XXL Nutrition

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, het ene feestje is het andere niet. Maar daar gaat het mij niet om. Dit is net zoiets als die persoon die met 150 over de snelweg scheurt en dat goedpraat met het argument dat ie een ervaren bestuurder is, die nooit brokken maakt.
Dus na 19:00 over de A7 of A1, is het afhankelijk van welke kant van de grens je rijdt? :roflol:

Wat bedoel je met hoe iemand er zelf mee omgaat?
Heb je gisteren meegedaan aan coronaprotesten vs jezelf vooraf in quarantaine nemen

Bij die redenatie kan net zo goed alles weer open.
Is niet wat ik bedoelde hoor. Want als je weer iets opent, zou het bovenstaande geen verschil mogen maken

Hoe dan ook. Hondenriem mee, en ineens mag alles :o

Klopt, het ene feestje is het andere niet. Maar daar gaat het mij niet om. Dit is net zoiets als die persoon die met 150 over de snelweg scheurt en dat goedpraat met het argument dat ie een ervaren bestuurder is, die nooit brokken maakt. En dit soort berichten wekt ook veel ergernis bij iedereen die zich wel braaf aan de regels houdt.

150 en scheuren.

hommel.

Wat is er mis met 150 km/u? 🤭

Klopt, het ene feestje is het andere niet. Maar daar gaat het mij niet om. Dit is net zoiets als die persoon die met 150 over de snelweg scheurt en dat goedpraat met het argument dat ie een ervaren bestuurder is, die nooit brokken maakt. En dit soort berichten wekt ook veel ergernis bij iedereen die zich wel braaf aan de regels houdt.
150 km/u is een snelheid voor bejaarden

Dit zal jouw hartje wel bekoren.
CNN zou zeggen: Fiery, but mostly peaceful protests...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven