MuscleMeat

Aziatische meiden ;)

heb het goed moeilijk gehad 6 weeken nu is de liefte om geslagen in haatdat is echt jammer na zo veel jaar

liefde en haat.. 2 tegenovergestelde dingen.. das vast niet leuk na zoveel jaar van iemand te hebben gehouden. Meestal is de liefde dan wel weg, maar haat :eek: .. sterkte iig ;)

vreselijk om te horen rat, waar lag het aan - als ik vragen mag ?

het is ook me eigen fout een beetje ik werk 50/60 uur per week ik train zes keer per week en schoon maken doe ik niet echt aan ik zeg altijd dat is vrouwen werk zo heb ik het thuis geleert dat is dus een fout die ik niet meer zou maken ik ben er echt kapot van ze kwam er in een keer mee dat ze geen zin meer had ik zij nog dan had je wel wat eerder wat kunnen laten merken ze zij dat heb ik ook gedaan maar zo ver ik wist ging alles goed ander had ik er wel wat aan gedaan ze zegt dat ik te veel met me zelf bezig bent en ik kan haar er geen ongelijk in geven ze heb best gelijk maar het doet je wel pijn echt alleen een vrouw kan een man kapot maken ik word liever door twintig man kort geslagen dan dit

Zo is dat, maar wat een h**r zeg.

google eens op: Sung Hi Lee.. wel je filtertje uitzetten :D

heerlijk

Ik heb (hoe kan het ook anders:p) ook Taiwanees,Chinees, Koreaanse en Japanse meisjes gehad:D

Over het algemeen lieve en gevoelige meisjes...typerend is dat ze altijd heel erg bescheiden en terughoudend zijn totdat ze je beter kennen. maar helemaal los komen ze nooit, dus geen party-animal over het algemeen (half-bloedjes en uitzonderingen daargelaten)

Ze smelten over het algemeen helemaal als je kleinigheidjes als kadootje geeft zoals een klein beertje of iets knuffeligs. Hou dr wel rekening mee dat je nooit helemaal geaccepteerd wordt als Westerling door haar familie en omgeving. je blijft altijd een "gaikokujin/Guai Lo". Voor een Chinese heeft dr familie liever dat het op zn minst een Koreaan is ofzo...( dan is het tenminste nog Aziatisch maar geen Japanner:D gezien hun oorlogverleden)

En als ze eenmaal gek op je zijn, dan kom je ook niet meer van ze af..zoals ik ondervonden heb:o emotioneel gekwetst zijn ze als je het uit wil maken en ze kunnen je maaaaaaanden lang achtervolgen voordat het slijt. ander nadeel is dat ze altijd hun persoonlijke gevoelens opkroppen en voor zich houden ipv jou er "last" mee te bezorgen:(

Ohja...enne, kijk niet raar op als het van onderen een hele Everglades is:D:D:D Schaamhaar is namelijk in Zuid-Oost Azië een schoonheids ideaal:p..hoe meer hoe beter:D

dus niet ideaal als je wilt bffen:)

jij heb gelijk bro:D
ik ben ook en Aziatis maar ik vel echt niet op Aziatise meiden:D
Hoolandse meiden zijn Ubber Geil:D

ik heb nu 1,5 jaar met mn vriendin en dr vader is dus chinees en dr moeder nederlands en ik heb die vader nog nooit gezien omdat ie altijd in chinees restaurant aan het werk is, die vent neemt nooit vakantie of een dag vrij ofzo.

Chinesse mensen zijn hard werker.
die werken nog harder dan die Poolse mensen.

Heb eens een 18-jarige Thaise gehad die hier Erasmusstudent was, was toen zelf 22. Ik had haar gewoon in de stad gezien toen ik een bus moest hebben en er effe mee aan de praat geraakt was toe ik het uur effe wilde weten. Daarna vroeg ze mn nummer en zei ze dat ze nog wel es zou bellen. Ik dacht zelf niet dat ik er nog wat van zou horen, en het interesseerde me ook vrij weinig, omdat ze nogal irritant op me overkwam, ze was wel lekker, maar toch irritant en nogal aanhankelijk. Dat was 3 weken voordat ze terug naar Thailand moest. Van die 3 weken waren mn ouders er 2 op vakantie en ik had het huis dus voor mij alleen. De volgende dag belde ze al of ze niet langs kon komen.

Een gewoon gesprek ermee voeren lukte niet echt omdat we toch weinig gezamelijke interesses hadden. Ze sprak ook niet zo geweldig Nederlands dus het was maar wat behelpen in het Engels. Toch bleef ze contact zoeken en heb ik haar maar gedoet om van het gezever vanaf te zijn. Ben blij dat ik die beslissing genomen heb want ze was het heetste mokkel dat ik al gepaald heb. Op gebied van coïtus had ze 0,0 remmingen. In die laatste 2 weken hebben we dus practisch niks anders meer gedaan.

ga maar met mij mee naar Thailand volgende jaar. dan kan je zoveel doppen als je wil:D ik ken daar genoeg vrouwen:D ik ben zelf ook een Thais:D

jaja die Thaise weten weten wel van wanten. Die worden vanaf het 4e kinderjaar elke dag flink doorgesmeerd door een Duitse vrachtwagenchauffeur op zijn jaarlijkse Urlaub naar Bangkok :D

Face it man, ze wilde gewoon in NL blijven "me love you long time", ff knallen en voor je het weet kom je er niet meer vanaf :cool:

Al moet ik zeggen dat Thaise (zuid-oost-aziaatjes) wel de lekkerste zijn!!

ik ben ook Thais maar toch vind ik ze niet mooi.
Hollandse meiden zijn lekkerder:D

ja nu weten we het wel hoor mini

jij heb gelijk bro:D
ik ben ook en Aziatis maar ik vel echt niet op Aziatise meiden:D
Hoolandse meiden zijn Ubber Geil:D

ga maar met mij mee naar Thailand volgende jaar. dan kan je zoveel doppen als je wil:D ik ken daar genoeg vrouwen:D ik ben zelf ook een Thais:D

ik ben ook Thais maar toch vind ik ze niet mooi.
Hollandse meiden zijn lekkerder:D

.... :rolleyes:

Terug
Naar boven