AndroidHealthClinic

Aziatishe mensen

Bezoekers in dit topic

Tigerblade

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
52
Waardering
0
Hallow ik had een vraagje.. kunnen aziatishe mensen ook zo gespierd en breed worden net als de andere bodybuilders, en kunnen ze dat ok worden? want ik zie niet veel aziatishe body builders.. en de meeste zijn ok niet echt zo breed.. de aziatishe mensen bedoel ik zoals vietnamezen en thailanders taiwan.. enz zulke richting.. :D alvast bedank=)
 
vast wel, het leeft daar niet zo denk ik.
 
denk het ook, en al zou het minder zijn, zó veel zal het wel niet schelen. Ik neem aan dat jij Aziatisch bent?
 
jah ik ben thailand.. en de meeste thailanders of andere soorten zoals viatnamezen zijn meeste zelfde gebouwd niet zo breed enal
 
Laat je niet ontmoedigen, vanwege het feit dat er niet zoveel asiaten in de
bodybuilding wereld zitten, top niveau wel te verstaan.
Als jij een big ass mofo wilt worden, dan kun je er een worden, zolang je eet-
en trainingsschema in orde zijn gecombineerd met genoeg rust.
 
wohoo oke dan! dan ga ik me best doen.. om veel te eten ik ben mischien wel jong maar ik doe me best om er 1 te worden. =)
 
die ene kerel die onder milos traint?
Hidetada yamagashi ofzoiets (check mr olympia...)
 
Zit een Vietnamees in mijn klas; beetje trainen, maar hij is een beest!
 
in azie is bb niet zo bekend
maar wel veel vechtsporten, en ik zie dat die gasten wel goede fysieken hebben
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het komt gewoon omdat Bodybuilding niet echt populair is in Azie.
 
Kijk maar naar vechtsporten, kun je vergelijken met hier bb. Denk ook dat het vooral in de oren zit, en ook wat maakt het uit dat het 'iets minder' is.
Het is echt geen reden om er niet mee te beginnen.
 
zolang je het maar niet als excuus gaat gebruiken om niet te trainen is het allemaal best (ken der zo 1, 'ik heb een aziatische bouw dus ik zal nooit groot worden')
 
zolang je het maar niet als excuus gaat gebruiken om niet te trainen is het allemaal best (ken der zo 1, 'ik heb een aziatische bouw dus ik zal nooit groot worden')

:roflol: weg van de minste weerstand!
 
Mwa je zal eerder een Bruce Lee worden als een massamonster. Maar Bruce had ook een mooi figuur ;)
 
Laat je niet ontmoedigen "NO LIMIT." Doe gewoon je best zoals andere gezegt hebben. Er zijn ook mensen die denken dat ze nooit goed worden in een vechtsport omdat ze geen Aziaat zijn. Het is allemaal mogelijk als je maar zelf wilt.

Thijs
 
Back
Naar boven