AndroidHealthClinic

Back double biceps pose!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wheelieking

Cool Novice
Waardering
2
commentaar graag..
2hpu39u.jpg

waar is de rug? de schouders? de biceps?

bulken!

je hebt meer kunnen bereiken in 5.5 jaar kerel...

Tsjah helemaal geen massa, wat wil je dat we daar van zeggen? Gebruik hem als startpic voor de rest van je progress.

WTF heb jij in 5.5 jaar gedaan dan:roflol: please send me ur schema wahaha

Het lijkt alsof het met photoshop bewerkt is, kijk maar eens goed naar de biceps, en de rechtertriceps/rug en dan de beeldbuis van de tv.

Alsof de spieren eraf zijn geshopt... Waarom? :rolleyes:

Als het niet geshopt is, dan moet je er een hobby bij nemen: voedsel naar binnen janken.

is dit een verkapt kijk-eens-hoe-groot-ik-ben-geworden-en-hoe-goed-ik-dit-weg-kan-photo-shoppen? topic?

Het lijkt alsof het met photoshop bewerkt is, kijk maar eens goed naar de biceps, en de rechtertriceps/rug en dan de beeldbuis van de tv.

Alsof de spieren eraf zijn geshopt... Waarom? :rolleyes:

Als het niet geshopt is, dan moet je er een hobby bij nemen: voedsel naar binnen janken.

Om binnen 2weken een nieuwe foto te posten waar zijn brute vooruitgang op is te zien, waarna hij gelijk met een trainingdvd en voedingssupp lijn komt en vervolgens miljonair wordt en ons allen het nakijken geeft :dunno:

post de originele foto eens?

ban en slotje dan maar

Ik zou je rug ook maar eens terugshoppen, beetje uit verhouding nu, en je biceps lijken gevuld met een omgekeerde banaan...?

• Topic Starter Topic Starter
oke geintje....waarom zegt niemand wat over dat hoofd!?

ik train trouwens niet 5,5 jaar lang, heb me wel in 2003 hier aangemeld. verder ook nooit een fatsoenlijke tijd achter elkaar getraind door verschillende omstandigheden. dus ook een beetje moeilijk om te zeggen hoe lang ik train. nu weer 2 maanden bezig btw.

ik stuurde de foto naar een vriend van me die er deze slechte photoshopper van heeft gemaakt.

het origineel is denk ik niet de moeite waard om te posten. ik ben ten slotte geen bodybuilder met de 'real bodybuilding lifestyle', die zo groot mogelijk probeert te worden in zijn leven.
meestal wordt dat niet gewaardeerd op dit forum. is dat wel het geval dan wil ik het wel posten hoooooooooor

groetjesssssss

Graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven