XXL Nutrition

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe trouw ik normaal ook ben aan de wet, mijn nieuwsgierigheid nam gisteravond de overhand. Ik heb om 21:30 de auto gepakt en ben mijn dorp door gaan rijden, om gewoon met eigen ogen te zien of het werkt of niet. Op 2 fietsers na en iemand die zijn hond aan het uitlaten was, was het uitgestorven hier. Bijzonder, een vreemde gewaarwording, iets wat ik niet had verwacht. Na een half uurtje rondrijden even een praatje gemaakt met meneer agent en mijn avond verder thuis doorgebracht. Meneer agent overigens super relaxed, met een zelf in elkaar gefrutselde werkgeversverklaring als DGA aan mijzelf was er niets aan de hand. Misbruik op deze avond na ga ik er echter niet van maken, ik bedoel.... Onder aan de streep doen we dit voor elkaar en zodat we zsm weer kunnen genieten van vrijheid, ik heb dan ook niemand bezocht.

Als genoeg mensen zich niet aan de maatregelen houden, want wat maakt één feestje (wel dat van zichzelf, niet van de buren) nu uit en de besmettingen dalen niet (hard genoeg), dan ben jij waarschijnlijk de eerste die zegt dat de maatregelen niet werken en dat het maar goed is dat jij je dat feestje niet hebt ontzegd.
precies dit ja, word ik echt zo pissig van, die zogenaamde vrijheidsstrijders aka fokking r**ards met hun kut cirkelredeneringen. Hurr durr ik hou me nooit aan een enkele maatregel, de besmettingen gaan nog steeds omhoog, zie je wel dat die avondklok niet werkt!1!!11!!! Lekker tof lopen doen op social media over nazibewind dit en dictatuur dat en ondertussen niet willen vaccineren en niet aan de regels houden, zodat we nog langer in dat zogenaamde totalitaire systeem van je zitten.
Huhuhu maar uhh waarom sluit je die risicogroepen niet gewoon op dan? he? Nou? Ja, waarom sluiten we jullie eigenlijk niet op, zodat alle anderen die wel zsm uit deze shit willen zijn zich nog maar een paar weken gedeisd hoeven te houden, dat vaccin er in kunnen rammen en gewoon weer door kunnen gaan met hun werk, onderneming, sport, gezinsleventje etc.

/rant

Man man man, wat leven er toch een stelletje zwakzinnige proleten in dit land. En dan dacht ik altijd alles gezien te hebben bij shows zoals man bijt hond etc. Het wordt tijd dat er met scherp wordt geschoten en dat we de Goelag gaan herintroduceren.

Ik ben werkelijk waar benieuwd wat er gebeurd als dit virus muteert tot eentje met een kill rate van de pest, als deze simplistische hysterische mong*len niet eens klok kunnen lezen. Maar wellicht is dat wel een goed idee, want we zijn hard toe aan een grote schoonmaak.
Dat ruimt wel lekker op in de biblebelt :roflol:

Jij weet ook niet wat je wilt.
Geef mij maar een paar gram pep/tren en dit goedje en ik zorg wel dat er geluisterd wordt.

LoathsomePracticalJapanesebeetle-size_restricted.gif

Dat ruimt wel lekker op in de biblebelt :roflol:
Het is dan te hopen dat men dat zelf snel aanvult, want Amsterdam heeft de prioriteit zodanig bij de uitgeprocedeerde illegalen liggen dat men statushouders elders wil plaatsen.

Voor je het weet woon je gevoelsmatig in Libanon, maar dan zonder het mooie weer en wordt Barneveld een soort Beiroet.

En als dat je niet afschrikt, thuiswerkende yuppen op zoek naar ruimte en het ontvluchten van instortende kades en bruggen.

Het is dan te hopen dat men dat zelf snel aanvult, want Amsterdam heeft de prioriteit zodanig bij de uitgeprocedeerde illegalen liggen dat men statushouders elders wil plaatsen.

Voor je het weet woon je gevoelsmatig in Libanon, maar dan zonder het mooie weer en wordt Barneveld een soort Beiroet.

En als dat je niet afschrikt, thuiswerkende yuppen op zoek naar ruimte en het ontvluchten van instortende kades en bruggen.
Ik doelde op Urk en Staphorst, en volgens mij zijn gezinnen met 10 kinderen daar niet ongewoon

Ik doelde op Urk en Staphorst, en volgens mij zijn gezinnen met 10 kinderen daar niet ongewoon
Da's een Katholieken traditie uit lang vervlogen tijden, maar je zit wel warm:

Met grote huishoudens heb je minder contactmomenten nodig om meer mensen te besmetten, dus dat schiet lekker op.

Kan me zo voorstellen dat die statushouders Urk en Staphorst als een bevrijding zien tov Amsterdam, mensen met dezelfde denkpatronen.

Relatief veel moeders met groot kindertal in Biblebelt​

De grotere gezinnen zijn vooral te vinden in gemeenten die in de zogenoemde Biblebelt liggen. Zo heeft 44 procent van alle moeders in Urk en 33 procent in Staphorst vier of meer kinderen. In andere gemeenten met relatief veel orthodox protestanten, zoals Zwartewaterland, Barneveld en Nunspeet, ligt het percentage tussen de 21 en 23. Ook grotere gezinnen met minimaal zes kinderen komen in de Biblebelt meer voor: 14 procent van de moeders in Urk heeft bijvoorbeeld minimaal zes kinderen, in Staphorst 10 procent.
In het van oorsprong katholieke zuiden van Nederland komen grotere gezinnen minder voor.
Zo snel niets te vinden over aantallen gezinnen met 10 kinderen.

Laatst bewerkt:
De optelsom van iedereen die het niet zo nauw neemt met de regels kan wel degelijk het verschil maken tussen een R>1 en een R<1.
Dat is nu toch helemaal niet het probleem? Die Britse en veel besmettelijkere variant is (op zn vroegst) pas in in februari 'zichtbaar'. Dat maakt het allemaal nu zo omslachtig.
En volgens mij kan niemand helemaal zeggen wat daarbij de invloed van een klein feestje is. Ik kan mij in ieder geval moeilijk voorstellen dat dat het verschil maakt.

Dat is nu toch helemaal niet het probleem? Die Britse en veel besmettelijkere variant is (op zn vroegst) pas in in februari 'zichtbaar'. Dat maakt het allemaal nu zo omslachtig.
En volgens mij kan niemand helemaal zeggen wat daarbij de invloed van een klein feestje is. Ik kan mij in ieder geval moeilijk voorstellen dat dat het verschil maakt.
Volgens mij is dat nu juist het punt, de meeste kleine feestjes hebben een minimale of geen invloed, maar dat ene feestje via wie het via via bij iemand terecht komt die een heleboel mensen aansteekt, dat is het risico.

Maar laten we wel wezen, feestjes mochten daarom al niet, de avondklok onderstreept dat alleen maar.

Da's een Katholieken traditie uit lang vervlogen tijden, maar je zit wel warm:

Met grote huishoudens heb je minder contactmomenten nodig om meer mensen te besmetten, dus dat schiet lekker op.

Kan me zo voorstellen dat die statushouders Urk en Staphorst als een bevrijding zien tov Amsterdam, mensen met dezelfde denkpatronen.
Ik denk niet dat dat echt katholiek is?

Precies, dan gaat het sneller. Vooral als je wel met zn allen naar de kerk gaat, de politie wel vaker een oogje dicht knijpt. Juist daar breken de mazelen nog wel eens uit, en is zelfs polio niet verdwenen.

Volgens mij is dat nu juist het punt, de meeste kleine feestjes hebben een minimale of geen invloed, maar dat ene feestje via wie het via via bij iemand terecht komt die een heleboel mensen aansteekt, dat is het risico.

Maar laten we wel wezen, feestjes mochten daarom al niet, de avondklok onderstreept dat alleen maar.
De invloed van hier en daar een feestje, lijkt mij niet te vergelijken met de invloed van de kerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven