- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar zit dat verschil in veiligheid dan in? Het zijn structureel grotendeels dezelfde auto’s.Dat stond in zijn lijst van opties.
Polo en golf zijn altijd toppers geweest op de baan, reden ook dat ze zoveel worden verkocht.
Letterlijk in elke veiligheidstest scoort een Polo ook een pak beter dan een Seat Ibiza.
Wat is jouw standpunt dan over een VW Polo? Naar de meer recentere gekeken dan.
Wel prijzig (door hun atmosferische motoren).Voor een betrouwbare auto zou ik voor een Japanner gaan, Mazda'tje ofzo.
Eens, wel een beetje overpriced.Waar zit dat verschil in veiligheid dan in? Het zijn structureel grotendeels dezelfde auto’s.
Ik heb 2 dagen het laatste model Polo als vervangende auto meegekregen en die vond ik verdomd duur in aanschaf tov wat je er voor krijgt.
Als tweede auto hebben we nu een Fiesta uit ‘14 en zoiets zou ik dan ook aanraden in deze prijsklasse.
Toen ik er voor het eerst langsreed dacht ik dat het een autokerkhof was.![]()
Daar heb ik ook geweest, stond o.a. een afgeragde Audi RS6 (bekrast dashboard enzo en zo zien flink wild mee huisgehouden), Amerikaanse import (Lincoln enzo) en een Golfje. Toen ik langs die VW liep, viel door het vleugje wind dat ik op een halve meter afstand cre"eerde een van de zijspiegels er spontaan af. Zegt die medewerker 'O, maakt niet uit, dat fix ik zo wel'.Ze hebben ook een vestiging met dure tot zeer dure
premium merken,daar zijn geen klachten over

Tot je wisselstukken moet hebben, asociaal dure grap dan.
Scirocco vind ik wel leuk, onderdelen ook niet te duur en met de 2.0 best betrouwbaar blok.
Heb ik ook voor gekeken, maar is tov de concurrentie heel erg duur.
Klopt, dat was ook hetgeen mij tegenhield.. maar wel leuk autootje en altijd wel Mazda fan, vandaar mn suggestieHeb ik ook voor gekeken, maar is tov de concurrentie heel erg duur.

Hij is allen 1,5 keer duurder dan het budget.als ik jou was zou ik doorsparen tot 16k en een golf 7 gte kopen
tijdje gereden, heerlijke auto en tikt al je eisen aan