Fitness Seller

Breaking News Avondklok nog steeds van kracht

Peiling Peiling Hoe denk jij over de rellen?

• Totaal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.

Say what? Je kunt voor of tegen maatregelen zijn maar hier kan toch niemand het mee eens zijn. Fucking "Dwanginrichtingen".
Quarantaine macht frei.

Het zou me niet verbazen als 'Nederland' op de achtergrond onder druk gezet wordt door Duitsland om ook die avondklok in te voeren.

Jouw leven is inderdaad al afgelopen. Niets meer aan te redden.

Ik zit erover na te denken om binnenkort nog wat extra botox/fillers te injecteren. Ik ben bang voor die aardappelhoofd die je krijgt van steroids. Wat denk jij?

Ik ben tenminste nog te redden. Bij jou is er zoveel mis, dat ze dat niet meer kunnen fixen met de huidige technologie. Wellicht als ze een keer uitvinden hoe ze succesvol een hoofdtransplantatie kunnen uitvoeren.
Mijn hoofd is best oke. Beetje ouder, wat lach rimpeltjes maar redelijk strak en zeker geen onderkin. En ik heb mijn eigen tanden nog, ja, gelukkig altijd een goed gebit gehad.
Maar jij begint steeds meer op Gerard Jolink te lijken, ook mooi :flipoff: met je plastic homo gym en plastic persoonlijkheid stoornissen.
Maar... je mag gewoon mee blijven doen, ook jij bent diep van binnen een goeie jongen. En ook jij hebt al die onzin niet nodig om gewaardeerd te worden door ons. Wij houden op onze kapotte manier toch ook van jou. Hopelijk is het voldoende voor jouw gekwetste karakter.

Joling!!

giphy (3).gif

Experts raden het aan mede op basis van buitenlandse experts al kan je nooit 1 op 1 vergelijken, het gaat om bundeling van maatregelen. Je moet iets doen om proberen te voorkomen dat je straks zoveel en zo snel besmettingen krijgt dat niets meer helpt. Is makkelijk om alle ballen op Rutte te gooien maar vind ik onterecht. Stel je eens voor in zijn schoenen met de Nederlandse mentaliteit die constant niet echt mee wil werken, lieden als Wilders constant uit op politiek gewin. Deze crisis is ook een verkiezingscampagne aan het worden.
Ja dat avondklokdebat is een verkapt verkiezingsdebat.

Zitten ze nou te jammeren over een half uurtje later

Dat had ik echt niet achter jou gezocht. Bij mij vorige werkgever waren dat allemaal van die stoffige figuren die dezelfde gezichtsuitdrukking hadden als @Steks en al met één been in het graf stonden. Maar dat was ook in de IT. Kan wellicht ook wel daar aan liggen.

Mijn hoofd is best oke. Beetje ouder, wat lach rimpeltjes maar redelijk strak en zeker geen onderkin. En ik heb mijn eigen tanden nog, ja, gelukkig altijd een goed gebit gehad.
Maar jij begint steeds meer op Gerard Jolink te lijken, ook mooi :flipoff: met je plastic homo gym en plastic persoonlijkheid stoornissen.
Maar... je mag gewoon mee blijven doen, ook jij bent diep van binnen een goeie jongen. En ook jij hebt al die onzin niet nodig om gewaardeerd te worden door ons. Wij houden op onze kapotte manier toch ook van jou. Hopelijk is het voldoende voor jouw gekwetste karakter.
Post eens een foto van jouw kop. Dan zal ik wel vertellen of het oké is of niet. Kun je wel je eigen tanden hebben, maar dat wilt niet zeggen dat die meth gebit van jou ook goed eruit ziet.

Dat is een enorme geruststelling. Ik zou mij geen leven kunnen voorstellen zonder jullie waardering. Dat is waar ik het allemaal voor doe.

Dat had ik echt niet achter jou gezocht. Bij mij vorige werkgever waren dat allemaal van die stoffige figuren die dezelfde gezichtsuitdrukking hadden als @Steks en al met één been in het graf stonden. Maar dat was ook in de IT. Kan wellicht ook wel daar aan liggen.

Post eens een foto van jouw kop. Dan zal ik wel vertellen of het oké is of niet. Kun je wel je eigen tanden hebben, maar dat wilt niet zeggen dat die meth gebit van jou ook goed eruit ziet.

Dat is een enorme geruststelling. Ik zou mij geen leven kunnen voorstellen zonder jullie waardering. Dat is waar ik het allemaal voor doe.
Nah, ik doe niet meer mee. Jij bent veel te gemakkelijk om op te haten. En Ik heb geen probleem met jou.

Zitten ze nou te jammeren over een half uurtje later
Kan verschil maken. Stel je hebt kids of komt van je werk, wil nog snel boodschappen doen of langs iemand, ergens sporten. Voor thuis werken geldt hetzelfde. Even eruit. 21.00 is beter dan 20.00.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven