Volgens mij heb je deze vraag inmiddels al een paar keer onbeantwoord gelaten.Volgens mij heb je deze vraag al een paar keer aan mij gesteld inmiddels.
Serieus nu, dat zou best goed kunnen, maar ik ben dat ook echt geïnteresseerd in je antwoord.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heb je deze vraag inmiddels al een paar keer onbeantwoord gelaten.Volgens mij heb je deze vraag al een paar keer aan mij gesteld inmiddels.
precies dit ja, word ik echt zo pissig van, die zogenaamde vrijheidsstrijders aka fokking r**ards met hun kut cirkelredeneringen. Hurr durr ik hou me nooit aan een enkele maatregel, de besmettingen gaan nog steeds omhoog, zie je wel dat die avondklok niet werkt!1!!11!!! Lekker tof lopen doen op social media over nazibewind dit en dictatuur dat en ondertussen niet willen vaccineren en niet aan de regels houden, zodat we nog langer in dat zogenaamde totalitaire systeem van je zitten.Als genoeg mensen zich niet aan de maatregelen houden, want wat maakt één feestje (wel dat van zichzelf, niet van de buren) nu uit en de besmettingen dalen niet (hard genoeg), dan ben jij waarschijnlijk de eerste die zegt dat de maatregelen niet werken en dat het maar goed is dat jij je dat feestje niet hebt ontzegd.
Dat ruimt wel lekker op in de biblebeltMan man man, wat leven er toch een stelletje zwakzinnige proleten in dit land. En dan dacht ik altijd alles gezien te hebben bij shows zoals man bijt hond etc. Het wordt tijd dat er met scherp wordt geschoten en dat we de Goelag gaan herintroduceren.
Ik ben werkelijk waar benieuwd wat er gebeurd als dit virus muteert tot eentje met een kill rate van de pest, als deze simplistische hysterische mong*len niet eens klok kunnen lezen. Maar wellicht is dat wel een goed idee, want we zijn hard toe aan een grote schoonmaak.

Wat is er Onit?@ThuggishRuggish
Zo kan je alles beredeneren... als iedereen zich er nu eens aan houdt ipv huilen om de maatregelen![]()
Geef mij maar een paar gram pep/tren en dit goedje en ik zorg wel dat er geluisterd wordt.
Ik verwacht dat iedereen zich gewoon aan de regels houdt. Befehl ist befehl!Ja maar wat verwacht je , dat iedereen er hetzelfde instaat als jij en dus ook op dezelfde manier omgaat met de genomen maatregelen?
Het is dan te hopen dat men dat zelf snel aanvult, want Amsterdam heeft de prioriteit zodanig bij de uitgeprocedeerde illegalen liggen dat men statushouders elders wil plaatsen.
De optelsom van iedereen die het niet zo nauw neemt met de regels kan wel degelijk het verschil maken tussen een R>1 en een R<1.
waar de m dan ook voor mag staan...geen yamaha fan, doe mij maar een suzi of een duci
Ik doelde op Urk en Staphorst, en volgens mij zijn gezinnen met 10 kinderen daar niet ongewoonHet is dan te hopen dat men dat zelf snel aanvult, want Amsterdam heeft de prioriteit zodanig bij de uitgeprocedeerde illegalen liggen dat men statushouders elders wil plaatsen.
Voor je het weet woon je gevoelsmatig in Libanon, maar dan zonder het mooie weer en wordt Barneveld een soort Beiroet.
En als dat je niet afschrikt, thuiswerkende yuppen op zoek naar ruimte en het ontvluchten van instortende kades en bruggen.
Vroeger was het een mooi ding...dat is toch de r1mwaar de m dan ook voor mag staan...geen yamaha fan, doe mij maar een suzi of een duci
Reproductiegetal. Het aantal mensen wat door één besmet persoon wordt besmet. Is het onder de 1, dan neemt het virus langzaam af
Da's een Katholieken traditie uit lang vervlogen tijden, maar je zit wel warm:Ik doelde op Urk en Staphorst, en volgens mij zijn gezinnen met 10 kinderen daar niet ongewoon
Zo snel niets te vinden over aantallen gezinnen met 10 kinderen.Relatief veel moeders met groot kindertal in Biblebelt
De grotere gezinnen zijn vooral te vinden in gemeenten die in de zogenoemde Biblebelt liggen. Zo heeft 44 procent van alle moeders in Urk en 33 procent in Staphorst vier of meer kinderen. In andere gemeenten met relatief veel orthodox protestanten, zoals Zwartewaterland, Barneveld en Nunspeet, ligt het percentage tussen de 21 en 23. Ook grotere gezinnen met minimaal zes kinderen komen in de Biblebelt meer voor: 14 procent van de moeders in Urk heeft bijvoorbeeld minimaal zes kinderen, in Staphorst 10 procent.
In het van oorsprong katholieke zuiden van Nederland komen grotere gezinnen minder voor.
Dat is nu toch helemaal niet het probleem? Die Britse en veel besmettelijkere variant is (op zn vroegst) pas in in februari 'zichtbaar'. Dat maakt het allemaal nu zo omslachtig.De optelsom van iedereen die het niet zo nauw neemt met de regels kan wel degelijk het verschil maken tussen een R>1 en een R<1.
Volgens mij is dat nu juist het punt, de meeste kleine feestjes hebben een minimale of geen invloed, maar dat ene feestje via wie het via via bij iemand terecht komt die een heleboel mensen aansteekt, dat is het risico.Dat is nu toch helemaal niet het probleem? Die Britse en veel besmettelijkere variant is (op zn vroegst) pas in in februari 'zichtbaar'. Dat maakt het allemaal nu zo omslachtig.
En volgens mij kan niemand helemaal zeggen wat daarbij de invloed van een klein feestje is. Ik kan mij in ieder geval moeilijk voorstellen dat dat het verschil maakt.
Ik denk niet dat dat echt katholiek is?Da's een Katholieken traditie uit lang vervlogen tijden, maar je zit wel warm:
![]()
Urk koploper grote huishoudens
In bijna 28 procent van de particulieren huishoudens op Urk wonen 5 personen of meer.www.cbs.nl
Met grote huishoudens heb je minder contactmomenten nodig om meer mensen te besmetten, dus dat schiet lekker op.
Kan me zo voorstellen dat die statushouders Urk en Staphorst als een bevrijding zien tov Amsterdam, mensen met dezelfde denkpatronen.
De invloed van hier en daar een feestje, lijkt mij niet te vergelijken met de invloed van de kerk.Volgens mij is dat nu juist het punt, de meeste kleine feestjes hebben een minimale of geen invloed, maar dat ene feestje via wie het via via bij iemand terecht komt die een heleboel mensen aansteekt, dat is het risico.
Maar laten we wel wezen, feestjes mochten daarom al niet, de avondklok onderstreept dat alleen maar.