XXL Nutrition

auto tuning, prachtig of kinderachtig?

auto tuning, prachtig of kinderachtig?


  • Totaal stemmers
    166
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

kwijlen ? lol origineel is tien keer mooier... trouwens als je dan echt wil patsen, koop dan gewoon een m5. Dan kijken de mensen je wel na uit bewondering.. en niet omdat ze je nalachen


Ach gut....hebben we ons boardzielepootje weer....jij mag lachen knul....doet me echt helemaal niks want ik lig elke keer in een deuk als ik jouw avatar zie.;)
 
je rijd een BMW 530 en bouwt em om naar een M5 sT(koop dan een M5 denk ik bij mezelf, ipv het na te bootsen)....,


Daar ga je al de mist in....denken moet je pas doen als je alle feiten weet en die wist jij nog niet dus dan kan je beter je mond houden en gaan sparen voor een auto ipv van een OV-jaarkaart.

M5 is geen probleem om aan te schaffen maar ik rij 5000km per maand en dan zou ik ongeveer 900 euro aan benzine kwijt zijn en dat is geld over de balk gooien en deze jongen blijft wel zakelijk denken.

Ik reageer in dit topic dus lijkt me logisch dat ik dan ook vermeld wat ik zelf aan mn auto gedaan heb....was niet bedoelt om heikneuters zoals jij de ogen uit te steken hoor.....ik zei al;laat iedereen in zn waarde maar dat leer je later nog wel als je wat ouder bent.
 
Daar ga je al de mist in....denken moet je pas doen als je alle feiten weet en die wist jij nog niet dus dan kan je beter je mond houden en gaan sparen voor een auto ipv van een OV-jaarkaart.
M5 is geen probleem om aan te schaffen maar ik rij 5000km per maand en dan zou ik ongeveer 900 euro aan benzine kwijt zijn en dat is geld over de balk gooien en deze jongen blijft wel zakelijk denken.

Ik reageer in dit topic dus lijkt me logisch dat ik dan ook vermeld wat ik zelf aan mn auto gedaan heb....was niet bedoelt om heikneuters zoals jij de ogen uit te steken hoor.....ik zei al;laat iedereen in zn waarde maar dat leer je later nog wel als je wat ouder bent.

Ov jaarkaart is gratis he :o
 
De felheid van sommige anti-tune posters doet mij verbazen...

En wat een bullshit allemaal, beginnende met post #4 van Duck. Wat een generaliserend verhaaltje.

Ik heb net een nieuwe auto gekocht en als ik omdat *ik* het mooi vind hem nog verlaag, er een andere voor- en achterbumper ondergooi en als toetje een aantal mooie 17" velgen erbij zet zakt gelijk mijn IQ met een fiks aantal punten?

Wel erg kort door de bocht.

Iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Of iemand nu tevreden is met een Fiat Panda uit '89 om zich van A naar B te vervoeren of zich pas lekker voelt in een totaal uitgebouwde BMW moet ieder zelf weten.

Je hoeft het niet mooi te vinden, maar om meteen te gaan blaten dat het wel een bepaalde type persoon is die dat doet slaat nergens op.
 
Is waar, ik vind zelf die Kermis attracties wel leuk om te zien. Zou er zelf nooit in willen rijden, ik hoef zelf niet zo in "the Picture" te staan. Maar ik gun het een ander zeker! Ook vind ik dat bij een optische tuning zeer zeker een Motorische tuning bij hoort en dan niet op de remschijven bezuinigen maar gelijk the Full package!!

Autotuning is jezelf onderscheiden van de rest met iets wat van je eigen is. Je eigen individu op de weg neerzetten! Van plan om het Nieuwe Model van de Toyota Celica te kopen!
 
als je echt een sportwagen wil hebben, ja koop dan een porsche ofzo moest je teveel geld hebben, maar laat die vw's, opel's, peugeot's, etc. aub niet over de grond schuren, ze komen voor een reden zo uit de fabriek.
Volgens dat ik sommige mensen hoor trek je door al die 'prullen' je auto schots en scheef.
 
Auto gaat binnenkort weer de deur uit omdat ik toch weer mn vertrouwde merk ga rijden(bmw 530d)en ook die ga ik weer opleuken en M5 stylen....wat die kneuzen hier vinden interesseert me echt geen reet.....kwijl maar en lul maar achter mn rug om....jaloezie noemen ze dat.

Owja....heb er ook nog voor 35 meiertjes aan geluid in.....stakkerig he?;)



ga voor een 535d.........twinturbo met 286 pk
( met chip: 308 pk & 648 nm => 6.2 sec 0-100 met een top van 274 !!......ja , een DIESELTJE ;) )



:D :D :D
 
Die kleine verandering zoals velgen lichtelijkverlagen, grill, muziek, ramen, spoiler geven gewoon iets meer sT aan de meeste autos... Er zit verschil tussen sT en een kermis attractie... Het is niet alleen voor of tegen vind ik!
 
Ik zeg niks meer.....komt die Siroj weer janken dat ik patserig wil doen.:rolleyes:
 
ga voor een 535d.........twinturbo met 286 pk
( met chip: 308 pk & 648 nm => 6.2 sec 0-100 met een top van 274 !!......ja , een DIESELTJE ;) )



:D :D :D

Haha prachtige auto, heb hem heel de vakantie gereden met de baas naast mij als Privé chauffeur goed dat je er over begint!! :D Krijg hem volgende week zaterdag alleen mee om te pimpen :D!!!
 
Haha prachtige auto, heb hem heel de vakantie gereden met de baas naast mij als Privé chauffeur goed dat je er over begint!! :D Krijg hem volgende week zaterdag alleen mee om te pimpen :D!!!

en je moet de banden zelf vergoeden ??

:p :p :p
 
Ik zeg niks meer.....komt die Siroj weer janken dat ik patserig wil doen.:rolleyes:


patser!! te veel testo in je lijf zeker ? :D ;)

groot gelijkheb je testo, als een jij een dikke gepimpte 5-serie wilt.. DOEN!! :thumb:

Om naar te kijken is het altijd mooi.
 
Mja....je hoort mij nooit over mn auto en ik vertel 1x es wat omdat dit topic daarom vraagt en dan krijg je dat soort zielige opmerkingen,bro.

Kijk de volgende keer dus wel uit en geef alleen een oppervlakkige mening zonder te vermelden waarom ik hem geef want als ik ergens een hekel aan heb is het aan mensen die andere mensen de ogen uit willen steken.

Enne.....ben hardstikke clean nu,gab.....eigenlijk al veel te lang dus wordt hoog tijd voor een lekka kuurtje!!:D
 
Bijna elke Bmw is sT:D Mijn 1e auto gaat dan wss ook een bmw worden;)
 
Ik mis de optie "ik BEN 25 en vind het prachtig" :(
 
Mja....je hoort mij nooit over mn auto en ik vertel 1x es wat omdat dit topic daarom vraagt en dan krijg je dat soort zielige opmerkingen,bro.

Kijk de volgende keer dus wel uit en geef alleen een oppervlakkige mening zonder te vermelden waarom ik hem geef want als ik ergens een hekel aan heb is het aan mensen die andere mensen de ogen uit willen steken.

Enne.....ben hardstikke clean nu,gab.....eigenlijk al veel te lang dus wordt hoog tijd voor een lekka kuurtje!!:D

ik ben benieuwd naar Testo's Baco-mobiel:D jammer dat ie dr niet mee komt aanrijden naar de meet als ie zn bacos wil drinken:D
 
Mja....je hoort mij nooit over mn auto en ik vertel 1x es wat omdat dit topic daarom vraagt en dan krijg je dat soort zielige opmerkingen,bro.

Kijk de volgende keer dus wel uit en geef alleen een oppervlakkige mening zonder te vermelden waarom ik hem geef want als ik ergens een hekel aan heb is het aan mensen die andere mensen de ogen uit willen steken.

Enne.....ben hardstikke clean nu,gab.....eigenlijk al veel te lang dus wordt hoog tijd voor een lekka kuurtje!!:D

laat die kinderen toch lekker jaloers zijn gab.....!!

als jij plezier wilt hebben, heb dan plezier, laat het niet vergallen door anderen!


ik heb er zelf geen geld voor: hier op Curacao hebben ze een aparte DRAG STRIP waar ze elke zondigmiddag komen racen en gummen!!

( weet je hoe lekker dat is om eem opgevoerde BMW M5 te zien driften en gummen ??)



:D :D :D
 
ga voor een 535d.........twinturbo met 286 pk
( met chip: 308 pk & 648 nm => 6.2 sec 0-100 met een top van 274 !!......ja , een DIESELTJE ;) )



:D :D :D


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier rijd die ouwe van mij in..535d High executive/M pakket..
gaat als een mongool!!;)
 
Het kan mooi zijn waneer het sTvol gedaan is. Zoals die Audi en die BMW op de vorige pagina. Jammer genoeg zijn de meeste getunede auto's die je tegen komt een lelijk oud golfje met een F-1 vleugel erop en wat lelijke stikkers op de ramen. En ik kan me ook wel voorstellen dat het een mooie hobby is. Vooral motorisch tunen. De beste prestaties halen uit je auto. Nederland is alleen de verkeerde plek om zoiets te doen.
 
Back
Naar boven