MuscleMeat

Back double biceps pose!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk iemand die geen stront in z'n ogen heeft.

shut the f*ck up newbie. Januari 2008. Mei 2003, yessssssssssssss gewonnen! onee, ownt.

ik ben in die 11 maanden al actiever geweest dan jij in 5 jaar, heb al meer positieve inbreng gehad,........

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik ben in die 11 maanden al actiever geweest dan jij in 5 jaar, heb al meer positieve inbreng gehad,........

:rolleyes:

Ja dat klopt. Maar helaas verandert dat niets aan het newbie zijn. Misschien had je al die tijd beter kunnen besteden in de sportschool. Van typen word je niet groter.;)

Ik heb alleen gezegd dat ik niet de zogenaamde BB-lifestyle heb. Wat volgens sommige mensen die zich op dit forum begeven betekent het zo groot mogelijk worden in je leven.

Wheelieking:

Interesses
Zo groot mogelijk worden.
Beroep(en)
groter dan groot worder

Het is inderdaad niet je lifestyle, het is zelfs je beroep! :eek:

Victory pas maar op dat je niet nog 11 maanden zo actief in de weer gaat.. Straks kan je je eigen reet niet meer afvegen..

rust is groeien

integendeel man, rust = groeien ;)

je moet nog veel leren zo te zien

Van aan je pik trekken en uitrusten groei je niet hoor Victory.. Ook niet wanneer je dat 11 maanden doet.. Kijk eens in de spiegel...

gedaan?

Zag je dat je rechterarm iest dikker is.. Probeer links ook een :)

'wheelieking' met wat... de fiets van je mama?

Van aan je pik trekken en uitrusten groei je niet hoor Victory.. Ook niet wanneer je dat 11 maanden doet.. Kijk eens in de spiegel...

gedaan?

Zag je dat je rechterarm iest dikker is.. Probeer links ook een :)

ik ben rechtshandig maar links is sterker...

wat nu :eek:

Ga jij nou maar eerst leren motorrijden.
Fantastische topics heb jij gestart trouwens. Ga zo door!

Arme jongen toch, ik reed al met de motor wanneer jij net ontdekte dat je een derde beentje had!
En mijn topics hebben (meestal) te maken met BB, omdat ik echt interesse heb in BB. Jij duidelijk niet.

brad pitt :roflol: get a ****ing life

Arme jongen toch, ik reed al met de motor wanneer jij net ontdekte dat je een derde beentje had!
En mijn topics hebben (meestal) te maken met BB, omdat ik echt interesse heb in BB. Jij duidelijk niet.

Haha rukker. Op de leeftijd dat ik begon met motorrijden wist jij nog niet eens wat een motor was.
Die topics van je zijn eerder vervuiling voor het forum. Als je voortaan gewoon eerst leest voordat je wat vraagt.

Haha rukker. Op de leeftijd dat ik begon met motorrijden wist jij nog niet eens wat een motor was.
Die topics van je zijn eerder vervuiling voor het forum. Als je voortaan gewoon eerst leest voordat je wat vraagt.

Kan me wel voorstellen dat jij met je 22 jaar al heel wat ervaring hebt met de motor...Ken nog wel examplaren zoals jij, tot aan de eerste stevige bocht en ze in paniek slaan en aan de rem gaan hangen:treuren::treuren::roflol:

gast al jouw 59 post zijn vervuiling

:dunno: je moet ook niet te zwaar worden dan zak je door je bmx heen

Kan me wel voorstellen dat jij met je 22 jaar al heel wat ervaring hebt met de motor...Ken nog wel examplaren zoals jij, tot aan de eerste stevige bocht en ze in paniek slaan en aan de rem gaan hangen:treuren::treuren::roflol:

Dani Pedrosa is van mijn leeftijd--> dus weinig ervaring-->dus jij kan beter rijden. ;) Grappenmaker.

gast al jouw 59 post zijn vervuiling

:dunno: je moet ook niet te zwaar worden dan zak je door je bmx heen

Vind ik van niet. Dat is mijn mening. 59 is nog altijd minder dan 433.
Ga jij nou maar lekker juicen kereltje.

Dani Pedrosa is van mijn leeftijd--> dus weinig ervaring-->dus jij kan beter rijden. ;) Grappenmaker.

Vind ik van niet. Dat is mijn mening. 59 is nog altijd minder dan 433.
Ga jij nou maar lekker juicen kereltje.

man man, met iedere post van jou komen er gewoon nog meer domme dingen uit!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven