- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en gelukkig dus dat haar familie nog in het thuisland zitze is hier als uitwisselingsstudente

Whahhaha.. Altijd komt Hosper weer met de mooiste verhalen![]()

ik heb nu 1,5 jaar met mn vriendin en dr vader is dus chinees en dr moeder nederlands en ik heb die vader nog nooit gezien omdat ie altijd in chinees restaurant aan het werk is, die vent neemt nooit vakantie of een dag vrij ofzo.

haha zie frans bauer zo kijken loldank je...voldaan.... bedtijd ...![]()
(welk cafe is dat? komt bekend voor..)
das wel jammer, kunt er weinig aan doenik heb nu 1,5 jaar met mn vriendin en dr vader is dus chinees en dr moeder nederlands en ik heb die vader nog nooit gezien omdat ie altijd in chinees restaurant aan het werk is, die vent neemt nooit vakantie of een dag vrij ofzo.
goedzo, pa moet flink arbeit machen om zijn schuld af te lossen bij zijn mensensmokkelaars
maar wel gratis rijst en loempia's dus?![]()

Whaha Chinezen zijn geilMaandje geleden nog eentje over de vloer gehad. Pfiew die was geil! Ik probeer tegenwoordig m'n bevindingen een beetje op papier te zetten, maar zoiets kan je verwachten:
Ze kwamen dus uit alphen.. Michiel kende ze van school.
Ik en Michiel dus en hun waren met z'n tweeen.
In 't begin nog gewoon ff wat gedronken, gesmoked enz. maar al snel begon het heftiger te worden
Michiel ging met Sanne achter de bar liggen terwijl ik lekker bezig was met de Cindy (de lekkerste).
Cindy's lichaam was klein, maar in goede proporties. Ook haar poesje paste perfect bij haar lichaam.
Ineens zie ik Sanne achter de bar vandaan komen en ze gingen dus na een kwartiertje toch maar verhuizen.
Sanne worp een snelle blik op m'n genotsknots waar Cindy nog mee aan het handarbeiden was.
Waar ze naartoe gegaan zijn is mij een raadsel..
Ik lag daar dus met haar, na het nodige handwerk ging het al snel over in coïtusuele overdracht (met condoom).
Na het nodige paalwerk had ik wel zin om gepijpt te worden, na een paar zachte likjes op haar poesje begon ze dus fel aan m'n pik te zuigen.
Toen showde ze me nog even wat ze lekker vond en ging met haar poesje 5 cm van me gezicht afzitten en ging zitten masturberen (2 vingers achterlangs +clitmassage).
Ze was dus lekker met zichzelf bezig en besloot haar maar een handje te helpen,
ze werd echt hondsdol als je ook maar 1 vingertje in haar naad stopte en kreunde echt alles bij elkaar.
Ik had nu echt zin om over haar lekkere junkenhoofd klaar te komen.
Ik begon me af te trekken voor haar gezicht en als ze ook maar even dacht dat ik ging spuiten kwam die tong alweer erbij.
Toen ik kwam zoog ze m'n eikel alsof het een lollystick was en had het gevoel alsof ik liters zaad spoot.
Naderhand nog wat gekletst en ik zag Michiel alweer te voorschijn komen.
ach..geef mij maar een Nederlandse meid of een half-bloedjedie zijn niet zo ingewikkeld over het algemeen

Als ik de verhalen lees over je exen dan sla ik liever over![]()