- Waardering
- 20.663
Dan halen de strijders hun automatische wapens op en heeft de politie alsnog verloren.
Daar zou ik niet zo bang voor zijn. Mensen met wapens thuis doen heus niet mee aan dit soort ongein
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan halen de strijders hun automatische wapens op en heeft de politie alsnog verloren.
Of in elk ander land waar ze de politie respecterenDit soort shit gebeurt niet in spanje, die guardia civil neukt je de moeder daar
Want al die gastjes demonstreren tegen de avondklok? Heb je überhaupt gezien wat voor volk daartussen loopt![]()
Is gewoon allemaal hetzelfde kut volk die dit ziet als een vrijbrief om dingen te slopen. Ik vraag me echt af hoe er altijd zoveel agressie in die lui kan zitten. Waar zijn die ouders. 0 opvoeding.Kijk mensen die zorgen hebben en zwaar gefrustreerd zijn en de wanhoop nabij, dat moet je ook serieus nemen. Maar die paupers die vernielen, plunderen, hulpverleners mishandelen en de avondklok aangrijpen en misbruiken als excuus om van kwaad tot erger te doen moet je denk ik keihard aanpakken.
Gisteren wel, kutcollega's bekogelen, vanavond gaan we het van de andere kant bekijken, d.w.z. werkenDe relnichten van dit forum zijn ook elke avond de hort op?
Als je als vrouw gewaagde kleding draagt waardoor veel paupers onvoldoende impulscontrole kunnen behouden dan is de kans zeer groot dat daar achterlijk op wordt gereageerd. En dat is dus precies wat er ook aan de hand is in bepaalde stadsdelen en wijken met een bepaalde culturele demografie.Als je als overheid een maatregel doordrukt die veel mensen te heftig en achterlijk vinden, dan is de kans zeer groot dat daar heftig en achterlijk op wordt gereageerd. En dat is dus precies wat er gebeurt.
Hadden ze het maar op de verwarming gespoten dan was het nog met een sisser afgelopen. Je kwakje ergens achterlaten maakt je nog geen ouder. Dat is wat er veelal aan de hand is. Al zijn er ook idioten die gewoon niet te handhaven zijn thuis, kunt niet alle ouders zonder meer medeverantwoordelijk houden.
Is gewoon allemaal hetzelfde kut volk die dit ziet als een vrijbrief om dingen te slopen. Ik vraag me echt af hoe er altijd zoveel agressie in die lui kan zitten. Waar zijn die ouders. 0 opvoeding.
Namen en rugnummers. Ik tel tot tien en verwacht uitleg.De relnichten van dit forum zijn ook elke avond de hort op?
De Marokkaantjes op Rotterdam Zuid waren toch echt wel een andere groep dan de vissertjes op Urk.Is gewoon allemaal hetzelfde kut volk die dit ziet als een vrijbrief om dingen te slopen. Ik vraag me echt af hoe er altijd zoveel agressie in die lui kan zitten. Waar zijn die ouders. 0 opvoeding.
Laatste keren dat zoiets gebeurde volgden er wekenlange rellen.Dat eerste sowieso. Als de politie gewoon 1 van die gasten neerschiet is het gewoon gelijk klaar met heel die onzin. In elk ander land zou de pliessie zoiets gewoon doen, maar Nederlandse pliessie is te poessie

Kijk mensen die zorgen hebben en zwaar gefrustreerd zijn en de wanhoop nabij, dat moet je ook serieus nemen. Maar die paupers die vernielen, plunderen, hulpverleners mishandelen en de avondklok aangrijpen en misbruiken als excuus om van kwaad tot erger te doen moet jedenk ikkeihard aanpakken.
Dat van Urk tel ik niet eens meeDe Marokkaantjes op Rotterdam Zuid waren toch echt wel een andere groep dan de vissertjes op Urk.
Laatste keren dat zoiets gebeurde volgden er wekenlange rellen.![]()
Ik kan de prachtige beelden op CNN tijdens de Golfoorlog nog herinneren. Nu met quarantaine wil ik best weer inschakelen, laat de journalisten met de lockdown maar werken in eigen land.Laatste keren dat zoiets gebeurde volgden er wekenlange rellen.![]()
Schiet relschoppers gewoon neer. Eerst door de knie, en kan je de schade die je hebt aangericht niet ter plekke contant of per pin voldoen, door het hoofd. Liefst met .50 zodat familie naar een dicht kist moet kijken.
En dat is dus precies wat er ook aan de hand is in bepaalde stadsdelen en wijken met een bepaalde culturele demografie.
)Gewoon erkennen en accepteren. Als er wordt gevraagd of je soms racist bent moet je bevestigend antwoorden. Gaat dan een hele wereld voor je open. Dan is het ineens heel stil en weet men het niet meer. Het gaat juist fout als je gaat ontkennen en meegaat in dat spel dat hullie als geen ander beheersen.Tuurlijk.
Ik probeerde mijzelf slechts netjes neutraal uit te drukken, zodat de boodschap niet werd verdoezeld.
(Doordat ik onmiddellijk zou worden bestempeld tot vuile racist.)