Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jammer dat er geen tickets meer zijn, wou best jullie is meemaken met jullie ''zogenaamde'' pua skills![]()
Zogenaamde PUA skills? Lees je anu's en guess' reports wel eens?

Zullen we rond een uur of 10 ergens afspreken en dan met zijn alle kk strak de dansvloer op en gek dansen, posen, chicks pesten, door de tent heen vliegen en op elkaars nek zitten
Zullen we rond een uur of 10 ergens afspreken en dan met zijn alle kk strak de dansvloer op en gek dansen, posen, chicks pesten, door de tent heen vliegen en op elkaars nek zitten
Alsnog ff wapp groep maken imo, kunnen altijd nog van te voren chillen en samen naar binnen met de mensen die eerder zijn?
ik kom rond 17u30 toe op amsterdam centraal, dus voor mij is het wel handig ja om iets eerder af te spreken
Ik ben met Q en nog een maat, gok dat wij er ook rond die tijd zijn; kunnen je wel oppikken?
Ruud is je ss kapsel al 10/10?
Ik ben met Q en nog een maat, gok dat wij er ook rond die tijd zijn; kunnen je wel oppikken?
Ruud is je ss kapsel al 10/10?
Nee man heb geen ss kapsel, te dik haar voor krijg het niet plat
heb ook erg dik en stro achtig haar maar t lukt wel redelijkis goed. Mjita zou er ook rond die tijd zijn dus nog even wachten wat hij doet