AndroidHealthClinic

Auto probleem

zurky

Competitive Bodybuilder
Waardering
119
Lengte
1m73
Massa
77kg
Vetpercentage
7%
Een paar maanden was mijn batterij leeg geraakt door de koude. Toen ik mijn batterij opnieuw opladen ging hij terug perfect maar moest ik ff gas geven voor dat hij aansloeg.
Ik heb dat probleem nog een paar dagen gehad, maar toen op 1 dag had ik redelijk veel kilometers gereden en het probleem weg.

Nu gisteren was ik aan het rijden en ik stopte en opeens viel mijn auto uit. Vanaf toen had ik het probleem wat ik hier beschreef opnieuw ...

Weet iemand wat dit kan zijn en wat het ongeveer kan kosten om te herstellen ?

(opel astra g)

Accu vervangen of de dynamo naar de klote.
Welk bouwjaar. (Kenteken is beter)

• Topic Starter Topic Starter
van 2001 is hij ...
Mijn accu vervangen dacht ik ook al aan ...
Maar op mijn dashboard krijg ik een melding dat het iets met de motor ofzo was dacht ik ...

Accu naar de klote, kijk ook of die kabeltjes van die accu nog helemaal goed zijn. Ik had een keer dat mijn stroom 't gewoon niet meer deed, dacht eerst dat het zekeringen waren, totdat de meneer van de ANWB erachter kwam dat een kabeltje van de accu verrot was. Nieuw kabeltje erin gezet en hij deed 't weer.

Een week later moest er alsnog een nieuwe accu in omdat mn accu het toen begaf :p

Accu kan je testen bij elke garage.

Ben je geen lid van de anwb?

Het klinkt er naar dat je accu dood is. nieuwe accu kopen dus.
En laat even naar je dynamo controleren.
En laten controleren of er een stille gebruiker is die je accu leeg vreet.
Kan je zelf ook doen met een multimeter maar is denk ik lastig voor jou.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 09:32 ----------

btw. Verkoop die astra! Die g tjes rotten weg na een tijd:P
Werk bij opel dealer daarvan:P

Accus gaan nu eenmaal een keer dood. Zeker met koud weer. Gewoon ff thuis testen met voltmetertje weet je t gelijk. Of hele nacht accu opladen en kijken hoe die het sochtends doet. Denk dat bijna zeker accu.is

• Topic Starter Topic Starter
yep mijn accu is gewoon leeg

multimeter op de accu zetten, moet toch wel een dikke 13volt geven.

Terug
Naar boven