XXL Nutrition

Awakenings PUA Meet

Ik wens iedereen alvast heel veel plezier!

Wil wel wat later komen om Mickie op te halen, helemaal alleen en zo lang moeten reizen. We wachten je op met een semi buffe zyzz pose

ben sowieso geen fan om er meteen al om 4 uur te zijn, misschien van te voren wat vetgains maken en ergens gaan eten

ik zeg kfc

Ik kom vanaf Leiden Centraal maar wij gaan denk wat later rond 19:00 op ACS oid.

Om 10 uur ergens meeten lijkt me een goed plan! :D Is er trouwens nog ergens een vette after party aangezien het om 4 uur is afgelopen en dan de eerste trein nog niet terug gaat?

Wil wel wat later komen om Mickie op te halen, helemaal alleen en zo lang moeten reizen. We wachten je op met een semi buffe zyzz pose

ben sowieso geen fan om er meteen al om 4 uur te zijn, misschien van te voren wat vetgains maken en ergens gaan eten

ik zeg kfc

ok brah
ik zal wat push ups doen dan herkennen jullie me aan die chest en triceps pump jwz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ohja full ss cut checking in ofcoure en witte tanktop+ of rode of blauwe broek en zonnebril aan te herkennen.

de gezichten van anu,guess mjita en ruud herken ik zoiezo wel, alleen de rest

ohja full ss cut checking in ofcoure en witte tanktop+ of rode of blauwe broek en zonnebril aan te herkennen.

de gezichten van anu,guess mjita en ruud herken ik zoiezo wel, alleen de rest

Mini SScut, witte tanktop en een spacebroek, vergezelt met leo1988 die mn angus peppert, kan je niet missen

Wil eigenlijk deze week een whatsapp groep maken voor DE meet der meets. Schrijf je naam hieronder voor buttsecks, en evt 06 voor groepschat

Guess
Mjita
BBosman
Anu
Roth
Leosangus

In

nummer in pm

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 17:24 ----------

ook in voor buttsecks

no homo

Heb het nummer van ruud

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maak ff een groep aan dan guess stuur je ook me nr in pm

Mini SScut, witte tanktop en een spacebroek, vergezelt met leo1988 die mn angus peppert, kan je niet missen

Wil eigenlijk deze week een whatsapp groep maken voor DE meet der meets. Schrijf je naam hieronder voor buttsecks, en evt 06 voor groepschat

Guess
Mjita
BBosman
Anu
Roth
Leosangus

Groep is nu

Guess
Mjita
BBosman
Anu
Roth
Leosangus
Tommieee
Ruud0111
Daster
Demian

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar pics (mostly of Ruud nou wel of niet traint:D..)

Terug
Naar boven