XXL Nutrition

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beter wordt als zo snel mogelijk weer zoals het was, ik heb er helaas echter weinig vertrouwen in dat dat in 2021 al gaat gebeuren. Ik denk op z'n vroegst medio 2022.
Op zijn vroegst krijgen we wat versoepelingen op 1 maart, dan trekken ze namelijk de voorjaarsvakantie ook bij de lockdown.

Zoals jij? Ik ben benieuwd of jij nog zo stoer praat als jij als oude lul ineens een hartaanval krijgt en urenlang moet wachten in ambulance.
Jawel, mijn leven is al voltooid, nu is alles extra.
Waarom loop jij zo te huilen dan ?
Ben je ziekelijk van je haargroei middel ?
Ben jij ziekelijk van je baardgroei middel ?
Ben je ziekelijk van de gear ?
Ben je ziekelijk van je gefakedte tandjes ?
Jij bent zo nep, en op zo'n jonge leeftijd al. Zonder medische hulp had iedereen kunnen zien hoe verschrikkelijk mislukt jij eigenlijk bent.
Internet is jouw redding, prutser.

Oeeee lekker rellen tijdens die kut meeting van werk

@th0maz waar ben je nou

Jawel, mijn leven is al voltooid, nu is alles extra.
Waarom loop jij zo te huilen dan ?
Ben je ziekelijk van je haargroei middel ?
Ben jij ziekelijk van je baardgroei middel ?
Ben je ziekelijk van de gear ?
Ben je ziekelijk van je gefakedte tandjes ?
Jij bent zo nep, en op zo'n jonge leeftijd al. Zonder medische hulp had iedereen kunnen zien hoe verschrikkelijk mislukt jij eigenlijk bent.
Internet is jouw redding, prutser.
Jouw leven is inderdaad al afgelopen. Niets meer aan te redden.

Ik zit erover na te denken om binnenkort nog wat extra botox/fillers te injecteren. Ik ben bang voor die aardappelhoofd die je krijgt van steroids. Wat denk jij?

Ik ben tenminste nog te redden. Bij jou is er zoveel mis, dat ze dat niet meer kunnen fixen met de huidige technologie. Wellicht als ze een keer uitvinden hoe ze succesvol een hoofdtransplantatie kunnen uitvoeren.

Oeeee lekker rellen tijdens die kut meeting van werk

@th0maz waar ben je nou
Wat voor werk doe jij trouwens?

Jouw leven is inderdaad al afgelopen. Niets meer aan te redden.

Ik zit erover na te denken om binnenkort nog wat extra botox/fillers te injecteren. Ik ben bang voor die aardappelhoofd die je krijgt van steroids. Wat denk jij?

Ik ben tenminste nog te redden. Bij jou is er zoveel mis, dat ze dat niet meer kunnen fixen met de huidige technologie. Wellicht als ze een keer uitvinden hoe ze succesvol een hoofdtransplantatie kunnen uitvoeren.

Wat voor werk doe jij trouwens?

Quality Assurance.

Ik vind het wel heel erg vermakelijk om te lezen dat er hier een paar mensen zijn die het beter denken te weten allerlei geleerden die vanuit hun jarenlange expertise advies geven op basis van feitelijke data zoals: studies, analyses etc etc. Al die maatregelen die getroffen zijn en die nog moeten gaan komen hebben bewezen te helpen in andere landen. Denk je nu werkelijk dat dit gedaan wordt om ons te tergen? Of wtf gaat er allemaal om in die doorgesmokte linkse hippie schedeltjes van jullie?

En die vergelijking met de oorlog die jullie maken is helemaal komisch. 90% van jullie keyboard warriors had geen seconde overleeft in die tijd en de rest van jullie zouden NSB'er worden. Dat blijkt wel aan jullie report gedrag. Mietjes.

Ik ben wel benieuwd hoe dat straks gaat als jullie nog minder zuurstof krijgen door die nieuwe maatregel. Gezien het feit jullie nu al allerlei dingen zien en geloven die er niet zijn.
Ik word gewoon emotioneel bij het lezen van zoveel logica van ons weledelgeleerde en gewaardeerde relkoning.

We leven hier zeker in een bananen monarchie, het enige verschil is dat het hier sluipender, beter verborgen is.

Hopelijk niet, maar één ding is zeker: Markie gaat aardig "bananas" om die avondklok er door te krijgen :p
Experts raden het aan mede op basis van buitenlandse experts al kan je nooit 1 op 1 vergelijken, het gaat om bundeling van maatregelen. Je moet iets doen om proberen te voorkomen dat je straks zoveel en zo snel besmettingen krijgt dat niets meer helpt. Is makkelijk om alle ballen op Rutte te gooien maar vind ik onterecht. Stel je eens voor in zijn schoenen met de Nederlandse mentaliteit die constant niet echt mee wil werken, lieden als Wilders constant uit op politiek gewin. Deze crisis is ook een verkiezingscampagne aan het worden.

Ze hadden gewoon vanaf het begin 5G moeten uitzetten, dan had er geen corona geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven