AndroidHealthClinic

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
als ze flink doormeppen komt zo'n wapenstok echt teringhard aan
geen pretje

wie ze moeder

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen.

De weersvoorspelling is goed, het blijft redelijk droog. Waar voorspellen jullie vanavond de hardste terror? Wanneer gaat de eerste dode vallen?

Ik zie niet veel meer gebeuren dan nog een paar verdiende tikken (doet alleen pijn tegen je lichaam, verder geen enkele kans op schade).
Ik zie iemand die in zijn rug wordt gebeukt door agent 1, naar de grond gaat, waarna agent 2 arriveert en beiden hem nog wat goede trappen verkopen. Dat meneer daar niet had moeten zijn staat vast, maar dit is gewoon disproportioneel geweld. Meneer was voor niemand een gevaar en lijkt zich niet te verzetten.

Voor de duidelijkheid, ik keur het relschopper-geweld dat wordt gepleegd categorisch af, maar verrast ben ik zeker niet.

Ik snap de verbazing vanuit de overheid en Rutte dan ook totaal niet. Dit is gewoon een kwestie van oorzaak en gevolg.
Laat wederom zien dat Den Haag geen voeling heeft met de sentimenten en weerstand die op grote schaal opspeelt

Ze hadden dit moeten zien aankomen, het was op voorhand namelijk al duidelijk:
Als je als overheid een maatregel doordrukt die veel mensen te heftig en achterlijk vinden, dan is de kans zeer groot dat daar heftig en achterlijk op wordt gereageerd. En dat is dus precies wat er gebeurt.

Voor de duidelijkheid, ik keur het relschopper-geweld dat wordt gepleegd categorisch af, maar verrast ben ik zeker niet.

Ik snap de verbazing vanuit de overheid en Rutte dan ook totaal niet. Dit is gewoon een kwestie van oorzaak en gevolg.
Laat wederom zien dat Den Haag geen voeling heeft met de sentimenten en weerstand die op grote schaal opspeelt

Ze hadden dit moeten zien aankomen, het was op voorhand namelijk al duidelijk:
Als je als overheid een maatregel doordrukt die veel mensen te heftig en achterlijk vinden, dan is de kans zeer groot dat daar heftig en achterlijk op wordt gereageerd. En dat is dus precies wat er gebeurt.

Helemaal eens

Ook zeker waar, maar daarom worden zij dus aangehouden en eventueel vervolgd. Eigen rechter spelen van een agent is nergens voor nodig en dat men andersom een andere behandeling krijgt vind ik niet echt een argument. Er is een reden dat zij aangesteld zijn om orde en veiligheid te handhaven en daar horen bepaalde verantwoordelijkheden bij.

Filmpje ter beeldvorming; vanaf 00:18
De ME speelt daar niet voor eigen rechter. Als je niet luistert naar de opdracht om daar weg te gaan doet de ME waarvoor ze zijn uitgerukt. Relschoppers aanhouden is niet hun primaire opdracht ze van de openbare weg wegmeppen wel.

Voor de Rotterdammers, Lijnbaan, hoelaat ga je?????

Voor de Rotterdammers, Lijnbaan, hoelaat ga je?????
Is daar nog ergens een hoog gebouw in de buurt?

Nd9GcRoSTXKATUlhyxndM7Bidpjveek_iSbYBzOpQ&usqp=CAU.jpg

Want al die gastjes demonstreren tegen de avondklok? Heb je überhaupt gezien wat voor volk daartussen loopt :o

Plein 1945 :emo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven