AndroidHealthClinic

Back double biceps pose!

Status
Niet open voor verdere reacties.
en als je geen **** om bb geeft, wat doe je hier dan?

stoeffen met je ecto figuur?

• Topic Starter Topic Starter
en als je geen **** om bb geeft, wat doe je hier dan?

stoeffen met je ecto figuur?

StoeFen, nee hoor. Zo ecto ben ik volgens mij ook niet. Bij foto's van 39cm armen wordt namelijk al gejuicht.

Ik heb nooit gezegd dat ik geen **** om BB geef. Ik ben hier om te leren. Ik train ook graag mijn hersens en niet alleen mijn lichaam ;). Bovendien ben ik naast het bodybuilden:

bodybuilding
bo - dy - build - ing
[ ´ boddiebilding]
( Engels)
de -woord
(beoogde) verfraaiing van het lichaam door spieroefening

ook geinteresseerd in een gezonde levensstijl wat betreft voeding. Hierover is veel te vinden op dit forum.

Ik heb alleen gezegd dat ik niet de zogenaamde BB-lifestyle heb. Wat volgens sommige mensen die zich op dit forum begeven betekent het zo groot mogelijk worden in je leven.

Nee jij bent moeders mooiste. Met een ongelovelijk gespierd lichaam en prachtige kledingsT. Volgens mij heb ik nog dikkere traps dan jij..

wat heeft kledingssT te maken met lichaamsbouw?
Daarbij, ik heb misschien niet het ideale lichaam, maar dar komt nog wel

welke je echte foto nou is weet ik niet, maar ik hoop dat die eerste gesoept is.

Sommige reacties zijn echt erg :p

volgens mij ben jij echt een heel erg lelijk zielig nerd ventje....ga je moeder aftrekken....

ik ben lekker groot en heel erg knap...ownt!

Wat is dit nou weer voor gegeek? De nieuwe MichaelSmink?

Waarom allemaal toch zo boos? Ik zeg toch niks geks jongens?

Waarom allemaal toch zo boos? Ik zeg toch niks geks jongens?

beetje raar een gesoepte foto te plaatsen. maar maakt niet uit, iedereen is gewoon boos omdat ze de echte jij niet kunnen zien, het liefst een naakte jij [meeste hier zijn van de verkeerde kant]

Monstertopic weer.

Wat een mong*len zijn jullie!! je ziet toch zo dat die foto gesoept is... Ongelofelijk dit!!

Working hard to get BIG en vergeet je benen niet

beetje raar een gesoepte foto te plaatsen. maar maakt niet uit, iedereen is gewoon boos omdat ze de echte jij niet kunnen zien, het liefst een naakte jij [meeste hier zijn van de verkeerde kant]

Beter houd je die vieze hetero grapjes voor je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven