AndroidHealthClinic

Aziatische meiden ;)

Bij chinese vrouwen zitten hun k*t en hun anus heel dicht bij elkaar. Daar moet je eens op letten.

Ik snap het eigenlijk niet zo.
Ze kunnen, net als wij Westerlingen heel knap maar ook heel,heel lelijk zijn. Maar over het karakter zullen er toch ook heel veel verschillen zijn? Er wordt net gesproken of ze allemaal hetzelfde zijn, dat is bij ons toch ook niet het geval?
Misschien heb ik ongelijk ,ik kan vrouwen niet echt peilen. (wel palen hoor!)

wel hebben ze vaak strakke k*tjes zoals ik op filmpjes zie. echter het nadeel is dat ze geen t**ten hebben, en ook een erg platte ass.

Ik heb (hoe kan het ook anders:p) ook Taiwanees,Chinees, Koreaanse en Japanse meisjes gehad:D

Over het algemeen lieve en gevoelige meisjes...typerend is dat ze altijd heel erg bescheiden en terughoudend zijn totdat ze je beter kennen. maar helemaal los komen ze nooit, dus geen party-animal over het algemeen (half-bloedjes en uitzonderingen daargelaten)

Ze smelten over het algemeen helemaal als je kleinigheidjes als kadootje geeft zoals een klein beertje of iets knuffeligs. Hou dr wel rekening mee dat je nooit helemaal geaccepteerd wordt als Westerling door haar familie en omgeving. je blijft altijd een "gaikokujin/Guai Lo". Voor een Chinese heeft dr familie liever dat het op zn minst een Koreaan is ofzo...( dan is het tenminste nog Aziatisch maar geen Japanner:D gezien hun oorlogverleden)

En als ze eenmaal gek op je zijn, dan kom je ook niet meer van ze af..zoals ik ondervonden heb:o emotioneel gekwetst zijn ze als je het uit wil maken en ze kunnen je maaaaaaanden lang achtervolgen voordat het slijt. ander nadeel is dat ze altijd hun persoonlijke gevoelens opkroppen en voor zich houden ipv jou er "last" mee te bezorgen:(

Ohja...enne, kijk niet raar op als het van onderen een hele Everglades is:D:D:D Schaamhaar is namelijk in Zuid-Oost Azië een schoonheids ideaal:p..hoe meer hoe beter:D

dus niet ideaal als je wilt bffen:)

Maar wel ideaal als je wilt flossen :D

Aziatische vrouwen zijn bijzonder oraal gefixeerd, doe daar je voordeel mee.

Ik zeg altijd maar zo: Aziatische chicks, smaziatische smicks.

Heb eens een 18-jarige Thaise gehad die hier Erasmusstudent was, was toen zelf 22. Ik had haar gewoon in de stad gezien toen ik een bus moest hebben en er effe mee aan de praat geraakt was toe ik het uur effe wilde weten. Daarna vroeg ze mn nummer en zei ze dat ze nog wel es zou bellen. Ik dacht zelf niet dat ik er nog wat van zou horen, en het interesseerde me ook vrij weinig, omdat ze nogal irritant op me overkwam, ze was wel lekker, maar toch irritant en nogal aanhankelijk. Dat was 3 weken voordat ze terug naar Thailand moest. Van die 3 weken waren mn ouders er 2 op vakantie en ik had het huis dus voor mij alleen. De volgende dag belde ze al of ze niet langs kon komen.

Een gewoon gesprek ermee voeren lukte niet echt omdat we toch weinig gezamelijke interesses hadden. Ze sprak ook niet zo geweldig Nederlands dus het was maar wat behelpen in het Engels. Toch bleef ze contact zoeken en heb ik haar maar gedoet om van het gezever vanaf te zijn. Ben blij dat ik die beslissing genomen heb want ze was het heetste mokkel dat ik al gepaald heb. Op gebied van coïtus had ze 0,0 remmingen. In die laatste 2 weken hebben we dus practisch niks anders meer gedaan.

jaja die Thaise weten weten wel van wanten. Die worden vanaf het 4e kinderjaar elke dag flink doorgesmeerd door een Duitse vrachtwagenchauffeur op zijn jaarlijkse Urlaub naar Bangkok :D

Face it man, ze wilde gewoon in NL blijven "me love you long time", ff knallen en voor je het weet kom je er niet meer vanaf :cool:

Al moet ik zeggen dat Thaise (zuid-oost-aziaatjes) wel de lekkerste zijn!!

Nog een tip !

Probeer haar in elk geval niet te pletten mocht je succes hebben.

jaja die Thaise weten weten wel van wanten. Die worden vanaf het 4e kinderjaar elke dag flink doorgesmeerd door een Duitse vrachtwagenchauffeur op zijn jaarlijkse Urlaub naar Bangkok :D

Face it man, ze wilde gewoon in NL blijven "me love you long time", ff knallen en voor je het weet kom je er niet meer vanaf :cool:

Al moet ik zeggen dat Thaise (zuid-oost-aziaatjes) wel de lekkerste zijn!!

:roflol: :roflol: :roflol:

Het gaat hier over een Erasmusstudente aan de unief, bro. Dus geen straatarme crackhoer uit het dorpje pingpong****y**** ofsow. :zuip:

Druk je loempia in haar gelukskoekje, maar doe het veilig anders zit jij straks met de kroepoek opgescheept.
De meesten zijn erg verlegen dus niet te veel complimentjes geven ;)
En grote mensen adoreren ze die zien ze namelijk niet zo veel.
:roflol:

WTF Hosper, is schaamhaar echt een schoonheidsideaal daar:eek:?

:roflol:

WTF Hosper, is schaamhaar echt een schoonheidsideaal daar:eek:?

jep..hoe meer hoe mooier:o ik heb dr zelfs een gehad die had een hele lap schaamhaar die ze van mij er eerst draf moest halen voordat ze bij me in bed kwam (die Taiwanese ;)) eerst had ze dr moeite mee, maar nu is ze zelfs kaal 24/7:D:D:D alleen jammer dat het uit ging:(:(:(

bah ik heb nog nooit meegemaakt da een meidje een oerwoud van onder had.

Ik val niet op Aziatisch, mischien komt het doordat ik zelf half Aziatisch ben. M'n broertje en neven hebben exact hetzelfde. Halfbloed daarentegen is prima.

Terug
Naar boven