens benieuwd naar assault. ik kan vrij goed tegen pwo's waardoor ik nu zonder train wegens weinig effect. assault nog niet geprobeerd. wil dus wil de meest heftige bestellen. wat zeg jij, oude of nieuwe formule?

Sent from my HTC One X+ using Forum Fiend v1.0.2.2.

De oude versie bevat een hoger caffeine gehalte. Maar de nieuwe versie bevat "ION-3" gepatenteerde Nitrate technologie en dit is beter voor je pomp, atp en nitrate is beter voor je opnames.

Ik heb deze week een sample pack aangeschaft.... 3 sample's, 3 smaken. (oude versie)

Net mijn ontbijt op, over 75min ga ik me eerste sample Assault nemen (watermelon) Ben erg benieuwd.

Er staat op de sample ''1 serving'' 18 gram... klopt dit, is zo'n scoup 18 gram?

Gaat de oude versie uit het assortiment, of blijft deze er voorlopig nog in?

Ik heb 2 potten van de 1+1 aanbieding. Dus met normale schep. De oude voelde ik een stuk beter. Moet van deze 2 scheppen nemen op een lege maag wil ik een lichte tinteling krijgen. Enige wat het bij mij doet is dat ik veel ga zweten + hoge hartslag tijdens de training.

Doe mij maar de oude:)

Ik heb deze week een sample pack aangeschaft.... 3 sample's, 3 smaken. (oude versie)

Net mijn ontbijt op, over 75min ga ik me eerste sample Assault nemen (watermelon) Ben erg benieuwd.

Er staat op de sample ''1 serving'' 18 gram... klopt dit, is zo'n scoup 18 gram?

Gaat de oude versie uit het assortiment, of blijft deze er voorlopig nog in?
De oude blijft voorlopig nog wel. We hebben deze scherp op kunnen kopen, zodat je altijd kan kiezen tussen deze twee versies :) Pre-workouts blijven persoonlijk en sommige mensen slaan daarom de oude versie nu nog groot in! :)

Ralf

Heb de smaak Blueberry, echt niet lekker! maargoed daar gaat het niet om,
train nu ongeveer 2 weken met Assault en ik moet zeggen heb stuk meer uithoudingsvermogen bij training, na anderhalf uur volgas nog energie over! voorderest wel lekkere pomp maar niet heel veel meer dan normaal.

Dat is niet verkeert toch, werkt dus blijkbaar ook voor jou :) Ben nu op de helft van me potje en ga er nogsteeds heerlijk op!

Heb deze vorige week aangeschaft omdat ik er nogal wat positieve dingen over gehoord had.
Ik krijg er een goede energie van niet te vervelend in mijn hoofd en nagenoeg geen crash.
Kwa pomp moet ik zeggen dat deze wel erg lekker en mega hard aanvoelt.
Zeker meer uithoudingsvermogen alleen door de mega harde pomp doet dit af en toe wel eens wat meer pijn om door te gaan tot het einde.

Assault blijft voorlopig nog wel even in mijn stack staan.

Over uur klaar met werken en dan gelijk benen trainen. Ben benieuwd.

epileptie

Hallo :)

Hoe zit het met het gebruik van deze supplement assault musclepfarm als iemand epilepsie heeft?

Gr

De oude Assault nu extra scherp geprijsd :)

Assault Pre-Workout kenmerken:
-Professional Pre-Workout
-Intensiteit zonder crash!
-100% vetvrije spiermassa!
-Verlies meer lichaamsvet
-Spieren worden sterker!

Heerlijke pre-workout dit, geen crash, heerlijke smaak! :wl:

Heb 'm ook sinds enkele dagen, de smaak is me wat te chemisch maar drinkt wel weg! Voor de rest goede energie zonder crash :)

Ik ga nog steeds goed op de oude formule, wissel het af met 'The 8'. Ik neem wel een hele scoop, dus dan zitten er eigenlijk maar 16 doseringen in zo'n pot. Binnenkort maar ff de nieuwe formule proberen, die is weer op voorraad zo te zien :)

Nieuwe formule is goed te doen. Vrij grote scooper vond ik zelf. Goede smaak en ZEER langdurige energie. Voelde het zelf op 2scoops paar uur later nog! De beta alanine liet me jeuken alsof het de eerste keer preworkout was.

Al met al aardige Pre! 7.5/10

Nieuwe formule is goed te doen. Vrij grote scooper vond ik zelf. Goede smaak en ZEER langdurige energie. Voelde het zelf op 2scoops paar uur later nog! De beta alanine liet me jeuken alsof het de eerste keer preworkout was.

Al met al aardige Pre! 7.5/10
Hij is inderdaad erg goed, voor langdurige energie zit je hier absoluut goed mee. Het is namelijk niet voor niets een supplement voor UFC-sports :) De nieuwe Assault is weer ruim binnen:D Het was tijdelijk uitverkocht en nu weer leverbaar in 4 heerlijke smaken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb de oude versie in huis gehaald en voor het eerst ingenomen voor m'n workout gisteren...
Man wat een energieboost kreeg ik! Ik kon wel een berg verzetten!!
Normaal neem ik Nr.1 voor mijn workout, daar voel ik eigenlijk niet zoveel van.. Ik besloot om assault dan maar eens te proberen en het is echt een wereld van verschil voor mij!!

Vergelijking assault tov Nr.1 voor mij =>
- Veel meer energie! Echt het grootste pluspunt!
- Echter heb ik wel niet zo'n pomp/harde spieren als bij assault.

Mvg Greg

Heb de oude versie in huis gehaald en voor het eerst ingenomen voor m'n workout gisteren...
Man wat een energieboost kreeg ik! Ik kon wel een berg verzetten!!
Normaal neem ik Nr.1 voor mijn workout, daar voel ik eigenlijk niet zoveel van.. Ik besloot om assault dan maar eens te proberen en het is echt een wereld van verschil voor mij!!

Vergelijking assault tov Nr.1 voor mij =>
- Veel meer energie! Echt het grootste pluspunt!
- Echter heb ik wel niet zo'n pomp/harde spieren als bij assault.

Mvg Greg
Bedankt voor je review! :thumbs: Vergeet niet dat Nr1 een luxe creatine blend is met extra koolhydraten en extra ingrediënten. Heel goed om als pre-workout in te nemen, maar je krijgt niet het euforische gevoel zoals de Assault :)

Ralf

Jij wilt je vrienden, geliefde of familie toch ook blij maken? Bestel dus direct die te gekke cadeaukaart van Body & Fit!
23lji2u.png

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ga voor het eerst aan de pre workout, en dit lijkt me de meest geschikte.
Is het bij deze PWO -omdat er ook creatine in zit- ook zo dat je minstens 3L water per dag moet drinken?

Gr Nico

Hallo,

Ik ga voor het eerst aan de pre workout, en dit lijkt me de meest geschikte.
Is het bij deze PWO -omdat er ook creatine in zit- ook zo dat je minstens 3L water per dag moet drinken?

Gr Nico

Je moet sowieso veel drinken he man! tijdens de training minstens een halve later tot een liter.. voor de creatine alleen zou ik niet voor deze PWO gaan :o dan bestel je best nog een andere creatine erbij die je ook op rustdagen neemt zoals Creapure of een creatine blend van een of ander huismerk (kost niet veel en gaat maanden mee)

Terug
Naar boven