- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waren er ook rellen bij de kinderopvang?Ik durf er wel een wedje op te leggen dat Xzyxz ook bij een van de rellen betrokken is.![]()
Voor de kinderopvang handen in z'n golf 4.
Een hockeystick in je nek kan hard aankomen.Ik zie nu trouwens dat wassenaar erin staat, wat gaan ze doen, ME bekogelen met rolex en aptjes?
Ah de Polo was te bekend geworden? Of zou die bang geweest zijn voor een vergismoord.
Ik zie nu trouwens dat wassenaar erin staat, wat gaan ze doen, ME bekogelen met rolex en aptjes?
Gewoon erkennen en accepteren. Als er wordt gevraagd of je soms racist bent moet je bevestigend antwoorden. Gaat dan een hele wereld voor je open. Dan is het ineens heel stil en weet men het niet meer. Het gaat juist fout als je gaat ontkennen en meegaat in dat spel dat hullie als geen ander beheersen.
Cavemen IIAch ja, ben soms gewoon veel te braaf en netjes.
Kan ik bij jou geen cursus "effectief recalcitrant gedrag" volgen? (inclusief stroopwafels natuurlijk)
Wat een teksten van een criminoloog.Ik vind geweld bij betogingen iets wat men moet vermijden.... MAAR... De avondklok is iets heel gevaarlijk... Slippery slope.... We mogen deze niet aanvaarden... Eerst op alle mogelijke geweldloze manieren bestrijden maar als dat niet werkt... Dan blijft enkel geweld over. Vergeet niet dat doorheen de eeuwen de heersende elite enkel bij geweld een deel van haar macht afstaat. De Franse Revolutie is hierbij het beste voorbeeld.
+1Ik vind geweld bij betogingen iets wat men moet vermijden.... MAAR... De avondklok is iets heel gevaarlijk... Slippery slope.... We mogen deze niet aanvaarden... Eerst op alle mogelijke geweldloze manieren bestrijden maar als dat niet werkt... Dan blijft enkel geweld over. Vergeet niet dat doorheen de eeuwen de heersende elite enkel bij geweld een deel van haar macht afstaat. De Franse Revolutie is hierbij het beste voorbeeld.
De commune van Parijs. Daarbij nam het volk de macht over van de heersende elite in de stad. Er was discussie, hoop en niemand was het met elkaar eens. Maar die opstand werd met dodelijk omvergemaaid door het Franse leger op een gegeven moment.Ik vind geweld bij betogingen iets wat men moet vermijden.... MAAR... De avondklok is iets heel gevaarlijk... Slippery slope.... We mogen deze niet aanvaarden... Eerst op alle mogelijke geweldloze manieren bestrijden maar als dat niet werkt... Dan blijft enkel geweld over. Vergeet niet dat doorheen de eeuwen de heersende elite enkel bij geweld een deel van haar macht afstaat. De Franse Revolutie is hierbij het beste voorbeeld.
Psies!! Hier krijg je alleen maar meer gezeik van. Dit zorgt direct voor geweld en narigheid. Maar ik denk dat dat al snel te merken is als mensen het moeilijker krijgen. Het is een keiharde maatregel die alleen door fascistische en bezettende machten wordt gebruikt. Ik weet echt bijna zeker dat het de verspreiding niet tegen zal gaan.+1
Opzouten met die klok die niet te handhaven is, én geen vermindering van besmettingen brengt.
Hoe weet je dat? In het buitenland en uit onderzoek bleek dat het hielp bij verspreidingen tegen te gaan. Het is wel lastig 1 maatregel eruit te lichten want het gaat om een totaalpakket. Maar waarom zou de overheid het anders hebben gedaan, kwaadaardige motieven?
Ik weet bijna zeker dat het verspreiding wel tegen zal gaanIk weet echt bijna zeker dat het de verspreiding niet tegen zal gaan.