Fitness Seller

Assault - Musclepharm

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Intensiteit zonder crash!
    -100% vetvrije spiermassa!
    -Verlies meer lichaamsvet
    -Spieren worden sterker!
    -Fantastische spierpomps
    -Versterkte opname voedingsstoffen
    -Spieren presteren langer!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 3weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekrrr :D Raspberry lemonade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1schep voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24u, gratis samples, gratis goodies,profesioneel advies,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jep, heb nou al veel pre workouts geprobeerd en dit is eentje die ik in men lijstje van 3 zou opnemen, als pot op is ga ik zeker terug een aankopen voor af te wisselen

Mijn review:

Had gezien dat het in Amerika goede reviews kreeg dus daarom wilde ik het proberen.. Lekkere energie, goede pomps en ook merkbaar veel uithouding. Nog een groot voordeel is geen crash en voor de prijs moet je het ook al niet laten :)
Alles ging zeer vlot en goed en had echt een drang om door te trainen.
Echt wel lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuw gedoe of dergelijke..

assault-top-banner.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben al lange tijd gebruiker van de oude versie, word daar toch altijd wel opgejaagd van, niet lekker als ik daarna nog moet werken. Eens kijken hoe de nieuwe me bevalt.
Heb Recon er ook weer eens bij genomen en hun standaard creatine voor de rust dagen. Helemaal MP de komende tijd dus. :P
 
Ik heb deze PWO inmiddels een tijdje (nieuwe formule), tijdens het trainen gaat het prima, maar een uurtje erna krijg ik echt een behoorlijke crash. Meer mensen dit probleem en idee hoe dat komt?
 
Ik heb deze PWO inmiddels een tijdje (nieuwe formule), tijdens het trainen gaat het prima, maar een uurtje erna krijg ik echt een behoorlijke crash. Meer mensen dit probleem en idee hoe dat komt?

Doordat de caffeine begint uit te werken.
 
Zag hem voor €11,50 in de aanbieding staan bij B&F. Heb net insane besteld waar ik heel blij mee ben, maar voor die paar euros deze misschien ook maar erbij bestellen.
 
Zag hem voor €11,50 in de aanbieding staan bij B&F. Heb net insane besteld waar ik heel blij mee ben, maar voor die paar euros deze misschien ook maar erbij bestellen.
Die in de aanbieding is de oude/originele versie hè! Erg tevreden over, maar die nieuwe (29,90 euro) is ook zeker aan te raden! Maar dit is inderdaad geen geld voor de oude (de vorige verpakking die B&F had was 32 doseringen voor 23,45 euro), dus dit is veel voordeliger.. Erg lekker voor degenen die nog ff willen genieten van die versie!

Ik heb deze PWO inmiddels een tijdje (nieuwe formule), tijdens het trainen gaat het prima, maar een uurtje erna krijg ik echt een behoorlijke crash. Meer mensen dit probleem en idee hoe dat komt?
Ik train meestal tussen 19-21 uur. Ik heb juist 1-2 uur na het innemen een enorm hoog libido. Pas na 2-3 uurtjes begin ik een beetje in te kakken (crash?), maar dat is maar goed ook aangezien ik rond die tijd wel in bed in liggen :D Misschien wat extra (snelle) carbs rondom je training nemen?
 
Die in de aanbieding is de oude/originele versie hè! Erg tevreden over, maar die nieuwe (29,90 euro) is ook zeker aan te raden! Maar dit is inderdaad geen geld voor de oude (de vorige verpakking die B&F had was 32 doseringen voor 23,45 euro), dus dit is veel voordeliger.. Erg lekker voor degenen die nog ff willen genieten van die versie!

Ik train meestal tussen 19-21 uur. Ik heb juist 1-2 uur na het innemen een enorm hoog libido. Pas na 2-3 uurtjes begin ik een beetje in te kakken (crash?), maar dat is maar goed ook aangezien ik rond die tijd wel in bed in liggen :D Misschien wat extra (snelle) carbs rondom je training nemen?

Dat doe ik al, 20 minuten voor mijn training neem ik 40 gram dextrose met 40 gram eiwit. Train meestal rond 13:00 uur, omdat het de rest van de tijd veel te druk is in de gym (midden in Utrecht centrum sport ik)
 
Men pot is bijna leeg... Dus even mijn beoordeling.

De eerste 2 weken, jeuk en tintelend gevoel bij start van mijn training. Soms kreeg ik zelfs rode oren. Waarschijnlijk komt dit door het wennen van het lichaam met het product.
Na 2 weken, geen jeuk, geen gevoel.

De smaak is zeer goed, 1 van de betere die ik ooit gehad heb.

Maar ik voel een vrij lichte pomp, geen crash, heb wel het gevoel dat ik iets meer aan kan maar dit is vrij miniem. Dus alweer, afhankelijk van persoon tot persoon. Vind dit vrij spijtig aangezien het 1 van de enigste is die ik met plezier uit drink.
Ga voor de laatste keer eens een meer dan een schep innemen, zien of het daaraan ligt... En anders ga ik moeten verder zoeken.

Edit: Ik merk wel dat indien ik een junk dag heb en dit inneem, wel zin krijg om te sporten en licht gehyped zo snel mogelijk met de auto daar wil zijn. :-)
 
Laatst bewerkt:
Deze pre, die ik toch al 2 jaar geregeld gebruik is verre van slecht, maar 1 op 2 keer krijg ik er buikloop van en kom ik pas een half uur na inname van de pot. Welk ingredient kan hier de oorzaak van zijn?
 
Gebruik deze pre-workout sinds kort ook. Werkt ok. Voorheen Crazy pre-workout gebruikt en dit is net wat beter. Kon wel moeilijk in slaap vallen.

Heb wel nog een algemene vraag over pre-workouts. Ik gebruik momenteel al 3 maanden een pre-workout (ci 3/4 keer per week) alleen is dit wel goed? Of is het aan te raden om een pauze te nemen na een bepaalde periode?
 
Gebruik deze pre-workout sinds kort ook. Werkt ok. Voorheen Crazy pre-workout gebruikt en dit is net wat beter. Kon wel moeilijk in slaap vallen.

Heb wel nog een algemene vraag over pre-workouts. Ik gebruik momenteel al 3 maanden een pre-workout (ci 3/4 keer per week) alleen is dit wel goed? Of is het aan te raden om een pauze te nemen na een bepaalde periode?
Assault is net een slagje duurder dan Crazy, maar spieropbouwend een enorm goed product. Assault ben ik vanwege zijn spier opbouwende ingrediënten zelf erg fan van, daarin tegen ook nog erg scherp geprijsd. Je kan het in principe altijd door blijven gebruiken, echter merk je dat het effect minder wordt (lichaam is aan het product gewend), dan kun je 1-2 weekjes rust nemen. Dan zal het effect daarna weer optimaal zijn!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
32 servings extra scherp geprijsd. Nu 19.90!

Assault Pre-Workout kenmerken:
-Exclusieve actieprijs!
-Professional Pre-Workout
-Intensiteit zonder crash!
-100% vetvrije spiermassa!
-Verlies meer lichaamsvet
-Spieren worden sterker!
-Fantastische spierpomps
-Versterkte opname voedingsstoffen
-Spieren presteren langer!
-6000mg 3:2:1 BCAA's!
-5000mg Con-Cret & Creapure!
-4000mg Carnosyn Beta Alanine!

Ralf
 
Bedankt voor je reactie. Neem even een pauze en ga dan weer aan de assault want het geeft toch wel een hele lekkere pomp :)
 
Bedankt voor je reactie. Neem even een pauze en ga dan weer aan de assault want het geeft toch wel een hele lekkere pomp :)
Super, graag gedaan. Je kan ook altijd eens een andere pre-workout proberen :)

Ralf
 
Hoeveel nemen jullie vandeze pwo? De aanbevolen hoeveelheid of meer?
 
De beste pre work out wat mij betreft tot nu toe die er op de markt zijn.
 
Ik heb hem weer besteld met superdeal bij B&F
Wordt knalluh :D
 
Ik gebruik nog steeds de 'oude' versie. 1 scoop does the trick. Wel op een 'lege' maag anders werkt het laxerend as ****. In deze sobere pre workout tijden steekt deze er persoonlijk bovenuit.
 
Gisteren 1 scoop nieuwe formule van een maatje gebruikt. Tering wat een zooi zeg, gok op een allergische reactie want dit was niet grappig. Koppijn, zweten en zo misselijk (braakneigingen) als de pest. Zakte na 20 minuten wel en training ging verder goed, wel een zieke pomp maar ik hou het lekker bij de oude formule!
 
Misschien laag in je carbs gezeten?
 
Gisteren 1 scoop nieuwe formule van een maatje gebruikt. Tering wat een zooi zeg, gok op een allergische reactie want dit was niet grappig. Koppijn, zweten en zo misselijk (braakneigingen) als de pest. Zakte na 20 minuten wel en training ging verder goed, wel een zieke pomp maar ik hou het lekker bij de oude formule!

Hmm dat is niet herkenbaar, heb hier tijdens me hele pot geen 1x last van gehad ???
 
Is bij mij al m'n 3de pot met de nieuwe formule en heb hier totaal geen last van.

Wel dien ik telkens de dosis een beetje te verhogen... Zit nu aan 2 scoops... In het vervolg kap ik er wat beta en agmatine bij.
 
Back
Naar boven