MuscleMeat

AUTOvraag

KumaR

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Hoi,

Zoek een auto tussen de 9000-10000 euro, bouw jaar 2009-2010, km-stand 4500-60000 (niet veel meer dan 15000 per jaar), met het formaat van de volgende auto;s.

Ik had Volkswagen Polo en Peugeot 207 op het oog. Nu hoor ik van de laatste dat die veel electronicaproblemen heeft.

Wat weten jullie van beide autos?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou voor de VW gaan, altijd goede auto's!

wie gaat er nou 10000 euro aan een auto uitgeven

weet je hoeveel whey je daarvan kan kopen

Alfa mito! Voor de echte Alpha

Volkswagen sws. zitten stukken betere motoren in.

Afwerkingsniveau is bij VW over het algemeen beter dan bij Peugeot.

Persoonlijk zou ik nooit een franse auto kopen, het is het gewoon net niet! Rijd zelf duits(Audi) en zou niet snel iets anders kopen bevalt me goed. Dus ik zou voor de VW gaan.

Ik zou voor de VW gaan, altijd goede auto's!

Vroeger waren ze beter

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 21:49 ----------

haha veel mensen hier altijd anti frans maar ik denk dat je motorisch minder gezeik hebt met een peugeot dan een vw. bij golf 4 die motor is dan nog best goed maar bij type 5 is de drukgroep vaak naar de t*ring.
Peugeot maakt wel goede motors. de 2.0 diesel met 136 pk bijvoorbeeld die ook in verschillende volvo's ligt. de 1.6 diesel is dan weer wat minder. maar bij vw's heb je met die 1.9tdi's vaak gezeik en die 2.0 tdi's nog meer

Laatst bewerkt:
Vroeger waren ze beter

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 21:49 ----------

haha veel mensen hier altijd anti frans maar ik denk dat je motorisch minder gezeik hebt met een peugeot dan een vw. bij golf 4 die motor is dan nog best goed maar bij type 5 is de drukgroep vaak naar de t*ring

Jij snapt hem.' Duitse degelijkheid' is een prima marketingtool.

Hoi,

Zoek een auto tussen de 9000-10000 euro, bouw jaar 2009-2010, km-stand 4500-60000 (niet veel meer dan 15000 per jaar), met het formaat van de volgende auto;s.

Ik had Volkswagen Polo en Peugeot 207 op het oog. Nu hoor ik van de laatste dat die veel electronicaproblemen heeft.

Wat weten jullie van beide autos?

http://img2.netcarshow.com/Peugeot-207_2010_800x600_wallpaper_05.jpg
http://img2.netcarshow.com/Volkswagen-Polo_2010_800x600_wallpaper_04.jpg

Ik zou voor een japanner gaan....of franse..
de japanner als je GEEN geld uit wil geven en een franse als je WEL geld wilt uitgeven.

Ik rij momenteel met een polo (laatste model), reeds 10k kilometers nu en nog niets van problemen.
Goeie baanligging, uistekend qua comfort, kan er eigenlijk niets verkeerd over zeggen.. Men vorige was een peugeot 206 (ook firmawagen) en het verschil is enorm!

Gewoon een toyota starlet kopen! Niet duur en weinig gezeik.
Wel eentje zonder stuurbekrachtiging, goed voor de armen!

Japan is toch duur? een Toyota erg goede auto maar kwa prijs altijd hoog. Frans schrijft wel sneller af

EUhhhh weet niet maar volgens mij zijn er meer dan 1 merk wat Japans is hoor....

Lexus
Suzuki
Daihatsu
Mazda
Honda
Mitsubishi
Scion
Subaru
Nissan
Isuzu
Infiniti

Natuurlijk maar die zijn niet allemaal goedkoop :p

Duhhh......goed zoeken zou ik zeggen en je vind je zo....

je moet er een neus voor hebben, maar ja die heeft niet iedereen.

Maar ik zou een Franse auto kopen en alvast gaan sparen voor een nieuwe uitlaat, een een goede tectyl behandeling is niet overbodig

Terug
Naar boven