XXL Nutrition

AUTOvraag

OK, dus een vraagje over die peugeot 207.

De auto beslaat van binnen echt snel, je zit echt continu de verwarming/ac aan en uit te doen. De dealer zei dat het bij 207's normaal is.

Mijn vraag: heeft hij gelijk of is het bullshit wat hij zegt?

Ja hij heeft gelijk.. Met men 206 altijd last van gehad.
Hoor van vrienden dat ze hetzelfde hebben van een 207 ook.

Duits / Frans keuze is makkelijk . Ik heb tijdje met Peugot 208 gereden. Toffe wagen om kleine afstandjes te doen maar kwaliteit materiaalgebruik = 0 .

Wat ik ook had meegemaakt : was aan het cruisen op de autosnelweg. Kreeg tegenwind gaspedaal helemaal ingeduwd (5deversnelling) en snelheid ging van 90 km/h naar 82 km/h :o

• Topic Starter Topic Starter
Duits / Frans keuze is makkelijk . Ik heb tijdje met Peugot 208 gereden. Toffe wagen om kleine afstandjes te doen maar kwaliteit materiaalgebruik = 0 .

Wat ik ook had meegemaakt : was aan het cruisen op de autosnelweg. Kreeg tegenwind gaspedaal helemaal ingeduwd (5deversnelling) en snelheid ging van 90 km/h naar 82 km/h :o

wahahahahahahah!!!

Beste wind dan :roflol:

Yaris van mijn ma heeft overigens ook geen enkele trekkracht onder de 120 in zijn 5, zal met wat wind tegen ook wel terugzakken dan.

Gewoon een Vento kopen, niks geen snelheidsvermindering bij wind.
Beste auto ooit gemaakt, samen met de Golf 2.

:p

Slechte auto's maken ze niet meer. Verschil bij vele auto's wordt door de marketing gemaakt. Kijk maar ees naar onderzoeken van pech/panne's bij vele merken. VW (of zelfs de duurdere premium auto merken) scoort hier ook niet al te best hoor.

Zelf zou ik nooit een VW kopen; is me te duur voor wat je er 'slechts' voor terugkrijgt.

Ga op je gevoel af.

Grtz,

Wie zei dat vag goede auto's maakte? :shrug:

Enige waarvan ik met overtuiging kan zeggen dat ze betrouwbaar zijn is Toyota

Terug
Naar boven