tick
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(NTSC uses channel 3-4, which IIUC are VHF frequencies)
Vage zenders? Hoe bedoel je dat? Er zit toch geen antennesignaal meer op? en weet je zeker dat het een tv signaal is, niet het atari kanaal? zoals de manual zegt dat er enige fijnafstelling mogelijk kan zijn he.
Ik ben een enorme retrogamer en heb hier aardig wat oudere apparaten staan die ik ook nog wel eens gebruik (of op de pc via emulators) maar zelfs destijds kon die 2600 mij niet bekoren..spellen waren zelfs voor die tijd vaak ruk en die joysticks die jij daar op je afbeelding laat zien zorgen er binnen een uur voor dat je blaren op je klauwen heb zitten.
Welke TV heb je ? Lijkt wel of nieuwe TV's dat signaal niet kunnen herkennen.
Heb zelf alles geprobeerd om een nintendo en s.nintendo aan te sluiten.
Denk dat het iets te maken heeft met analoog signaal.
Welke nieuwere TV's misschien niet meer ondersteunen ?
Nu lul ik naar me verstand dus pin me er niet aan vast.

Ik lees verschillende verhalen op het net.
Je zou een verloop s-video aansluiting kunnen gebruiken.
Tenminste als je tv die ingang heeft, en dat zal best wel.
Voor s-video heb je gewoon 1 knop op je tv / remote. Dus als er een signaal op dat kanaal staat. zal je TV het gelijk weergeven.
the origianl atari's did not out put composite video signals, so you must make a composite video circuit.
I hooked mine up to my LCD TV though Coax. Worked fine until that little computer/TV box gave out....
Use this, available from lots of places: Coaxial (F-Type) to Female RCA Adapter - http://www.atariage.com/store/index.php?main_page=product_info&products_id=42
No need for the switchbox.
CP/M: So you're asking about antenna (RF) input? I've also heard that some of the newer TV sets don't operate well with antenna input around UHF 36, which at least most PAL systems use (NTSC uses channel 3-4, which IIUC are VHF frequencies). Sometimes routing the antenna input via an old VCR may improve functionality if direct connection doesn't yield the desired results.
Je moet het kanaal op de tv opzoeken. Als je er een spel indoet en je zoekt het kanaal op je tv, dan zie je op een gegeven moment het spel verschijnen op de tv.
Ik lees verschillende verhalen op het net.
Je zou een verloop s-video aansluiting kunnen gebruiken.
Tenminste als je tv die ingang heeft, en dat zal best wel.